Nr sprawy: WO.271.7.2014 Wojkowice, dn. 28.01.2014r.
ZAPROSZENIE
Do składania ofert na „Wykonanie pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice”
I. Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest: Gmina Wojkowice
Adres: ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Numer telefonu: 32 769-50-66
Numer faksu: 32 769-50-73
Godziny urzędowania: poniedziałek od 7-17, wtorek-czwartek 0d 7-15,
piątek od 7-13.
II. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem procedur udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta WojkowiceNr 87/2013 z dnia 15 maja 2013r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice opisanych szczegółowo w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Sukcesywnie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2014r.
2. Wymagany przez Zamawiającego każdorazowy termin dostawy wynosi 2 dni od daty doręczenia odrębnego zamówienia faxem, mailem lub pocztą tradycyjną.
V. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 290A,
pok. nr 15 lub telefonicznie pod numerem tel. 32 769-50-66 wew. 16 i 36
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
1. Anna Helińska-Wójcik tel.32 769 -50-66 wew. 36
VI. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej, obliczanie ceny:
1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto.
2. Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
3. Określone w formularzu oferty ilości pieczątek stanowią ilość minimalną zamówienia. Wykonawca w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 przedstawi cenę oferty brutto dla ilości minimalnej zamówienia w celu porównania ofert.
4. Cena jednostkowa brutto musi obejmować wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, ubezpieczenia itp. bez względu na wielkość zamówienia cząstkowego.
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
2. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
3. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Ofertę sporządza się w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
6. Zaleca się, aby wykonawca zszył, zbindował lub w inny sposób trwale złączył ofertę oraz ponumerował jej strony.
7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia (z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert).
Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie:
- „pn: „Postępowanie dot. wykonania pieczątek biurowych dla Urzędu Miasta Wojkowice” „nie otwierać przed upływem godziny 12:15 w dniu 06.02.2014r.”,
VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 06.02.2014r. do godziny 1200 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice.
Załączniki :
1. - Załącznik nr 1 - Wzór umowy.
2. - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.
3. - Załącznik nr 3 - Akceptacja wzoru umowy
4. - Załącznik nr 4 - Regulamin postępowania w sprawach nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
|