Załącznik nr 5
do Regulaminu udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Wojkowice, dnia 15 grudnia 2015r.
Oznaczenie sprawy: WIO.271.23.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
II. Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32/769-50-73
Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
III. Nazwa zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz dostarczania do zakładu utylizacji martwych, bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wojkowice, z wyłączeniem dróg powiatowych.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) uprzątnięcie i dowiezienie martwych zwierząt bezdomnych do wyspecjalizowanego podmiotu, w tym w szczególności zwierząt potrąconych przez środki lokomocji w celu utylizacji, w tym:
- załadunek padłych zwierząt lub ich części w miejscu zdarzenia, wskazanym przez Zamawiającego,
- uprzątnięcie i dezynfekcja miejsca zdarzenia,
- transport zwłok padłych zwierząt (lub ich części) środkiem własnym odbierającego,
- utylizacja zwłok zwierząt lub ich części;
b) zawiadomienie Zamawiającego o możliwości ustalenia właściciela martwego zwierzęcia lub innej osoby, pod której opieką trwale dotąd pozostawało.
2. Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia na podstawie każdorazowych telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego lub Policji.
3. Zgłoszenia, o których mowa powyżej przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo.
4. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.
5. Usunięcie martwego zwierzęcia nastąpi do 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia w okresie wiosenno-letnim oraz do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia w okresie jesienno-zimowym.
6. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu „Informację z podjętych interwencji w sprawie martwych zwierząt na terenie Wojkowic” oraz odpowiedni dokument handlowy, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa z dnia 18 sierpnia 2014r. w sprawie wzoru dokumentu handlowego stosowanego przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych (Dz. U. z 2014r., poz. 1222).
V. Wymogi stawiane wykonawcom w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych wymogów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
W celu spełnienia warunku wykonawca winien posiadać:
1. Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1;
2. ważną umowę zawartą z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie utylizacji ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1.
2) Posiadają odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia.
W celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować odpowiednim środkiem transportu do ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1.
VI. Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu:
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udział w postępowaniu opisanych w punkcie V. powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 2 do ogłoszenia;
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w punkcie V.1) powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży kopie posiadanego zezwolenia oraz posiadanej umowy;
3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w punkcie V.2) powyżej Wykonawca wraz z ofertą przedłoży wykaz środków transportu – załącznik nr 3 do ogłoszenia.
VII. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena – 100%
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem formularza oferty, stanowiącym, załącznik nr 1 do ogłoszenia, w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały.
2. Ofertę należy złożyć zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie muszą zawierać oznaczenie:
„Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz dostarczania do zakładu utylizacji martwych, bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu Gminy Wojkowice, z wyłączeniem dróg powiatowych”
3. Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
IX. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria Urzędu Miasta.
X. Termin składania ofert upływa: 23 grudnia 2015r., godzina 13.00 (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego).
XI. Informacje dodatkowe:
Do ogłoszenia załączono:
1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2. załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
3. załącznik nr 3 – wykaz środków transportu;
4. załącznik nr 4 – wzór umowy;
|