Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.34.2014 Wojkowice, dnia 17.09.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Nazwa zamówienia: “Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach”.
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach, która stanowić będzie podstawę do wystąpienia przez Zamawiającego o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres opracowania dokumentacji.
Kaplica cmentarna ma pełnić funkcję domu pogrzebowego służącego podstawowym ceremoniom pogrzebowym towarzyszącym chowaniu zmarłych. W tym celu należy zaprojektować następujące pomieszczenia:
• salę zgromadzeń ceremonii pogrzebowych (około 50 osób),
• pomieszczenie dla osób prowadzących ceremoniał pogrzebowy,
• pomieszczeniem dla administratora (1 osoba) wraz z niezbędnym zapleczem.
W ramach opracowania należy uwzględnić:
- rozbiórkę istniejącego budynku – baraku spełniającego obecnie funkcję kaplicy cmentarnej,
- remont głównej alei na odcinku od bramy wejściowej do projektowanej kaplicy,
- niezbędne wyposażenie kaplicy ( tj. katafalk drewniany, ołtarz drewniany – stół, zestaw świeczników, krzesła drewniane, ławki).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie projektu rozbiórki istniejącego budynku – baraku spełniającego funkcję kaplicy cmentarnej,
2) wykonanie projektów budowlanych w branżach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) drogowej.
wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Projekty budowlane należy wykonać w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
3) wykonanie projektów wykonawczych - uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą zezwalać na realizację wszystkich robót budowlano-instalacyjnych bez dodatkowych opracowań. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 z dnia 16 września 2004 r., poz. 2072, z późn. zm.) – w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
4) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
5) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format edytowalny np. DOC lub XLS);
6)sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
7)7) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
8) sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem swojej oferty dokonał wizji
lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania dokumentacji projektowej – 15 grudnia 2014r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
b) posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli wykaże:
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń n/w specjalnościach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) drogowej.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Wykonawca ponadto przedkłada:
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ).
2) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 2.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
OFERTA
“Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach”.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 23 września 2014r.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie maja w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|