Załącznik nr 5 do Regulamin postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Oznaczenie sprawy: WWK.271.1.2015 Wojkowice, dnia 6 maja 2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32/769-50-73
Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
Nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej – budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Proletariatu i Kossaka w Wojkowicach.
Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) w ulicach:
Ul. Proletariatu
· Wykonanie projektu budowlanego budowy kanalizacji sanitarnej na odcinku ok. 133 mb wraz z sięgaczami kanalizacyjnymi do granicy nieruchomości zakończonych studzienką rewizyjną (7 szt.);
Ul. Kossaka
· Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji na odcinku ok. 122 mb wraz z sięgaczami do granicy nieruchomości zakończonych studzienką rewizyjną (9 szt.)
2. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót budowlanych, realizowanych na podstawie wykonanej dokumentacji.
4. Zakres opracowania obejmuje:
a) Pozyskanie map do celów projektowych;
b) Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego po 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach na CD;
c) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót w zakresie kanalizacji osobno w poszczególnych ulicach po 2 egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze na CD;
d) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z informacją do planu BIOZ w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i w 2 egzemplarzach na CD;
e) Uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, służących uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 listopada 2015r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
a) Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawienia budowlane do projektowania w specjalności:
- instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz osób z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 wraz z dokumentami, potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
Do oferty dołączyć należy załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, będącego załącznikiem nr 4
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria Urzędu Miasta.
Termin składania ofert upływa: 27 maja 2015r.
…......................................
(pieczęć Wykonawcy)
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu
znak: WWK.271.1.2015 z dnia 6 maja 2015r.
FORMULARZ OFERTY
1. Oferta złożona do postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej – budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Proletariatu i Kossaka w Wojkowicach”
Dane dotyczące Wykonawcy
Nazwa (firma) Wykonawcy
|
Adres Wykonawcy
|
|
|
Nr regon
|
Telefon
|
Faks
|
E-mail
|
|
|
|
|
2. Cena ofertowa zamówienia (podana cyfrowo i słownie):
Brutto:……………………………… zł
Słownie:…………………………………
Netto: ……………………………….. zł
Słownie: ………………………………….
(w tym ….% podatku VAT)
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2015 r.
4. Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy.
..........................................., dnia ...................... ………………………………………
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu
znak: WWK.271.1.2015 z dnia 6 maja 2015r.
Wykaz osób
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej – budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Kossaka i Proletariatu” wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
Lp.
|
Imię i nazwisko
|
Opis kwalifikacji zawodowych
|
|
|
|
|
|
|
____________________, dnia ____________________ __________________________________
(podpis)
Załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu
znak: WWK.271.1.2015 z dnia 6 maja 2015r.
O ś w i a d c z e n i e
Niniejszym oświadczam, że akceptuję wzór umowy, będący załącznikiem nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu na realizację zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej – budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Kossaka i Proletariatu”.
____________________, dnia ____________________ __________________________________
(podpis)
Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu
znak: WWK.271.1.2015 z dnia 6 maja 2015r.
Umowa Nr ………………………………………
W dniu …………………2015r. w Wojkowicach pomiędzy:
Gminą Wojkowice z siedzibą w Wojkowicach przy ulicy Jana III Sobieskiego 290a (42-580), NIP: 625-24-49-323, którą reprezentuje
Burmistrz Miasta Wojkowice Tomasza Szczerbę
przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta Marka Skrobka
zwaną dalej „Zamawiającym”
a
……………………………………………………………………………………………………………………………….. reprezentowanym przez:
1) ………………………………………..
2) ………………………………………..
zwanym dalej „Wykonawcą”
zawarta została w trybie Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
i wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę, umowa następującej treści:
§ 1
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową dla zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej – budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Kossaka i Proletariatu w Wojkowicach” (dalej również: Dokumentacja Projektowa).
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Wykonanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) w ulicach:
Ul. Proletariatu
· Wykonanie projektu budowlanego budowy kanalizacji sanitarnej na odcinku ok. 133 mb wraz z sięgaczami kanalizacyjnymi do granicy nieruchomości zakończonych studzienką rewizyjną (7 szt.);
Ul. Kossaka
· Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji na odcinku ok. 122 mb wraz
z sięgaczami do granicy nieruchomości zakończonych studzienką rewizyjną (9 szt.);
b) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę.
c) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót budowlanych, realizowanych na podstawie wykonanej dokumentacji.
