logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zamówieniu - konkurs ofert - udzielanie świadczeń zdrowotnych - diagnostyka laboratoryjna

 UDZIELAJĄCY ZAMÓWIENIA:

ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ w WOJKOWICACH,
PRZYCHODNIA WOJKOWICE
ul. PCK 1 42-580 WOJKOWICE
 
Znak sprawy: 1/2015
 
SZCZEGÓŁOWE   WARUNKI   KONKURSU (SWK)
dla zamówienia dokonywanego w trybie konkursu ofert (na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej Dz. U. z 2011r. nr   112 poz. 654z późn zm.) na
 
UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
 
Wojkowice, dnia 24 lipca 2015r.                                                            Zatwierdził
                                                                                               P. o. Kierownika ZOZ Wojkowice
                                                                                                       Jerzy Podleżyński
Znak sprawy: 1/2015
I.      UDZIELAJACY ZAMÓWIENIA:
 
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ w WOJKOWICACH,PRZYCHODNIA WOJKOWICE
 ul. PCK 142-580 WOJKOWICE
 
II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest:
 
UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH Z ZAKRESU
DIAGNOSTYKI   LABORATORYJNEJ
określonych w Załączniku nr 1
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
W ramach udzielanych świadczeń Oferent zobowiązany jest zapewnić osobę, która z jego ramienia będzie nadzorowała proces realizacji umowy oraz będzie kompetentna do udzielania informacji osobom wykonującym umowę i rozwiązywania kwestii związanych z postępowaniem medycznym.
III.   WYMAGANY TERMIN REALIZACJI:
36 miesięcy od daty zawarcia umowy
 
Wymagana dyspozycyjność: od pn. do pt. od godz. 7.00 – 18.00
 
IV.    WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERENTÓW:
Do konkursu mogą przystąpić oferenci:
1. Którzy są podmiotem wykonującym działalność leczniczą lub są osobą legitymującą się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie objętym zamówieniem.
2. Oferent winien posiadać personel z uprawnieniami do wykonywania wymienionych w załączniku nr 1 świadczeń.
3. Oferent winien spełniać minimalne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia.
4. Którzy złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie VI. SWK
5. Którzy zaoferują wykonywanie usługi przy wykorzystaniu środków transportu sanitarnego (specjalistyczny samochód) spełniającego wymogi określone przez Narodowy Fundusz Zdrowia i obowiązujące przepisy.
6. Oferent jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej, stosownie do przepisów obowiązujących w publicznych zakładach opieki zdrowotnej,
7. Oferent jest zobowiązany do wykonywania świadczeń zdrowotnych z należytą starannością, zgodnie z posiadaną wiedzą i wymaganymi umiejętnościami.
8. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Oferent posiadał ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnej z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. Przyjmujący zamówienie musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w szczególności jest zarejestrowany we właściwym rejestrze zakładów opieki zdrowotnej, posiadaj nadany numer REGON i NIP.
10. Przyjmujący zamówienie przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające uczestnictwo w kontroli miedzylaboratoryjnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 stycznia 2009 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. z 2009 r. nr. 22, poz. 128).
11. Przyjmujący zamówienie będzie spełniać w momencie udzielania świadczeń wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne (Dz. U. z 2004r. nr 43 poz.408 wraz z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 stycznia 2009 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. z 2009 r. nr. 22, poz. 128).
12. Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat PN-EN ISO 
13.Przyjmujący zamówienie posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia laboratoriów medycznych i przedstawi wykaz co najmniej 5 umów na wykonywanie usług    tożsamych.
14.Przyjmujący zamówienie przedstawi oświadczenie, że w ciągu ostatnich 3 lat nie rozwiązano żadnej umowy z winy Przyjmującego zamówienie.
15.Przyjmujący zamówienie przedstawi oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
16.Przyjmujący zamówienie przedstawi oświadczenie, że nie zalega z należnościami wobec ZUS i US.
17.Przyjmujący zamówienie przedstawi oświadczenie, że akceptuje wymagania udzielającego zamówienie określone w WARUNKACH SZCZEGÓŁOWYCH i przyjmując zamówienie zobowiązuje się do ich spełnienia.
 
