Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WK.RGK.271.40.2014 Wojkowice, dnia 12.06.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Nazwa zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „ Budowa nawierzchni ul. Spokojnej w Wojkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy nawierzchni ul. Spokojnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodnikami, odwodnieniem i oświetleniem terenu).
Teren objęty przedmiotem zamówienia wynosi ok. 2 500 m2.
Wykaz działek i powierzchni:
- dz. nr 1951/1 – ok. 300 m2,
- dz. nr 1958/2 – ok. 100 m2,
- dz. nr 1958/3 – ok. 150 m2,
– dz. nr 1056/1 – ok. 1950 m2.
Teren częściowo uzbrojony, zabudowany.
Teren objęty pracą projektową przedstawia załącznik graficzny – załącznik nr 1.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego teren ten przeznaczony jest na drogi publiczne – klasy dojazdowej KDD (10,0m).
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
1) pozyskanie map do celów projektowych,
2) opracowanie koncepcji przebudowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą
(chodnikami, odwodnieniem i oświetleniem terenu),
3) opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji projektu budowlanego
i projektów wykonawczych dla każdej z branż - po 5 egz. w wersji papierowej
dla każdej z branż + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),
4) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych
branż - po 2 egz. w wersji papierowej dla każdej z branż + wersja elektroniczna
na CD (format pdf i aktywny exel),
5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych -
po 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),
6) uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem,
uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych służących uzyskaniu decyzji
pozwolenia na budowę na podstawie stosownego pełnomocnictwa Zamawiającego,
7) opracowanie projektu docelowej - stałej organizacji ruchu drogowego – po 5 egz.
w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),
8) sporządzenie jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich we wszystkich
branżach i w całym zakresie robót objętych dokumentacją projektową – o ile zgłosi Zamawiający taką potrzebę,
Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny.”
Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy.
Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z:
1)Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r., Nr 0 poz. 462),
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z. późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),
4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 Nr 243.poz. 1623 z późn. zm.),
5) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 260),
6)Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.1999.43.430 z późn. zm.)
7) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735 z późn. zm.)
8) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126),
9)Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
10) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze. zm.),
Wykonana dokumentacja będzie branżowo wzajemnie skoordynowana technicznie
i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć.
Wykonawca dołączy do projektu wykonawczego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca w opracowaniu projektowym zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z uwzględnieniem rozporządzenia Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV.
W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuję się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 29 , art. 30 i art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.) W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie), wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych.
Wykonawca określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuści rozwiązania równoważne.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem swojej oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania dokumentacji projektowej – 30 listopada 2014r.,
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym
przedmiot za zamówienia.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia,
c) posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania
niniejszego zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli wykaże:
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia – że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty otwarcia ofert (rozpoczęli i zakończyli), zrealizować min. dwa projekty polegające na wykonaniu :
a) dokumentacji projektowej budowy drogi lub ulicy o dł. min. 150 m w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
oraz min. jednego projektu polegającego na wykonaniu:
a) dokumentacji projektowej budowy oświetlenia ulicznego/drogowego o dł. min.150 m,
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym uprawnienia:
a) budowlane drogowe do projektowania bez ograniczeń,
b) budowlane elektryczne do projektowania bez ograniczeń,
c) budowlane wodno-kanalizacyjne do projektowania bez ograniczeń, oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania oferty.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2.
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania powyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik nr 4,
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp -
załącznik nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu złożona oferta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1. Cena oferty, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 2.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 25 czerwca 2014r.
Informacje dodatkowe: ………………………………………………………………….
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|