Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: BZP.271.6.2015 Wojkowice, dnia 19.06.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót projektowych i budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:” Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ) przez zespół osób posiadających wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następującym zakresie:
• pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta podczas opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji technicznej na podstawie posiadanego przez zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU),
a w szczególności:
weryfikacji zgodności projektowanych rozwiązań z PFU i przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
• pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzonymi w ramach nadzorowanego zadania inwestycyjnego robotami budowlanymi,
• przygotowanie niezbędnej dokumentacji do rozliczenia otrzymanej przez Zamawiającego dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie projektów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
1) ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 1457);
2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.);
3) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Z 2013 poz. 907 ze zm.);
4) rozporządzeniem z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 238, poz. 1579);
5) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz.U. 2014 poz. 925);
6) założeniami ujętymi w Resortowym programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch – edycja 2015” w brzmieniu zatwierdzonym w lutym 2015 r. przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej;
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,
71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego;
71.54.00.00-5 Usługi zarządzania budową
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
1. Termin rozpoczęcia wykonywania podmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.
2. Usługi projektowe i roboty budowlane wykonywane będą etapami, według następującego harmonogramu:
a. Przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcji rozwiązań projektowych – 8 lipca 2015 r.,
b. Zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji rozwiązań projektowych, względnie zgłoszenie uwag lub zastrzeżeń do koncepcji projektowych – 15 lipca 2015 r.,
c. Przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej uwzględniającej ewentualne uwagi i zastrzeżenia – 29 lipca 2015 r.,
d. Zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, względnie zgłoszenie uwag lub zastrzeżeń do koncepcji projektowych – 5 sierpnia 2015 r.,
e. Złożenie przez Wykonawcę kompletnej i uwzględniającej uwagi lub zastrzeżenia Zamawiającego dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Będzinie celem uzyskania pozwolenia na budowę – 12 sierpnia 2015 r.,
f. Złożenie Zamawiającemu zawiadomienia o gotowości przystąpienia do odbioru robót budowlanych, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy ( nie później niż do 30 listopada 2015 r.).
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową/przebudową/rozbudowa budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej-10%),
b)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegającą na wykonaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej-10%),
Uwaga 1:
Za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Zamawiający uzna obiekty typu:
budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
2) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
4) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
5) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
6) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
7) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
8) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
9) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
10) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg bez ograniczeń,
11) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 932 z późn. zm.)
lub
spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia).
Dowodami, o których wyżej mowa są:
- poświadczenia;
- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa.
Uwaga 2:
W przypadku, gdy Zamawiający - Gmina Wojkowice jest podmiotem, na rzecz którego, usługi wskazane w wykazie – załączniku nr 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których powyżej mowa.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt. 2. ppkt. od 1) do 11), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia;
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” (Moduł 1).
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 26 czerwca 2015r. godz. 13:00.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – wykaz wykonanych usług,
Załącznik nr 3 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
Pieczęć Wykonawcy Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
1. Oferta złożona do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
2. Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa (firma) Wykonawcy
|
Adres Wykonawcy
|
|
|
Nr Regon
|
Telefon
|
Faks
|
E-mail
|
|
|
|
|
3. Cena ofertowa zamówienia (podana cyfrowo):
1) Cena ofertowa ryczałtowa w łącznej wysokości - ______ złotych netto (słownie:_________________________________________ zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łącznie brutto wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł).
Cena ofertowa ryczałtowa, wskazana w pkt. 1 obejmuje:
a) Cena ofertowa ryczałtowa za pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta podczas opracowywania dokumentacji technicznej w wysokości - _____________ złotych netto (słownie :_________________________________________ zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łączne brutto z tego tytułu wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł)
oraz
b) Cena ofertowa ryczałtowa za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzonymi w ramach nadzorowanego zadania inwestycyjnego robotami budowlanymi
w wysokości - _____________ złotych netto (słownie :___________________________zł), do którego doliczony zostanie podatek VAT w wysokości - ______________ złotych (słownie: _________________________________________ zł); łącznie brutto z tego tytułu wynosi - __________ zł (słownie:_________________________________________ zł) .
4. Żądany termin wykonania przedmiotu zamówienia – 30 listopada 2015r.
5. Załączniki:
1. …..................................
2. …..................................
3. ….................................
..........................................., dnia ...................... ...................................................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
………………………
Pieczęć Wykonawcy Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„ Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
przedkładam/y następujący wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do oceny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia:
Lp.
|
Zakres usług
|
Miejsce wykonania usług
|
Wartość wykonanych usług
|
Data wykonania
(data rozpoczęcia i zakończenia)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................., dnia ..................... .............................................................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
……………………………
Pieczęć Wykonawcy Załącznik nr 3
WYKAZ OSÓB
KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie funkcji Inżyniera Konsultanta oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„ Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach” w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
Numer identyfikacyjny postępowania: BZP.271.6.2015
przedkładam poniższy wykaz, dla celów potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Lp.
|
Imię i Nazwisko
|
Kwalifikacje zawodowe
należy podać:
- nr uprawnień
|
Zakres wykonywanych przez nie czynności przy realizacji niniejszego zamówienia
|
Podstawa do dysponowania dana osobą
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jednocześnie oświadczam/y, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane odpowiednimi przepisami prawa.
..........................................., dnia ..................... .............................................................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
|