logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Zaproszenie do składania ofert - usuwanie odpadów stałych - komunalnych

Nr sprawy: WK.RGK.271.I.9.2013r.                                                    Wojkowice, dn. 04.12.2013r.

Z A P R O S Z E N I E
 
do składania ofert na usługę związaną z:
 
usuwaniem odpadów stałych - komunalnych 
z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska.
 
I. Informacja o Zamawiającym:
 
Gmina Wojkowice - Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 W o j k o w i c e
Centrala telefoniczna U.M.       - (0-32) 769-50-66
fax U.M.                                    - (0-32) 769-50-73
NIP U.M.                                   - 625-24-49-323
REGON U.M.                             - 270642670
Strona internetowa U.M.         - www.wojkowice.pl
e-mail:                                     - zam1@wojkowice.pl
 
II.  Tryb udzielania zamówienia:
 
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 87/2013 z dnia 15 maja 2013r.
 
III.   Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia są: usługi usuwania odpadów stałych - komunalnych z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska w następującym zakresie:
     .
1.   usuwanie odpadów z budynku administracyjnego Urzędu Miasta przy ulicy Sobieskiego 125
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 2 razy w miesiącu,
2.   usuwanie odpadów z budynku administracyjnego Urzędu Miasta przy ulicy Sobieskiego 290a
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 2 razy w miesiącu,
3.   usuwanie odpadów z targowiska miejskiego przy ul. Plaka 
- 2 pojemniki 1,1 m3 odbiór odpadów 1 raz w tygodniu,
4.   usuwanie odpadów z oczyszczalni ścieków przy ulicy Gierymskiego
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 1 raz w miesiącu,
5.   usuwanie odpadów z budynku administracyjno – gospodarczego stadionu „Milenium” przy ulicy Kusocińskiego - 1 pojemnik 0,24 m3 odbiór odpadów 1 raz w miesiącu,
 
Ceny wywozu odpadów komunalnych stałych winny uwzględniać następujące dodatkowe usługi:
1.      koszt dzierżawy pojemników,
2.     koszt oczyszczania terenu wokół pojemników oraz usunięcia odpadów znajdujących się poza
      pojemnikami.
3.     koszt wyposażenia w worki na papier i plastik zbierany selektywnie.
 
    Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
 
90.51.32.00 – Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
 
IV.  Termin wykonania zamówienia: : od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.
 
V.   Warunki udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów  komunalnych, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice
     
VI.    Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290a, pok. nr 13 lub telefonicznie pod numerem tel.
0-32 769-50-67.
 
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Julita Malczewska.
 
Zaproszenie wraz z załącznikami dostępne na stronie internetowej : www.wojkowice.pl
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i wyboru oferty najkorzystniejszej:
 
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia) w kwocie brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT.
2. Ceny ofertowe powinny obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
3. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonywania) zamówienia.
4. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena – 100%.
 
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
 
VIII.      Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.wojkowice.pl,
 
IX.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
 
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
 
X.Miejsce i termin składania ofert:
       
Oferty należy składać do dnia  12 grudnia 2013r. do godziny 1500w siedzibie zamawiającego:
 
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Ofertę cenową należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
 
Oferta na:
usuwanie odpadów stałych - komunalnych z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska”
 
Załączniki:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – wzór umowy
 
Opracowała :
Julita Malczewska
 
                                                                Zatwierdził :      
                                                                                B U R M I S T R Z
                                                                             mgr inż. Zofia Gajdzik
                                             


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-12-05
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-12-05
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-06 12:54

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top