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:
Pobieranie i transport materiału do zleconych badań:
Materiał do zlecanych badań będzie pobierany w siedzibie Udzielającego Zamówienie, przez fachowy personel Przyjmującego Zamówienie. Przyjmujący Zamówienie zapewni niezbędny sprzęt, w tym sprzęt jednorazowy, druki skierowań i kody kreskowe do zlecanych badań oraz zapewni prawidłowy sposób transportowania materiału do siedziby Przyjmującego Zamówienie. Przyjmujący Zamówienie zapewni transport materiału od siedziby zamawiającego do laboratorium w którym będzie wykonywane co najmniej 80 % zlecanych badań w czasie do 90 minut od odbioru materiału. Udzielający zamówienie dopuszcza jedynie bezpośredni, udokumentowany transport od siedziby zamawiającego do siedziby Przyjmującego Zamówienie. *Wymagania zgodnie z Rozp. MZ z dnia 23 marca 2006r w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. Z 2006r, Nr 61, poz.435 z późn. zmianami). Koszty materiałowe związane z oznakowaniem materiału do badań oraz druków i skierowań pokrywa przyjmujący zamówienie.
 
Metodyka zleconych badań:
Przyjmujący Zamówienie zapewni wykonanie badań laboratoryjnych przy użyciu materiałów medycznych i odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Z2004r, Nr 93, poz.896 z późn. zm.),
 
Miejsce wykonywania zleconych badań:
Badania będą wykonywane w pomieszczeniach Przyjmującego Zamówienie, które muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu MZ z dnia 3 marca 2004 roku (Dz. U. Z 2004, Nr 43, poz.408 z późn. zm.). Wykonawca wskaże miejsce wykonania badań i czas oczekiwania na wynik dla całego panelu badań, wraz z potwierdzeniem kompetencji personelu który będzie wykonywał badania – dokumenty wymagane do postępowania konkursowego.
 
Badania będą wykonywane i autoryzowane przez personel zatrudniony u Przyjmującego Zamówienie.
Personel ten powinien posiadać udokumentowane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe zgodnie z wymaganiami prawnymi dla MLD.
 
Wymagane dokumenty Kierownika Laboratorium: wpis na listę diagnostów laboratoryjnych, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, specjalizacja z diagnostyki laboratoryjnej, zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin przez Przyjmującego Zamówienie poświadczone właściwymi
dokumentami (oświadczenie).
 
Wymagane dokumenty diagnosty laboratoryjnego odpowiedzialnego za badania z zakresu biochemii: zastępującego kierownika MLD w czasie jego nieobecności wpis na listę diagnostów laboratoryjnych, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, tytuł specjalisty z zakresu diagnostyki laboratoryjnej,doświadczenie zawodowe w wykonywaniu badań z zakresu biochemii   co najmniej 5 lat, zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin przez Przyjmującego Zamówienie, poświadczone właściwymi dokumentami ( oświadczenie ).
 
Wymagane dokumenty diagnosty laboratoryjnego odpowiedzialnego za badania z zakresu immunochemii wpis na listę diagnostów laboratoryjnych, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, tytuł specjalisty z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, zatrudniony w pełnym wymiarze godzin przez Przyjmującego Zamówienie, poświadczone właściwymi dokumentami   ( oświadczenie ).
 
Wymagane dokumenty dla osób wykonujących badania z zakresu mikrobiologii – co najmniej dwóch diagnostów laboratoryjnych posiadających : wpis na listę diagnostów laboratoryjnych, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, tytuł specjalista mikrobiolog/mikrobiologia medycznazatrudnienie w pełnym wymiarze godzin przez Przyjmującego Zamówienie, poświadczone właściwymi dokumentami z doświadczeniem w wykonywaniu diagnostyki z zakresu mikrobiologii ( oświadczenie ).
 
Wymagane dokumenty pozostałego personelu z wykształceniem wyższym: wpis na listę diagnostów laboratoryjnych, prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, ewentualnie posiadane specjalizacje zgodne z Rozp. MZ z dnia 3 marca 2004 r (Dz. U. Z 2004, Nr 43, poz.408 z późn. zm.).
 
Przyjmujący Zamówienie zapewni dostępność do badań od pn. do pt. w godz. 7 - 18 dla pacjentów Zamawiającego po okazaniu skierowania lekarskiego.
 
Podstawą wykonania badania laboratoryjnego, będzie prawidłowo wypełniony druk skierowania zgodny z Rozp. MZ z dnia 23 marca 2006r w sprawie standardów   jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. Z 2006r, Nr 61, poz.435 z późn. zmianami).
 
Przyjmujący zamówienie zapewni wykonanie badań zgodnie z zasadami dobrej praktyki laboratoryjnej i zgodnie z obowiązującym prawem oraz z zabezpieczeniem poufności danych.
 