3. Zakres opracowania obejmuje:
a) Pozyskanie map do celów projektowych;
b) Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego po 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach na CD;
c) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót w zakresie kanalizacji osobno w poszczególnych ulicach po 2 egzemplarze w wersji papierowej i 2 egzemplarze na CD;
d) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z informacją do planu BIOZ w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i w 2 egzemplarzach na CD;
e) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, służących uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Dokumentacja Projektowa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia będzie częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opisu przedmiotu zamówienia - w postępowaniu na wykonie robót budowlanych. Projektant nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób sprzeczny z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych, w szczególności w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
5. Przekazanie Dokumentacji Projektowej w zakresie, o którym mowa w ust. 3 lit. od a) do d) powyżej potwierdzone zostanie podpisanym przez strony protokołem odbioru. Podpisanie protokołu odbioru, o którym mowa powyżej przez Zamawiającego nie stanowi potwierdzenia prawidłowego wykonania Dokumentacji Projektowej. Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania Dokumentacji Projektowej w zakresie, o którym mowa w ust. 3 lit. od a) do d) powyżej może zgłosić zastrzeżenia co do jakości oraz ewentualnych wad lub braków.
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia pisemnej odpowiedzi na zgłoszone przez Zamawiającego zastrzeżenia w terminie 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
7. Brak pisemnej odpowiedzi Wykonawcy na zastrzeżenia Zamawiającego w terminie, o którym mowa w ust. 6 powyżej, oznacza ich uznanie za zasadne oraz jest równoznaczne z obowiązkiem ich usunięcia zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, o których mowa w ust. 5 powyżej.
8. Zamawiający potwierdzi pisemnie należyte wykonanie Dokumentacji Projektowej w zakresie, o którym mowa w ust. 3 lit. a) do d) powyżej. Wówczas Wykonawca może przystąpić do realizacji zakresu, o którym mowa w ust. 3 lit. e) powyżej.
9. Należyte wykonanie Dokumentacji Projektowej w całym zakresie potwierdzone zostanie podpisanym przez przedstawicieli Stron niniejszej umowy protokołem odbioru, zawierającym oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy został opracowany zgodnie z umową, jest kompletny ze względu na cel, któremu ma służyć.
10. Protokół, o którym mowa w ust. 9 powyżej stanowi podstawę do wystawienia faktury, obejmującej wynagrodzenie za kompletną Dokumentację Projektową.
11. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie określonym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz niniejszą Umową.
12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić sprawowanie nadzoru autorskiego przez
projektantów, posiadających stosowne uprawnienia.
13. W szczególności do obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego należy:
a) czuwanie w toku wykonywania robót nad zgodnością rozwiązań technicznych,
materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, z wyłączeniem obowiązków właściwych dla inspektora nadzoru inwestorskiego,
b) wykonanie zamiennych lub uzupełniających prac projektowych,
c) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do materiałów, konstrukcji i urządzeń przewidywanych w dokumentacji projektowej oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
d) opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej, opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej w terminie 3 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania,
e) wyjaśnianie wątpliwości, dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy,
f) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
g) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego,
h) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego,
i) czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany
zatwierdzonej dokumentacji projektowej, co prowadziłoby do konieczności uzyskania nowego pozwolenia na budowę,
j) bieżące doradzanie Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych we wszystkich sprawach związanych z ich realizacją,
k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz wykonawcy robót budowlanych o dostrzeżonych błędach w realizacji robót, w szczególności o rozbieżnościach wykonanych robót z dokumentacją projektową,
l) dokonywanie wpisów do dziennika budowy.
14. W przypadku, gdy w trakcie realizacji robót budowlanych objętych nadzorem autorskim zaistnieje konieczność wykonania dokumentacji projektowej zamiennej lub uzupełniającej, Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne i prawne tej dokumentacji.
§ 2
1. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przygotuje wszystkie materiały niezbędne do wykonania Dokumentacji Projektowej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wizji w terenie w celu prawidłowego wykonania Dokumentacji Projektowej, w szczególności w zakresie umiejscowienia sięgaczy.
§ 3
1. Termin wykonania Dokumentacji Projektowej ustala się na dzień 30 listopada 2015r.
2. Za termin wykonania Dokumentacji Projektowej uważa się dzień podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w §1 ust. 9 Umowy.
§ 4
1. Z tytułu należytego wykonania Dokumentacji Projektowej Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w łącznej wysokości netto ____________ zł (słownie: _______________), VAT 23%: _________ (słownie: ____________), brutto ______ zł
2. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.
§ 5
Wykonawca oświadcza, że uwzględnił ryzyko wynagrodzenia ryczałtowego w swojej ofercie oraz wszelkie koszty wynikające z wymagań określonych w umowie na postawie własnych kalkulacji i szacunków, a w szczególności koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, konsultacji niezbędnych do poprawnego opracowania przedmiotu zamówienia. W wynagrodzeniu tym Wykonawca uwzględnił także koszty uzgodnień i konsultacji koniecznych do wykonania w trakcie procesu projektowania.
