logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro

 Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.11.2014                             Wojkowice, dnia 30.07.2014r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                       
Nazwa zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:   
   „Przebudowa zjazdu z drogi gminnej do budynków mieszkalnych przy
    ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach”.
 
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
 
 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zgłoszenia wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla zadania pn.:„Przebudowa zjazdu z drogi gminnej do budynków mieszkalnych przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach”.
Opracowanie swym zakresem obejmuje przebudowę zjazdu na działce o numerze 1094/6 stanowiącą własność Gminy Wojkowice – KW – KA1B/00020224/5.
Planowana przebudowa zjazdu polegać będzie na rozbiórce istniejącego wjazdu, wykonaniu podbudowy, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej i odwodnienia.
Lokalizacja zjazdu zgodna jest z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
 
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
1) projekt uproszczony ( materiały niezbędne do zgłoszenia robót budowlanych) przebudowy zjazdu z drogi gminnej nr 634017 S - 3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),
2) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego- po 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (format pdf i aktywny exel),
3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),
Dokumentacja winna być sporządzona w zakresie niezbędnym do uzyskania w Starostwie Powiatowym w Będzinie dokumentu niezbędnego do rozpoczęcia robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu (zgłoszenie robót budowlanych).
Przed wykonaniem dokumentacji projektowej niezbędne będą ustalenia z Zamawiającym dotyczące założeń projektowych.
 
 Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z:
 
1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z. późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),
3) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 Nr 243.poz. 1623 z późn. zm.),
4) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 260),
 
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem swojej oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
           
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
Termin wykonania dokumentacji projektowej – 25 września 2014r.
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
 a) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – to jest osobami posiadającym uprawnienia:
a) budowlane drogowe do projektowania,
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp  – załącznik nr 1,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik nr 2.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp -
     załącznik nr 1,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu złożona oferta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową , zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
 
 OFERTA
 
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:   
   „Przebudowa zjazdu z drogi gminnej do budynków mieszkalnych przy
    ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach”.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 5 sierpnia 2014r.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie maja w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                   Zatwierdził :
                                                                                                                  B U R M I S T R Z
                                                                                                mgr inż.  Zofia Gajdzik
                                                                                       
 
 
 
 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-07-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-07-30
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-30 14:56

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top