Przyjmujący zamówienie zapewnia dostarczenie pisemnych sprawozdań z badań autoryzowanych przez uprawnionych diagnostów laboratoryjnych. Wyniki będą dostarczone dnia następnego, zgodnie z Zał. nr 1i 2 przez kuriera do siedziby Zlecającego Zamówienie.
 
Przyjmujący zamówienie zapewnia wydawanie pisemnych kopii sprawozdań z badań nieodpłatnie na życzenie Zlecającego Zamówienie.
 
Przyjmujący Zamówienie przedstawi harmonogram odbioru materiałów do badań z siedziby Zamawiającego.
 
Udzielający Zamówienia dopuszcza udostępnienie przez Przyjmującego Zamówienie podglądu on-line wyników badań.
 
Przyjmujący Zamówienie zapewnia archiwizowanie skierowań oraz sprawozdań z badań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dokumentacji medycznej oraz na własny koszt. Przyjmujący zamówienie sporządzi na własny koszt raporty z wykonanych badań, w zakresie i terminie ustalonym przez Kierownika   ZOZ, Przychodni Wojkowice. Udzielający Zamówienie dopuszcza podzlecanie przez Przyjmującego Zamówienie wykonywania badań innym uprawnionym laboratoriom, przy zachowaniu standardów dobrej praktyki laboratoryjnej i innych wymogów przewidzianych w niniejszej umowie, ze szczególnym naciskiem na zapewnienie jakości świadczonych usług.
 
Wykonawca wskaże uprawniony, fachowy personel wraz z wymaganymi kwalifikacjami oraz z określeniem dostępności tych osób: do kontaktu merytorycznego dla personelu medycznego lekarza kierującego: hematologii, biochemii, immunochemii, mikrobiologii, analityki ogólnej, transfuzjologii.
 
Wykonawca wyrazi zgodę w formie pisemnego oświadczenia na przeprowadzenie audytu sprawdzającego oraz przeglądu klienta  w laboratorium w którym będzie wykonywane około 80 % zlecanych badań. Audyt przeprowadzi osoba wskazana przez Udzielającego Zamówienie, przed podpisaniem Umowy.
 
V.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 
Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
 
VI. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
 
1. Formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokument potwierdzający wpis Wykonawcy do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny zgodny z ustawą o działalności leczniczej uprawniający do prowadzenia w/w. zgodnie z art. 4,5 i 100 ustawy
4. Imienny wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia i ich kwalifikacje
5.Oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zawarte w formularzu ofertowym.
6. Ubezpieczenie OC w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
 
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Oferent posiadał ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Oferent będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy.   Ubezpieczenie OC musi być zgodne z obowiązującymi przepisami.
 
Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymienionych w punkcie VI muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania oferenta i opatrzone pieczątką imienną identyfikującą tą osobę.   
 
7.Wykaz co najmniej 5 umów realizowanych w publicznych zakładach opieki zdrowotnej.
6. Oświadczenie o nie rozwiązaniu umowy w ciągu ostatnich 3 lat z winy Przyjmującego zamówienie.
7. Certyfikat potwierdzający wdrożony system zarządzania jakością.
8. Dokumenty potwierdzające nabycie przez pracowników uprawnień do wykonywania świadczeń z dziedziny diagnostyki laboratoryjnej.
9. Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest sporządzona przez pełnomocnika.
10. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim przejrzyście i czytelnie.
12. Przyjmujący zamówienie musi posiadać aktualny wpis do ewidencji laboratoriów Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych, wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001r - o diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2001r. nr 100, poz.1083 z późn. zm.);
13. Przyjmujący zamówienie przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające uczestnictwo w kontroli miedzylaboratoryjnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 stycznia 2009r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz.U. z 2009 r. nr. 22, poz. 128).
14. Przyjmujący zamówienie będzie spełniać w momencie udzielania świadczeń wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne (Dz.U. z 2004r. nr 43 poz.408 wraz z późn. Zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 stycznia 2009 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz.U. z 2009 r. nr. 22, poz. 128).  
 
VII.   INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT:
 
1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę sporządza się w formie pisemnej.
2 Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były spięte w sposób zapobiegający możliwościdekompletacji oferty, oraz aby każda kartka oferty była opatrzona kolejnym numerem i parafowana.
4. Wszelkie poprawki w tekście oferty muszą być datowane i parafowane własnoręcznie przez osobęuprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.
5. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część.
6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie.   Koperta zewnętrzna winna być opisana w sposób następujący:Oferta dla Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach, Przychodnia Wojkowice, ul. PCK 1 42-580 Wojkowice”
     Nie otwierać przed dniem...……………. do godz. 10:00
7. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Oferentami są:
·         w sprawach formalno – prawnych: Jerzy Podleżyński tel. 32) 769-51-10
·         w sprawach merytorycznych: Bronisława Wicik 534-788-662
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
 
1.        Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ZOZ Wojkowice ul. PCK 1 w administracji.
2.        w terminie do 03 sierpnia 2015r. do godz. 9:00.
3.        Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w innym miejscu lub w złym terminie.
 
