Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WGKiOŚ.271.29.2015 Wojkowice, dnia 21.04.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Adres poczty elektronicznej: komunalny@wojkowice.pl
Nazwa zamówienia:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z demontażu pokryć dachowych, elewacyjnych oraz innych elementów wykonanych z azbestu lub wyrobów zawierających azbest, usuwanych z obiektów budowlanych w Gminie Wojkowice, stanowiących własność osób fizycznych.
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
1)demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest występujących w obiektach budowlanych, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie Gminy Wojkowice, – wykaz posesji wraz z określeniem szacunkowej ilości przeznaczonych do usunięcia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2) uzgodnienie terminu prac z władającymi nieruchomościami, na których wykonywane będą prace związane z usuwaniem azbestu z obiektów budowlanych,
3) opracowanie w oparciu o uzgodnienie z władającymi nieruchomościami oraz Zamawiającym harmonogramu wykonywanych prac,
4) zgłoszenie prac przed przystąpieniem do usunięcia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy - zgodnie – zasadami określonymi w § 6 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649),
5) dostarczenia Zamawiającemu dowodów unieszkodliwienia odpadu powstałego w trakcie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w postaci kopii kart przekazania odpadu oraz dokumentu potwierdzającego wagę odebranego odpadu dla każdej nieruchomości, z której usunięty został azbest,
6)przedstawienie dla każdej nieruchomości oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych zgodnie z § 8 ust. 3 określonego w punkcie 4 powyżej rozporządzenia.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do 31 października 2015r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
2) Wykonawca musi wykazać, że posiada:
Wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest, wydane przez właściwy organ.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w punkcie 1 powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór oświadczenia zawarty w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu),
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w punkcie 2 powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży kopie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia, w kwocie netto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT,
2. Cena oferty winna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego,
3. Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z demontażu pokryć dachowych, elewacyjnych oraz innych elementów wykonanych z azbestu lub wyrobów zawierających azbest, usuwanych z obiektów budowlanych w Gminie Wojkowice, stanowiących własność osób fizycznych.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Godziny otwarcia urzędu:
poniedziałek od 700-1700, piątek od 700-1300, w pozostałe dni od 700 - 1500.
Termin składania ofert upływa: 04.05 2015r. godz. 17:00.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do Ogłoszenia:
Załącznik nr 1- zestawienie szacunkowej powierzchni i rodzaju wyrobów zawierających azbest,
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 3 - wzór umowy.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|