Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.22.2014 Wojkowice, dnia 20.08.2014r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe: Fax: 32 760 20 93
Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej na realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”, określonego projektem budowlanym, przedmiarem robot, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót .
Nadzorem inwestorskim zostaną objęte następujące zadania:
• remont sceny polegający na:
– wyburzeniu istniejącego zadaszenia,
– wykonaniu nowej płyty żelbetowej monolitycznej,
– wykonaniu nawierzchni sceny z płytek gresowych, mrozoodpornych i antypoślizgowych,
– remoncie schodów terenowych – sztuk 2,
– osadzeniu 6 sztuk typowych masztów flagowych stanowiących tymczasowe zadaszenie namiotowe.
• przebudowę złącza kablowego polegającą na:
– demontażu istniejącego złącza,
– zabudowaniu zestawu złączowo-pomiarowo-rozdzielczego,
– zabudowaniu szafki oświetlenia ulicznego,
– zabudować rozdzielnice z podlicznikiem i zabezpieczeniami oraz gniazdo wtyczkowe
– do wykorzystaniu przy organizowaniu imprez na terenie amfiteatru, całość zestawu
umieścić we wnęce przy obrzeżu amfiteatru.
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej i elektrycznej wynikającymi z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. w Dz. U. z r. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) i umowy z wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od daty podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – to jest osobami
posiadającym uprawnienia:
a) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wypełniony formularz - załącznik nr 3.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz
napisem:
OFERTA
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:„Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 29 sierpnia 2014r.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie maja w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|