IX. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
 
1.  Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego ZOZ Wojkowice ul. PCK 1 w administracji    wdniu 03 sierpnia 2015 o godz. 10:00
2.  Oferenci mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
 
X. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERT:
 
1.  Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do drugiego miejsca  po   przecinku.
2.  Cena winna być obliczona według cen jednostkowych w sposób wskazany w Formularzu cenowym.
3.   Cena brutto oferty stanowi wartość pomocniczą do porównania ofert, maksymalną wartość umowy określa Zamawiający w treści umowy, ceny jednostkowe przyjęte do wyliczenia Ceny brutto oferty stanowią podstawę rozliczeń między stronami.
     
XI. OCENA OFERT :
 
Lp
Kryterium
Ranga
 
 
 
1
Cena 
80,00%
 
 
2
Jakość
20,00%
 
Cena Bruttofinalny koszt szacunkowy wynikający z przyjętej w formularzu cenowym szacunkowej liczby oferowanych świadczeń opieki zdrowotnej oraz ceny jednostkowej zaproponowanej przez oferenta. 
Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty:
 
1.     Cena -   80 %
Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za kryterium nr 1 -   cenę
C min - cena najniższa spośród ocenianych ofert
C n  - cena badanej oferty
100 – stały współczynnik
P k1 – liczba punktów za kryterium ceny
P k1 = (C min / C n  ) x 100 x 80%
 
2. Jakość – 20 % w ramach powyższego kryterium dokonuje się oceny:
 
Kryterium oceny
Punkty
1
Powyżej 80 % panelu badań z Zał. nr 1 wykonywanych w jednym MLD oddalonym od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 35 km.
81 – 84 %                        5 punktów
85 % i więcej badań       10 punktów
2
Ilość specjalistów z diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologii/ mikrobiologii medycznej,     zatrudnionych, w laboratorium wykonującym powyżej 90 % panelu badań z Zał. nr 1 
2 – 3 specjalistów            5 punktów
4 i więcej specjalistów   10 punktów
3
Ilość specjalistów z zakresu mikrobiologii
1specjalista                      5 punktów
2 i więcej specjalistów   10 punktów
Suma punktów
                                        30 punktów
Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za kryterium nr 2 -   jakość
C n - ilość pkt. badanej oferty
C 10  - maksymalna ilość pkt. brana pod uwagę (30)
100 – stały współczynnik
P k1 – liczba punktów za kryterium jakość
P k1 = (C n / C 10  ) x 100 x 20%
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą liczbą punktów łącznie w obu kryteriach .
 
Jeżeli dwie lub więcej ofert najkorzystniejszych przedstawia taki sam bilans punktów wybiera się ofertę z niższą ceną spośród tych ofert.
XII. POUCZENIE ZAMAWIĄJĄCEGO:
1.     Zamawiający odrzuca ofertę:
a)    złożoną przez oferenta po terminie;
b)    zawierającą nieprawdziwe informacje;
c)     jeżeli świadczeniodawca nie określił przedmiotu oferty lub nie podał proponowanej liczby lub ceny świadczeń opieki zdrowotnej;
d)    jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e)    jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
f)     jeżeli świadczeniodawca złożył ofertę alternatywną;
g)    jeżeli oferent lub oferta nie spełniają wymaganych warunków określonych w przepisach prawa oraz warunków wymaganych od Oferenta,
h)    złożoną przez oferenta, z którym została rozwiązana przez oddział wojewódzki Funduszu prowadzący postępowanie, umowa o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w określonym rodzaju lub zakresie w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie świadczeniodawcy.
2.   W przypadku gdy Oferent nie przedstawił wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, komisja wzywa oferenta do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
 
