logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Zaproszenie do składania ofert

Nr sprawy: WK.RGK.271.I.8.2013r.                                                    Wojkowice, dn. 05.11.2013r.

Z A P R O S Z E N I E
 
do składania ofert na usługę związana z:
 
Pełnieniem nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn.:
„Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach”. 
 
I. Informacja o Zamawiającym:
 
Gmina Wojkowice - Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a,    42-580 W o j k o w i c e
Centrala telefoniczna U.M.         (0-32) 769-50-66
fax U.M.                                      (0-32) 769-50-73
NIP U.M.                                     625-24-49-323
REGON U.M.                               270642670
Strona internetowa U.M.           www.wojkowice.pl
e-mail:                                      zam1@wojkowice.pl
 
II.  Tryb udzielania zamówienia:
 
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 87/2013 z dnia 15 maja 2013r.
 
III.   Opis przedmiotu zamówienia:
 
1.   Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. : „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach” polegająca na kontrolowaniu zgodności realizacji obiektów z opracowaną dokumentacją projektową.
2.    Usługa będzie realizowana w formie jednorazowych spotkań organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.
Planuje się 21 pobytów w okresie realizacji umowy.
 
3.   Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
 
1) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową,
2) uzgadnianie z wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie budowlanym,
3) udzielanie stosownych wyjaśnień odnośnie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, powstałych w trakcie realizacji robót,
4) dokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych wprowadzanych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, poprzez sporządzanie zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, opracowywanie rysunków zamiennych lub szkiców wraz z umieszczeniem daty, podpisu oraz informacji, jaki element zastępują, dokonywanie wpisów do dziennika budowy,
5) inne czynności przewidziane dla projektanta wykonującego nadzór autorski, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z póżn. zm.).
 
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
 
71.24.80.00-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
 
IV.  Termin wykonania zamówienia: 30 kwietnia 2015r.
 
V.   Warunki udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot  za zamówienia.
2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Do oferty należy dołączyć:
 
a) wpis do ewidencji działalności gospodarczej KRS lub odpis z innego właściwego rejestru,
b) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) w zakresie realizowanych prac projektowych o specjalności:
 
·  architektonicznej orazbędącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.),  lub
·  konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
·  elektrycznejoraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
·  instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).
 
VI. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290a, pok. nr 13 lub telefonicznie pod numerem tel. 0-32   769-50-67.
 
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Julita Malczewska.
 
 Zaproszenie wraz z załącznikami dostępne na stronie internetowej : www.wojkowice.pl
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i wyboru oferty najkorzystniejszej:
 
1. Cenę oferty należy określić poprzez podanie w formularzu ofertowym iloczynu planowanych spotkań (21) i wynagrodzenia ryczałtowego za jeden nadzór autorski, tj. jeden pobyt projektantów branżowych na spotkaniu organizowanym przez zamawiającego, doliczając obowiązujący podatek VAT.
2. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia dla przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzenie określone w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową, zgodnie z ofertą wykonawcy i faktyczną ilość odbytych spotkań.
3. Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zrealizowania zamówienia.
4. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%.
 
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
 
VIII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.wojkowice.pl,
 
IX. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
 
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
 
X.   Miejsce i termin składania ofert:
       
Oferty należy składać do dnia  19 listopada 2013r. do godziny 1500w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Ofertę cenową należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
 
Oferta na:
 
Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach
 
Załączniki:
 
Opracowała :
Julita Malczewska
 
Zatwierdził:
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik

 


Załączniki: Rozmiar:
30.000 KB
92.000 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-11-13
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-11-13
Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-13 10:23

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top