Nr sprawy: WGKiI.GK.271.I.3.2013r. Wojkowice, dn. 20.05.2013r.
Z A P R O S Z E N I E
do składania ofert na usługę pn.:
Aktualizacja dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn.:
„Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach”.
I. Informacja o Zamawiającym:
Gmina Wojkowice
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290A
42-580 W o j k o w i c e
Centrala telefoniczna U.M. - (0-32) 769-50-66
fax U.M. - (0-32) 769-50-73
NIP U.M. - 625-10-05-742
REGON U.M. - 270642670
Strona internetowa U.M. - www.wojkowice.pl
e-mail: - zam1@wojkowice.pl
II. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych niewymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 93/2012
z dnia 28 maja 2012r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na aktualizacji dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn.:
„Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach” zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202 poz. 2072 z poźn. zm).
2. Celem aktualizacji dokumentacji projektowej jest wprowadzenie niezbędnych zmian umożliwiających realizacje przedsięwzięcia.
3.1. Zakres aktualizacji obejmuje w szczególności:
a) zmianę opisu przedmiotu zamówienia polegającą na usunięciu wskazanych w projekcie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - opisując go w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty – zgodnie z art. 29 Prawa zamówień publicznych – 2 egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej.
b) aktualizacje kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej
4. Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:
1) Ma służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp i winna być sporządzona w formie plików w formacie dwg i pdf, doc lub odt umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
2) W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń.
Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego
IV. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2013r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot za zamówienia.
Do oferty należy dołączyć:
a) wpis do ewidencji działalności gospodarczej KRS lub odpis z innego właściwego rejestru,
b) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) w zakresie realizowanych prac projektowych o specjalności:
· architektonicznej orazbędącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.), lub
· konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
· elektrycznejoraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
·instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
VI. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290A,
pok. nr 13 lub telefonicznie pod numerem tel. 0-32 769-50-67.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Julita Malczewska.
Zaproszenie wraz z załącznikami dostępne na stronie internetowej : www.wojkowice.pl
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%.
Oferta o najniższej cenie spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe
proporcjonalnie mniej, według wzoru:
Cn/Cb x 100 x 100% = liczba punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Cb – cena oferty rozpatrywanej,
100 – wskaźnik stały,
100% - kryterium oceny
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie
wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 03 czerwca do godziny 1200w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Ofertę cenową należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
do Zaproszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta na :aktualizację dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn.:
„Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach”
Załączniki:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – wzór umowy,
Załącznik nr 3 – dokumentacja projektowa
Opracowała :
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
Załącznik - dokumentacja
|