XIII. ZASTRZEŻENIA   zamawiającego:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmiany terminów, odwołania konkursu lub pozostawienia ofert bez rozstrzygnięcia – bez podania przyczyny, jak również do unieważnienia konkursu w każdym czasie bez uzasadnienia.
2.  Kierownik ZOZ – Przychodni w Wojkowicach unieważnia postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, w szczególności gdy:
a)  nie wpłynęła żadna oferta;
b)  wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
c)   odrzucono wszystkie oferty;
d)  kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej w danym postępowaniu;
e) nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie ubezpieczonych, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 
3.  Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, komisja może przyjąć tę ofertę, gdy z okoliczności wynika, że na ogłoszony ponownie na tych samych warunkach konkurs ofert nie wpłynie więcej ofert.
4.  Jeżeli nie nastąpiło unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń komisja ogłasza o rozstrzygnięciu postępowania w miejscu i terminie określonych w ogłoszeniu o konkursie ofert.
5.  O rozstrzygnięciu rokowań ogłasza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Udzielającego zamówienie, w terminie 2 dni od zakończenia rokowań.
6.  Ogłoszenie zawiera nazwę (firmę) albo imię i nazwisko oraz siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres świadczeniodawcy, który został wybrany.
7.  Z chwilą ogłoszenia rozstrzygnięcia postępowania następuje jego zakończenie i komisja ulega rozwiązaniu.
 
XIV. PROTESTY I SKARGI DOTYCZĄCE KONKURSU:
 
1. ferentowi, którego interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad prowadzenia postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki odwoławcze i skarga na zasadach określonych poniżej.
2.  Środki odwoławcze nie przysługują na:
a.   wybór trybu postępowania;
b.   niedokonanie wyboru świadczeniodawcy;
      c.  unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
3.  W toku postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, do czasu zakończenia postępowania, oferent może złożyć do komisji umotywowany protest   w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania zaskarżonej czynności.
4. Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ulega zawieszeniu, chyba że z treści protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
5. Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga uzasadnienia.
6.  Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
7.  Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego
8.  W przypadku uwzględnienia protestu komisja powtarza zaskarżoną czynność.
9.  Oferent biorący udział w postępowaniu może wnieść do Kierownika Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
10. Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej do czasu jego rozpatrzenia.
 
XV.   ISTOTNE WARUNKI UMOWY:
 
Umowa o wykonanie świadczeń zdrowotnych zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem Nr 4   do SWK.    
 
XVI. SPRAWY NIE UREGULOWANE W UMOWIE
 
W sprawach nie uregulowanych w niniejszym SWK mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112 z 2011r, poz.654 z późn. zm.) .
 
 
……………………………………………
Pieczęć firmowa Oferenta
                                                                    Miejscowość …………….............…. dnia ………………
 
FORMULARZ OFERTOWY
dla ….........................……………………….
 
I. Dane Oferenta:
Nazwa Oferenta ........................................................................................................
Siedziba Oferenta .......................................................................................................
NIP...... Regon .......................
Tel. ..... Fax...........................
e-mail: www..........................
Nazwa banku i nr rachunku bankowego:........................................................................

 

II. W nawiązaniu do ogłoszenia o konkursie „Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki laboratoryjnej”, oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Konkursu za cenę:............................................................zł.
(słownie)….......................................................................................................................................zł.
 
·   oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że cena brutto oferty stanowi wartość pomocniczą do porównania ofert, maksymalną wartość umowy określa Zamawiający w treści umowy, ceny jednostkowe przyjęte do wyliczenia ceny brutto oferty stanowią podstawę rozliczeń między stronami.
 
Termin realizacji:
36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
 
III. Dane o personelu odpowiedzialnego za realizację zadania będącego przedmiotem konkursu
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje
zawodowe
Doświadczenie zawodowe
ilość lat pracy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
Rola w realizacji zadania
1
 
 
 
 
2
 
 
 
 
3
 
 
 
 
4
 
 
 
 
5
 
 
 
 
6
 
 
 
 
7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Minimalna liczba osób udzielających świadczenie zdrowotne …………………………………………………………
 
 
IV. Szczegółowe określenie w zakresie kryterium jakości:
 
Kryterium oceny
Punkty
Wartość oferowana
1
Powyżej 80 % panelu badań z Zał. nr 1 wykonywanych w jednym MLD oddalonym od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 35 km.
81 – 84 %                        5 punktów
85 % i więcej badań       10 punktów
 
2
Ilość specjalistów z diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologii/ mikrobiologii medycznej, zatrudnionych, w laboratorium wykonującym powyżej 90 % panelu badań z Zał. nr 1 
2 – 3 specjalistów            5 punktów
4 i więcej specjalistów   10 punktów
 
3
Ilość specjalistów z zakresu mikrobiologii
1specjalista                      5 punktów
2 i więcej specjalistów   10 punktów
 
Suma punktów
                                        30 punktów
 
 
Środek transportu medycznego:
 
V. Dni i godziny udzielania świadczeń zdrowotnych: od pn. do pt. 7.00 – 18.00
 
Sposób świadczenia usług będzie zgodny z umową i wymaganiami zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1.
Czas dojazdu do miejsca świadczenia usługi nie przekroczy 90 minut.

