Nr sprawy: WK.RGK.271.I.9.2013r. Wojkowice, dn. 04.12.2013r.
Z A P R O S Z E N I E
do składania ofert na usługę związaną z:
usuwaniem odpadów stałych - komunalnych
z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska.
I. Informacja o Zamawiającym:
Gmina Wojkowice - Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 W o j k o w i c e
Centrala telefoniczna U.M. - (0-32) 769-50-66
fax U.M. - (0-32) 769-50-73
NIP U.M. - 625-24-49-323
REGON U.M. - 270642670
Strona internetowa U.M. - www.wojkowice.pl
e-mail: - zam1@wojkowice.pl
II. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 87/2013 z dnia 15 maja 2013r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: usługi usuwania odpadów stałych - komunalnych z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska w następującym zakresie:
.
1. usuwanie odpadów z budynku administracyjnego Urzędu Miasta przy ulicy Sobieskiego 125
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 2 razy w miesiącu,
2. usuwanie odpadów z budynku administracyjnego Urzędu Miasta przy ulicy Sobieskiego 290a
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 2 razy w miesiącu,
3. usuwanie odpadów z targowiska miejskiego przy ul. Plaka
- 2 pojemniki 1,1 m3 odbiór odpadów 1 raz w tygodniu,
4. usuwanie odpadów z oczyszczalni ścieków przy ulicy Gierymskiego
- 1 pojemnik 1,1 m3 odbiór odpadów 1 raz w miesiącu,
5. usuwanie odpadów z budynku administracyjno – gospodarczego stadionu „Milenium” przy ulicy Kusocińskiego - 1 pojemnik 0,24 m3 odbiór odpadów 1 raz w miesiącu,
Ceny wywozu odpadów komunalnych stałych winny uwzględniać następujące dodatkowe usługi:
1. koszt dzierżawy pojemników,
2. koszt oczyszczania terenu wokół pojemników oraz usunięcia odpadów znajdujących się poza
pojemnikami.
3. koszt wyposażenia w worki na papier i plastik zbierany selektywnie.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90.51.32.00 – Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
IV. Termin wykonania zamówienia: : od 01 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice
VI. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290a, pok. nr 13 lub telefonicznie pod numerem tel.
0-32 769-50-67.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Julita Malczewska.
Zaproszenie wraz z załącznikami dostępne na stronie internetowej : www.wojkowice.pl
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia) w kwocie brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT.
2. Ceny ofertowe powinny obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
3. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonywania) zamówienia.
4. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena – 100%.
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
VIII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.wojkowice.pl,
IX. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
X.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 12 grudnia 2013r. do godziny 1500w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Ofertę cenową należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta na:
„usuwanie odpadów stałych - komunalnych z gminnych budynków administracyjnych oraz targowiska”
Załączniki:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – wzór umowy
Opracowała :
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|