logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
 

 Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.45.2014                            Wojkowice, dnia 17.10.2014r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                        
Nazwa zamówienia: Remont zjazdu z drogi gminnej nr 634017 S do budynków mieszkalnych przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach oraz budowa utwardzenia powierzchni gruntu na działce nr ewid. 1094/6.
 
 Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie
 internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
 
 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie zjazdu z drogi gminnej nr 634017 S do budynków mieszkalnych przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach oraz budowie utwardzenia powierzchni gruntu na działce nr ewid. 1094/6.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
– rozebranie istniejącego zjazdu,
– wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 124,12 m2,
– wykonanie ław betonowych pod krawężniki – 3,995 m3,
– zabudowa krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm – 16,30 m,
– zabudowa krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm – 5,20 m,
– zabudowanie betonowych krawężników o wymiarach 15x30 cm – 54,60 m,
– wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – 124,12 m2. 
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa (budowlano - wykonawcza), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1.
 
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2     - Roboty drogowe
Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem swojej oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
Termin wykonania zamówienia – 20 listopada 2014r.
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
 a) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
 
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
 
– dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia – to jest osobą posiadającą uprawnienia:
 
a) budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej  określonej w art.14 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz.1409)
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp  – załącznik nr 2,
 
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik nr 3.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp -
     załącznik nr 2,
 
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu złożona oferta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
 
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową , zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 2.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
   O F E R T A
 
Remont zjazdu z drogi gminnej nr 634017 S do budynków mieszkalnych przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach oraz budowa utwardzenia powierzchni gruntu na działce nr ewid. 1094/6.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 24 października 2014r.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
 internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.    Przed podpisaniem umowy – załącznik nr 4 wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.
4.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                                         Zatwierdził :
 
                                                                                        B U R M I S T R Z
                                                                                    mgr inż. Zofia Gajdzik
 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-10-17
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-10-17
Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-17 12:55

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top