Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.62.2014 Wojkowice, dnia 11.12.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe: Fax: 32 769 50 73
Nazwa zamówienia: Usuwanie padłych zwierząt z pasów drogowych i innych terenów będących własnością Gminy Wojkowice w 2015r.
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem, transportem i utylizacja zwłok zwierząt (dzikich, domowych i gospodarskich) lub ich części, własnym transportem z pasów drogowych (gminnych) i innych terenów będących własnością Gminy Wojkowice, z wyłączeniem dróg powiatowych, które maja polegać w szczególności na:
– załadunku padłych zwierząt lub ich części w miejscu padnięcia zwierzęcia – wskazanym przez Zamawiającego (załadunek zwierząt należy do odbierającego padlinę),
– uprzątnięciu i dezynfekcji miejsca zdarzenia,
– transporcie zwłok padłych zwierząt (lub ich części) środkiem własnym odbierającego,
– utylizacji zwłok zwierząt lub ich części.
Odbiór, załadunek i transport padłych zwierząt lub ich części ma nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 12 godzin w okresie wiosenno-jesiennym (tj. od 15 marca do 30 listopada) oraz 24 godzin w okresie zimowym (tj. od 1 grudni do 14 marca).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.60.00.00-3(Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane).
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania zamówienia – od 01 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot za zamówienia.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) aktualne zezwolenie z transportem odpadów niebezpiecznych dotyczących padłych zwierząt i ubitych z konieczności oraz odpadowej tkanki zwierzęcej wykazującej właściwości niebezpieczne oraz innych odpadów zwierających żywe drobnoustroje chorobotwórcze oraz ich toksyny.
b) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe, będące w posiadaniu oferenta, do przewożenia padłych zwierząt,
c) aktualną umowę pomiędzy oferentem a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt, na odbiór i utylizację padłych zwierząt.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Usuwanie padłych zwierząt z pasów drogowych (gminnych) i innych terenów będących własnością Gminy Wojkowice w 2015r.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 19 grudnia 2014r. godz. 13:00.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził:
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|