§ 6
1. W ramach wynagrodzenia Wykonawca:
a) Przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia i inne dokumenty powstałe przy realizacji umowy oraz broszury, zwanymi dalej Utworami;
b) Zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań Utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami – tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych.
2. Nabycie przez Zamawiającego praw, o których mowa w ust. 1 następuje:
a) Z chwilą faktycznego wydania poszczególnych części Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu;
b) Bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy w zakresie następujących pól eksploatacji:
- użytkowania Utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach, związanych z realizacją zadań Zamawiającego;
- utrwalenie Utworów na wszelkich rodzajach nośników, a w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego (np. CD, DVD, Blue-Ray, pendrive itp.);
- zwielokrotnienie Utworów dowolną techniką w dowolnej ilości, w tym technika magnetyczna na kasetach video, technika światłoczuła i cyfrowa, technika zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy Utworu, w tym technika drukarska, reprograficzna, zapisu magnetycznego oraz technika cyfrowa;
- wprowadzanie Utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu;
- wyświetlanie i publiczne odtwarzanie Utworu;
- nadawanie całości lub wybranych fragmentów Utworu za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną;
- nadawanie za pośrednictwem satelity;
- reemisja;
- wypożyczanie, najem lub wymiana nośników, na których utwór utrwalono;
- wykorzystanie w utworach multimedialnych;
- wykorzystywanie całości lub fragmentów Utworu do celów promocyjnych i reklamy;
- sporządzenie wersji obcojęzycznych zarówno przy użyciu napisów, jak i lektora;
- publiczne udostępnianie Utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym;
- dokonywanie zmian i modyfikacji samodzielnie lub przez osoby trzecie – w razie wątpliwości przyjmuje się, iż dzieła powstały w celu dalszego opracowania.
3. Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do Utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których Utwory zostały utrwalone.
4. Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.) i nie naruszy praw majątkowych osób trzecich, a utwory przekaże Zamawiającemu w stanie wolnym od obciążeń prawami tych osób.
§ 7
1. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot umowy, który mija wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego robót budowlanych realizowanych przez Zamawiającego według opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie odbioru, w dniu podpisania protokołu, stwierdzającego usunięcie zaistniałych wad.
2. W ramach rękojmi za wady wszelkie usterki i wady projektu mogące wystąpić w trakcie realizacji robót budowlanych, wynikające z przyczyn projektowych i zaniedbań Wykonawcy projektu będą wykonywane na koszt Wykonawcy. Wykonawca wprowadzi konieczne zmiany i poprawki w Dokumentacji Projektowej bezpłatnie.
§ 8
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) W razie odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 2.000,00 zł;
b) W razie opóźnienia w zakończeniu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 50,00 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia;
c) W razie opóźnienia w usunięciu wad lub braków w dokumentacji w stosunku do terminu wynikającego z postanowień § 1 w wysokości 50,00 zł za każdy dzień opóźnienia.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w razie odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego kwotę w wysokości 2.000,00 zł.
3. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
§ 9
1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpił do wykonania umowy, pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego oraz w przypadku wykonywania umowy przez Wykonawcę w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszej umowy, obowiązującymi przepisami prawa, standardami lub zasadami sztuki budowlanej; podstawą do odstąpienia Zamawiającego od umowy jest również otwarcie postępowania likwidacyjnego Wykonawcy lub złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości względem Wykonawcy.
2. Strony postanawiają, że w przypadku istnienia podstaw do odstąpienia od umowy, Zamawiający wykonuje to uprawnienie w terminie 30 dni od daty pozyskania wiedzy o istnieniu podstaw do odstąpienia, składając stosowne oświadczenie. W przypadku odstąpienia od umowy Zamawiający niezależnie od możliwości żądania kary umownej, ma prawo do odszkodowania za poniesione z tego tytułu szkody, a kwota żądana z tytułu kary prawo umownej nie podlega zarachowaniu na poczet odszkodowania.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania albo nienależytego wykonania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego.
§ 10
1. Osobami uprawnionymi do kontaktów oraz do dokonywania czynności faktycznych, w szczególności do składania zawiadomień, wezwań i informacji oraz dokonywania odbioru Dokumentacji projektowej są:
a) Ze strony Zamawiającego: Justyna Cieślińska-Potrawa
Mariusz Badelski
b) Ze strony Wykonawcy: ______________________________________
§ 11
1. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osobę trzecią.
2. Zamawiający ma prawo przenieść wierzytelności wynikające z umowy na osobę trzecią po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy.
§ 12
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo budowlane.
2. Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej umowy Strony będą starały się rozwiązać na drodze negocjacji. W przypadku braku możliwości rozwiązania spornej kwestii we wskazany wyżej sposób spór rozstrzygnie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianie adresu swojej siedziby. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby, pisma doręczane pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
4. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
Zamawiający Wykonawca
|