Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WIO.271.6.2015 Wojkowice, dnia 30.10.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Adres poczty elektronicznej: j.malczewska@wojkowice.pl
Nazwa zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz
z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań:
a. Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.
b. Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu pozwolenia na budowę i zaświadczenia dla robót niewymagających pozwolenia na budowę w podziale na zadania wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia.
a. Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru obejmuje:
1) Inwentaryzację budynku istniejącego.
2) Budowę:
- klatki schodowej dla I piętra,
- zbiornika na ścieki wraz z zewnętrzną siecią kanalizacyjną,
- przyłącza gazu,
- adaptacji istniejących pomieszczeń wg potrzeb użytkownika wraz
z robotami wewnętrznymi wykończeniowymi I pietra,
- instalacji elektrycznej i komputerowej I piętra,
- instalacji wodno – kanalizacyjnej I pietra,
- instalacji centralnego ogrzewania I piętra ,
- instalacji wentylacyjnej.
3) Modernizację:
- instalacji wodno – kanalizacyjnej parteru,
- instalacji centralnego ogrzewania parteru,
- instalacji wentylacyjnej parteru,
- docieplenia elewacji – ściany zachodniej budynku,
- docieplenie stropu nad I piętrem budynku.
4) Zagospodarowanie terenu przy budynku – budowa miejsc
parkingowych.
Planowany zakres adaptacji i przebudowy pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy
ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego to:
- budowa sali konferencyjnej,
- budowa 7 pomieszczeń biurowych,
- budowa magazynu,
- toalet
dla 14 osób (w tym: 5 kobiet).
Charakterystyka obiektu:
Rok budowy – 1972r.
Budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z cegły, stropy ceramiczne,
Część niższa – pokrycie dachu papa termozgrzewalną,
Część wyższa – pokrycie dachu blacha trapezową,
Cześć nadbudowy klatki schodowej – wieżyczka – pokrycie dachówka ceramiczną.
W części piwnicznej kocioł c.o. – paliwo stałe, typ SKI, producent kotła Olsztyn, rok produkcji 2006r., moc 23 kW, ciśnienie max. 1,5 bar, max. temperatura 95*C.
Instalacja gazowa zewnętrzna doprowadzona do budynku – nieaktywne przyłącze (na ścianie budynku).
Szacunkowe zestawienie powierzchni:
Powierzchnia zabudowy: 348,40 m2,
Powierzchnia użytkowa: 452,40 m2,
Kubatura: 3 328,28 m3
b. Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach (zgodnie z warunkami przyłączenia) – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
1) pozyskanie map do celów projektowych,
2) wykonanie wielobranżowych projektów: budowlanego (ze świadectwem charakterystyki energetycznej i informacją BIOZ) i wykonawczego, dotyczących w/w zakresów - po 5 egz. w wersji papierowej dla każdej z branż + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),
3) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych
dokumentacją projektową - po 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna
na CD (doc i pdf),
4) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych
zamierzeń (z podziałem na branże) - po 4 egz. w wersji papierowej + wersja
elektroniczna na CD (doc i pdf),
Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny.”
Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych,
w szczególności: wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci gestorów mediów, uzgodnienie „ZUD”.
Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Pełnienie nadzoru autorskiego - Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w fazie przygotowywania procedury przetargowej na roboty budowlane oraz realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, nie dłużej jednak niż 3 lata od dnia przyjęcia dokumentacji projektowej na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71.22.10.00-0 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 grudnia 2015r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
- posiadają odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności:
instalacji sieci i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, konstrukcyjno – budowlanej
i drogowej.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o Działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie
oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
- oświadczenie o spełnieniu warunków posiadania uprawnień – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz
z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań:
a. Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.
b. Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 09 listopada 2015r.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków posiadania uprawnień,
Załącznik nr 3 – warunki przyłączenia z TAURON.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|