logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Załącznik nr 5
 
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
 
 
 
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.22.2014                                         Wojkowice, dnia 20.08.2014r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:                        Fax: 32  760 20 93
                        
Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
 
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej na realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”, określonego projektem budowlanym, przedmiarem robot, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót .
 
      Nadzorem inwestorskim zostaną objęte następujące zadania:
 
remont sceny polegający na:
wyburzeniu istniejącego zadaszenia,
wykonaniu nowej płyty żelbetowej monolitycznej,
wykonaniu nawierzchni sceny z płytek gresowych, mrozoodpornych i antypoślizgowych,
remoncie schodów terenowych – sztuk 2,
osadzeniu 6 sztuk typowych masztów flagowych stanowiących tymczasowe zadaszenie namiotowe.
 
przebudowę złącza kablowego polegającą na:
demontażu istniejącego złącza,
zabudowaniu zestawu złączowo-pomiarowo-rozdzielczego,
zabudowaniu szafki oświetlenia ulicznego,
zabudować rozdzielnice z podlicznikiem i zabezpieczeniami oraz gniazdo wtyczkowe
do wykorzystaniu przy organizowaniu imprez na terenie amfiteatru, całość zestawu
      umieścić we wnęce przy obrzeżu amfiteatru.  
 
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej i elektrycznej wynikającymi z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. w Dz. U. z r. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) i umowy z wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:
 
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
 
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,             a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
 
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
 
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
 
       Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
       71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od daty podpisania umowy do zakończenia robót  budowlanych.
 
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
  O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
       a) posiadają osoby zdolne do wykonania  niniejszego zamówienia.
 
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
 
-  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – to jest osobami
    posiadającym uprawnienia:
 
a)  do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 
b) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
 
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
 

Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
 
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wypełniony formularz - załącznik nr 3.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp  - załącznik nr 2,
 
2)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
 
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena   (brutto) oferty  w rozbiciu na cenę (netto) +  należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz
  napisem:
 
  OFERTA
 
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:„Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego  - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 29 sierpnia 2014r.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
 internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
 
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
 
3. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.
 
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
 
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie maja w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Artur Jagiełło
Data wytworzenia informacji: 2014-08-21
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-08-21
Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-25 10:37

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top