logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
 
Oznaczenie sprawy: BZP.271.6.2015                                          Wojkowice, dnia 19.06.2015r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
 
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                       Adres poczty elektronicznej: j.malczewska@wojkowice.pl
                      
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicachw systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót projektowych i budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:” Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ) przez zespół osób posiadających wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następującym zakresie:
        pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta podczas opracowywania przez Wykonawcę   dokumentacji technicznej na podstawie posiadanego przez zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU),
a w szczególności:
weryfikacji zgodności projektowanych rozwiązań z PFU i przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
 
        pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzonymi w ramach nadzorowanego zadania inwestycyjnego robotami budowlanymi,
 
        przygotowanie niezbędnej dokumentacji do rozliczenia otrzymanej przez Zamawiającego dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie projektów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
 
1) ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 1457);
2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.);
3) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2013 poz. 907 ze zm.);
4) rozporządzeniem z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 238, poz. 1579);
5) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz.U. 2014 poz. 925);
6) założeniami ujętymi w Resortowym programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch – edycja 2015” w brzmieniu zatwierdzonym w lutym 2015 r. przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej;
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
71.24.80.00-8    Nadzór nad projektem i dokumentacją
71.31.00.00-4     Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,
71.52.00.00-9     Usługi nadzoru budowlanego;
71.54.00.00-5     Usługi zarządzania budową
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
1. Termin rozpoczęcia wykonywania podmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.
2. Usługi projektowe i roboty budowlane wykonywane będą etapami, według następującego harmonogramu:
 
a. Przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcji rozwiązań projektowych – 8 lipca 2015 r.,
 
b. Zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji rozwiązań projektowych, względnie zgłoszenie uwag lub zastrzeżeń do koncepcji projektowych – 15 lipca 2015 r.,
c. Przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej uwzględniającej ewentualne uwagi i zastrzeżenia – 29 lipca 2015 r.,
d. Zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, względnie zgłoszenie uwag lub zastrzeżeń do koncepcji projektowych – 5 sierpnia 2015 r.,
e. Złożenie przez Wykonawcę kompletnej i uwzględniającej uwagi lub zastrzeżenia Zamawiającego dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Będzinie celem uzyskania pozwolenia na budowę – 12 sierpnia 2015 r.,
f. Złożenie Zamawiającemu zawiadomienia o gotowości przystąpienia do odbioru robót budowlanych, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy ( nie później niż do 30 listopada 2015 r.).
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
1) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
 
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową/przebudową/rozbudowa budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej-10%),
b)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegającą na wykonaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej-10%),
Uwaga 1:
Za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Zamawiający uzna obiekty typu:
 
budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
2) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
 
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
 
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest:
 
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
 
2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
 
3)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 
4)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 
5)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
 
6) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
 
7)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
 
8)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 
9)     co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 
10) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg bez ograniczeń,
 
11)   co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
 
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 932 z późn. zm.)
lub
spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
 
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych.
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
 
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia).
 
Dowodami, o których wyżej mowa są:
- poświadczenia;
- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca
   nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa.
 
Uwaga 2:
 
W przypadku, gdy Zamawiający - Gmina Wojkowice jest podmiotem, na rzecz którego, usługi wskazane w wykazie – załączniku nr 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których powyżej mowa.
 
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt. 2. ppkt. od 1) do 11), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia;
 
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
 
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
 2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
 
 O F E R T A
 
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” (Moduł 1).
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 26 czerwca 2015r. godz. 13:00.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
4.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – wykaz wykonanych usług,
Załącznik nr 3 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
 
Opracowała:
Julita Malczewska
                                                                   Zatwierdził :
 
                                                                                     B U R M I S T R Z
                                                                                    mgr Tomasz Szczerba
 
 
 
Pieczęć Wykonawcy                                                                                         Załącznik nr 1
 
FORMULARZ OFERTOWY
 
1. Oferta złożona do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
 
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
 
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
2.      Dane dotyczące Wykonawcy:
 
Nazwa (firma) Wykonawcy
Adres Wykonawcy
 
 
 
 
 
 
Nr Regon
Telefon
Faks
E-mail
 
 
 
 
 
 
  3.      Cena ofertowa zamówienia (podana cyfrowo):
 1)                 Cena ofertowa ryczałtowa w łącznej wysokości - ______ złotych netto (słownie:_________________________________________ zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łącznie brutto wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł).
 
                 Cena ofertowa ryczałtowa, wskazana w pkt. 1 obejmuje:
 
a) Cena ofertowa ryczałtowa za pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta podczas opracowywania dokumentacji technicznej w wysokości - _____________ złotych netto (słownie :_________________________________________ zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łączne brutto z tego tytułu wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł)
oraz
b)  Cena ofertowa ryczałtowa za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzonymi w ramach nadzorowanego zadania inwestycyjnego robotami budowlanymi
w wysokości - _____________ złotych netto (słownie :___________________________zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łącznie brutto z tego tytułu wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł) .
 
4. Żądany termin wykonania przedmiotu zamówienia – 30 listopada 2015r.
  
5. Załączniki:
 1. …..................................
 2. …..................................
 3. ….................................
 
 
..........................................., dnia ......................          ...................................................................
                                                                     Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
                                                                   do reprezentowania Wykonawcy
 
 
 
 
 
………………………
Pieczęć Wykonawcy                                                                                   Załącznik nr 2
 
 
 
WYKAZ  WYKONANYCH  USŁUG
 Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: 
 
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
 „ Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
 
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
 
przedkładam/y następujący wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do oceny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia:
 
Lp.
Zakres usług
Miejsce wykonania usług
Wartość wykonanych usług
Data wykonania
(data rozpoczęcia i zakończenia)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..........................................., dnia .....................        .............................................................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
                                                                                        do reprezentowania Wykonawcy    
 
 
 

 
……………………………
Pieczęć Wykonawcy                                                                                   Załącznik nr 3
  
 
WYKAZ OSÓB
KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA
 
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: 
     Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
 „ Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
 
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
 przedkładam poniższy wykaz, dla celów potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Lp.
Imię i Nazwisko
Kwalifikacje zawodowe
należy podać:
- nr uprawnień
Zakres wykonywanych przez nie czynności przy realizacji niniejszego zamówienia
Podstawa do dysponowania dana osobą
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jednocześnie oświadczam/y, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane odpowiednimi przepisami prawa.
 
 
..........................................., dnia .....................        .............................................................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
                                                                                        do reprezentowania Wykonawcy 

 

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-06-19
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-19
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-19 12:32

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top