 

Koordynator ze strony Wykonawcy :
 
                                                                      ...................................................

                                                                        Podpis i pieczęć osoby/osób 
                                                                       uprawnionej/uprawnionych
                                                                   do reprezentowania wykonawcy
                                                             

 
Załącznik nr 3
 
OŚWIADCZENIE OFERENTA
 
 
I. Przystępując do konkursu ofert na:
UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ    oświadczamy, że zapoznaliśmy się z ogłoszeniem o ww. konkursie ofert oraz ze specyfikacją warunków konkursu i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
II. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni od terminu składania ofert wskazanego w ogłoszeniu o konkursie.
III Oświadczamy, że w razie wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie i wg wzoru przedstawionego przez zamawiającego.
IV Przystępując do konkursu ofert na udzielanie świadczeń medycznych , oświadczamy, że:
1.       wszystkie umowy zawarte z podmiotami leczniczymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia były i są realizowane przez (…………………..) należycie,
2.       w ciągu ostatnich 5 lat, nie wnoszono wobec (…………………….), skarg odnoszących się           do realizacji umów z podmiotami leczniczymi.
V Oświadczamy, że   nie rozwiązano z nami  umowy w ciągu ostatnich 3 lat z naszej winy.
VI Odległość udzielającego zamówienie od przyjmującego zamówienie nie przekracza 35 km.
 
 
 
                                      ….......................................................................                                                                                                                                                                                                                                                                                        Podpis i pieczęć osoby/osób  
                                                                               uprawnionej/uprawnionych
                                                                          do reprezentowania Wykonawcy
 
 
załącznik nr 4
Umowa
o świadczenie usług medycznych
zawarta w dniu ……………….. w oparciu o protokół komisji konkursowej z dnia ………………pomiędzy ………………………….,    w imieniu którego działa:
…………………………………....................................................................................................................zwanym w dalszej części umowy Udzielającym Zamówienie z jednej strony
a ………………………………………………………………………………………………............................
w imieniu którego działa: ……………………………………………………….........................…………….
zwanym w dalszej części umowy Przyjmującym Zamówienie,
o następującej treści:                                                                                                                                                                                                                                                       
 
§1
 
1. Udzielający Zamówienie zleca a Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do wykonywania świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki laboratoryjnej obejmującej wykonywanie badań laboratoryjnych pacjentom i pracownikom w ramach skierowań na badania okresowe Udzielającego zamówienie – w ilości, asortymencie i cenach określonych w ofercie stanowiącej załącznik nr 1       do niniejszej umowy.
2. Wykaz badań objętych umową określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość powierzenia Przyjmującemu zamówienie badań niewymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku, w którym ich zlecenie Udzielającemu zamówienie jest niezbędne ze względu na potrzeby zdrowotne pacjenta.
4. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do dostarczenia przed zawarciem umowy wykazu i cennika pozostałych badań nie objętych umową, które posiada w swojej ofercie, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej umowy i strony zastrzegają, że w przypadku powstania konieczności skorzystania przez Udzielającego zamówienie z badań nieobjętych umową Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się stosować załączony cennik.
5. Ilość określona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Udzielającego zamówienie   w zakresie łącznej wartości umowy.
6. Udzielający Zamówienie nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku nr 1 ilości badań. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Udzielającego Zamówienie w okresie obowiązywania umowy.
7. W okresie obowiązywania niniejszej umowy Udzielający zamówienie będzie zlecał usługi objęte przedmiotem umowy wg załącznika nr 1 nie przekraczające kwoty określonej w ust 8.
8. Łączna wartość przedmiotowej umowy strony ustalają według reguł określonych w § 1 ust. 1 umowy na kwotę brutto: ………...................…………zł. (słownie: ………..) + koszt dzierżawy pomieszczenia …….....…..........
9. Za miesięcznie wykonane usługi Udzielający zamówienie zapłaci Przyjmującemu zamówienie wynagrodzenie obliczone jako iloczyn cen jednostkowych brutto określonych w załączniku nr 1 i 2    do umowy i ilości faktycznie wykonanych badań.
10. Wzrost cen za pojedyncze badanie laboratoryjne nie może przekroczyć wskaźnika inflacji corocznie podanego przez GUS.
 
