logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zmówieniu

Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00

 
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.34.2014                                         Wojkowice, dnia 17.09.2014r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                       
Nazwa zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach”.
 
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie  internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
 
 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach, która stanowić będzie podstawę do wystąpienia przez Zamawiającego o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres opracowania dokumentacji.
 
Kaplica cmentarna ma pełnić funkcję domu pogrzebowego służącego podstawowym ceremoniom pogrzebowym towarzyszącym chowaniu zmarłych. W tym celu należy zaprojektować następujące pomieszczenia: 
 
• salę zgromadzeń ceremonii pogrzebowych (około 50 osób), 
• pomieszczenie dla osób prowadzących ceremoniał pogrzebowy, 
• pomieszczeniem dla administratora (1 osoba) wraz z niezbędnym zapleczem.
 
W ramach opracowania należy uwzględnić:
 
- rozbiórkę istniejącego budynku – baraku spełniającego obecnie funkcję kaplicy cmentarnej, 
remont głównej alei na odcinku od bramy wejściowej do projektowanej kaplicy, 
- niezbędne wyposażenie kaplicy ( tj. katafalk drewniany, ołtarz drewniany – stół,  zestaw świeczników, krzesła drewniane, ławki). 
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1) wykonanie projektu rozbiórki istniejącego budynku – baraku spełniającego funkcję kaplicy cmentarnej, 
2) wykonanie projektów  budowlanych w branżach:  
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
e) drogowej. 
wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z  przepisami Prawa budowlanego i  spełniających wymagania  Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i  Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i  formy projektu budowlanego.  Projekty budowlane należy wykonać w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
 3) wykonanie projektów wykonawczych uzupełniających i  uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i  realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą zezwalać na  realizację wszystkich robót budowlano-instalacyjnych bez dodatkowych opracowań. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i  formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 z dnia 16 września 2004 r., poz. 2072, z późn. zm.) – w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf)
4) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i  formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf)
5) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format edytowalny np. DOC lub XLS)
6)sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
7)7) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
8) sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: pdf);
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
   Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem swojej oferty dokonał wizji
   lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
           
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
Termin wykonania dokumentacji projektowej – 15 grudnia 2014r.
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,  
b) posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli wykaże: 
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń n/w specjalnościach: 
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej, 
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
e) drogowej. 
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
1. W celu wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
 
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
 
  Wykonawca ponadto przedkłada:
 
1)       Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ).
 
2) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 2.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
 
 OFERTA
 
“Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy kaplicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Karłowicza w Wojkowicach”.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 23 września 2014r.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
 internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie maja w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                   Zatwierdził :
                                                                                                                
                                                         B U R M I S T R Z
                                                                                        mgr inż.  Zofia Gajdzik
 
 
 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-09-17
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-09-17
Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-17 13:14

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top