logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Zaproszenie do składania ofert - pieczątki

Nr sprawy:   WO.271.7.2014                                                        Wojkowice, dn. 28.01.2014r.

  ZAPROSZENIE
 
Do składania ofert na „Wykonanie pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice”
  
I. Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                    Gmina Wojkowice
Adres:                                        ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:         kadry@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:            www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                          32 769-50-66
Numer faksu:                              32 769-50-73
Godziny urzędowania:                 poniedziałek od 7-17, wtorek-czwartek 0d 7-15,
                                                 piątek od 7-13.
II.  Tryb udzielania zamówienia:
 
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem procedur udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta WojkowiceNr 87/2013 z dnia 15 maja 2013r.
 
III.   Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice opisanych szczegółowo w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
 
IV.  Termin wykonania zamówienia:
 
1. Sukcesywnie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2014r.
2. Wymagany przez Zamawiającego każdorazowy termin dostawy wynosi 2 dni od daty doręczenia odrębnego zamówienia faxem, mailem lub pocztą tradycyjną.
 
V. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290A,
 pok. nr 15 lub telefonicznie pod numerem tel. 32 769-50-66 wew. 16 i 36
 
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
  
1. Anna Helińska-Wójcik tel.32 769 -50-66 wew. 36
 
VI. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej, obliczanie ceny:
 
1.   Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto.
2.   Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
3.   Określone w formularzu oferty ilości pieczątek stanowią ilość minimalną zamówienia. Wykonawca w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 przedstawi cenę oferty brutto dla ilości minimalnej zamówienia w celu porównania ofert.
4.   Cena jednostkowa brutto musi obejmować wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, ubezpieczenia itp. bez względu na wielkość zamówienia cząstkowego.
 
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert.
 
1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
2. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 
3. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Ofertę sporządza się w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
6. Zaleca się, aby wykonawca zszył, zbindował lub w inny sposób trwale złączył ofertę oraz ponumerował jej strony.
7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia (z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert).
Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie:
- „pn: „Postępowanie dot. wykonania pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice” „nie otwierać przed upływem godziny 12:15 w dniu 06.02.2014r.”,
 
VIII.  Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 06.02.2014r. do godziny 1200 w siedzibie zamawiającego:
 
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice.
 
Załączniki :
1.            - Załącznik nr 1 -  Wzór umowy.
2.            - Załącznik nr 2 -  Formularz ofertowy.
3.            - Załącznik nr 3 - Akceptacja wzoru umowy
4.      - Załącznik nr 4 -  Regulamin postępowania w sprawach nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Helińska-Wójcik
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-01-28
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-01-28
Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-29 12:34

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top