§ 2
1. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do wykonania badań laboratoryjnych, o których mowa w § 1 niniejszej umowy i oświadcza, że wykonywać je będzie zgodnie ze złożoną ofertą, z zachowaniem należytej staranności, z zapewnieniem wysokiej jakości usług, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną i obowiązującymi standardami realizacji badań oraz standardami i wymogami określonymi przez płatników świadczeń w kontraktach zawartych z Udzielającym zamówienia na zasadach wynikających z ustawy o działalności leczniczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy o diagnostyce laboratoryjnej.
 
2. W ramach niniejszej umowy Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do:
 
a) zapewnienia dostępności do badań od pn. do pt. w godzinach 7.00 – 18.00
 
b) dostarczania dla Udzielającego zamówienie:
- kompletnych niezbędnych zestawów sprzętu medycznego (systemu zamkniętego) przeznaczonego do pobierania materiału do badań i umożliwiającego jego transport zgodnie z ofertą złożoną w toku postępowania konkursowego,
- druków przeznaczonych do realizacji badań umożliwiających prawidłową identyfikacjępacjenta i wskazanie zleconych badań,
 
c) zagwarantowania kontaktu telefonicznego w godzinach pracy Przyjmującego zamówienie.
 
d) dzierżawy od udzielającego zamówienie pomieszczenia do pobierania badań 9,41 m2 w cenie 25.00 zł netto za m2 miesięcznie + należny podatek VAT.
 
e) uwzględniania potrzeb Udzielającego zamówienia w zakresie badań laboratoryjnych i prawidłowej ich realizacji;
 
3. Osoby wykonujące w imieniu Przyjmującego zamówienie czynności opisane w ust. 2 lit. b – g zobowiązane są do posiadania stosownych dokumentów potwierdzających działanie w imieniu Przyjmującego zamówienie lub stosownych identyfikatorów.
4. Przyjmujący zamówienie oświadcza, iż posiada uprawniony, fachowy personel wraz z kompetencjami w ilości minimalnej oraz z określeniem dostępności tych osób :
do kontaktu merytorycznego dla personelu medycznego lekarza kierującego z zakresu:
hematologii, biochemii, immunochemii, mikrobiologii, immunologii transfuzjologicznej, analityki ogólnej, transfuzjologii
 
§ 3
1. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje do zapewnienia materiałów medycznych wymaganych do wykonywania wybranych badań laboratoryjnych stanowiących przedmiot umowy i innych wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i spełniających wymagania wynikające z przepisów szczególnych oraz obowiązujących standardów.
 
2. Udzielający zamówienia dopuszcza możliwość wykonywania przez Przyjmującego zamówienie badań laboratoryjnych u uprawnionych do wykonywania tego rodzaju świadczeń podwykonawców.
 
3. Badania laboratoryjne wykonywane będą przez osoby o odpowiednich uprawnieniach, zgodnie z wymogami określonymi w odpowiednich przepisach
 
§ 4
Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się przejąć 2 pracowników Udzielającego zamówienia na zasadach art. 23’ kodeksu pracy. Przejmujący zamówienie deklaruje zatrudnienie przejętych pracowników przez 24 m-ce z wynagrodzeniem nie mniejszym niż otrzymywane w ZOZ Wojkowice.
§ 5
Przyjmujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywanie badań, w tym za podwykonawców, którym realizację badania powierzył zgodnie z § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
§ 6
Umowa zostaje zawarta na okres 36 miesięcy od …………do…………. r.
 
§ 7
1. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji medycznej, a także dokumentacji statystycznej, z uwzględnieniem wymagań ustalonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
2. Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do:
a)      Prowadzenia rejestru przyjętych pacjentów zawierającego:
 imię i nazwisko pacjenta,
 pesel pacjenta,
 adres pacjenta,
 datę zgłoszenia pacjenta.
 imię i nazwisko lekarza kierującego
b) sporządzania zestawień za okresy miesięczne wykonywanych badań dane osobowe badanych osób, rodzaj i cenę jednostkową wykonanych świadczeń w wersji papierowej.
c)  udostępniania rejestrów, baz danych i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. 
§ 8
1. Rozliczenia miedzy stronami z tytułu ilości wykonanych badań laboratoryjnych oraz należnego za ich realizację wynagrodzenia dokonywane będą za miesięczne okresy kalendarzowe, na podstawie przedstawionych przez Przyjmującego zamówienie zestawień, o których mowa w § 7 ust. 2 oraz prawidłowo wystawionej faktury, obejmującej pełny miesiąc kalendarzowy, za który przysługuje należność.
2. Zestawienia oraz faktura, o których mowa w pkt. 1 składane są w biurze administracji Udzielającego zamówienie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
§ 9
1. Należność za wykonane świadczenia zostanie przekazana Przyjmującemu zamówienie przelewem na jego rachunek bankowy wskazany na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z zestawieniem, zgodnie    z § 7 ust. 2 umowy.
2. Jako zapłatę za fakturę rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Udzielającego zamówienie.
§ 10
 
Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się poddać kontroli Udzielającego zamówienie oraz Narodowy Fundusz Zdrowia oraz inne uprawnione organy na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2008r, Nr 164, poz. 1027 ze zm.) w zakresie wynikającym z umowy zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia i udostępnienia wszelkich danych i informacji niezbędnych do przeprowadzenia kontroli oraz zapewni możliwość przeprowadzenia kontroli przez ww. podmioty u podwykonawców.
 
§ 11
 
Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, uzyskanych przy realizacji postanowień niniejszej umowy i które stanowią tajemnicę w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub są danymi podlegającymi ochronie wynikającej z ustawy o ochronie danych osobowych.
 
§ 12
 
Przy realizacji czynności objętych niniejsza umową strony, poprzez swoich upoważnionych przedstawicieli, uprawnione są do kontaktowania się z personelem zatrudnionym przez Udzielającego zamówienia i Przyjmującego zamówienie dla potrzeb związanych z realizacją niniejszej umowy, w celu uzyskania informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania świadczeń objętych niniejszą umową.
 
§ 13
 
Przyjmujący zamówienie ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z przyczyn leżących po jego stronie lub zawinione przez podwykonawców, a w szczególności wynikających z:
a) niewykonania lub niewłaściwego wykonania świadczenia zdrowotnego,
b) braku realizacji zaleceń pokontrolnych.
 
§ 14
 
1. W przypadku niemożności wykonania zleconego świadczenia zdrowotnego z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie, jest on zobowiązany do zorganizowania zastępczego wykonania świadczenia zdrowotnego i sfinansowania na własny koszt i ryzyko.
2. W przypadku, w którym Przyjmujący zamówienie nie wywiąże się z obowiązku wskazanego w ust. 1, Udzielający zamówienie uprawniony jest do zlecenia świadczenia innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Przyjmującego zamówienie.
§ 15
 
Przyjmujący zamówienie oświadcza, że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych objętych umową, zgodną z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. Nr 293 z 2011 r, poz. 1729z póz. Zm.) i zobowiązuje się do jej utrzymania przez cały okres trwania umowy.
 
§ 16
 
Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na inne podmioty bez uzyskania pisemnej zgody Udzielającego zamówienia.
 
§ 17
 
Umowa ulega rozwiązaniu w następujących przypadkach:
1.     Z upływem czasu, na jaki została zawarta.
2.     Na mocy porozumienia stron.
3.   W wyniku oświadczenia Udzielającego zamówienia z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
4.   W wyniku oświadczenia Udzielającego zamówienia z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie, a dotyczących:
5.    ograniczenia dostępności świadczeń, zawężenia ich zakresu lub ich niewłaściwej ilości i jakości,     
6.     z dniem zakończenia udzielania określonych świadczeń zdrowotnych;
 
§ 18
 
1.  Udzielający zamówienia uprawniony jest do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym, jeśli Przyjmujący zamówienie narusza istotne postanowienia umowy w szczególności w sytuacji gdy:

     

a.     został skreślony z rejestru podmiotów leczniczych,
b.     przeniósł prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy na osobę trzecią bez zgody Udzielającego zamówienia,
c.     nie dotrzymał warunków określonych w § 15 niniejszej umowy dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
d.     narusza postanowienia wynikające z postanowień § 2 i § 3 niniejszej umowy.

 

§ 19
 
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Udzielający zamówienie może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Przyjmujący zamówienie może jedynie żądać wynagrodzenia uzależnionego od faktycznie wykonanego zamówienia.
 
§ 20
 
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Ewentualne spory powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, strony będą rozwiązywały w trybie polubownym, a po wyczerpaniu tego trybu przez sąd właściwy dla siedziby Udzielającego zamówienie.
§ 21
 
Zmiany do umowy mogą być wprowadzone w każdym czasie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 
§ 22
 
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem:
-          jeden dla Przyjmującego Zamówienie
-          dwa dla Udzielającego Zamówienie
 
 
 
 
Przyjmujący Zamówienie                                                                Udzielający Zamówienie
 
 
 
 

 


Załączniki: Rozmiar:
33.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Jerzy Podleżyński
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-07-24
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-07-24
Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-24 10:10

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top