logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Załącznik nr 5

do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,

 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro

 

Oznaczenie sprawy: WIO.271.6.2015                                         Wojkowice, dnia 30.10.2015r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamawiający: Gmina Wojkowice

                        z siedzibą organu zarządzającego

                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a

                        42-580 Wojkowice

 

Dodatkowe dane kontaktowe:

                        Fax: 32 769 50 73

                        Adres poczty elektronicznej: j.malczewska@wojkowice.pl

                       

Nazwa zamówienia:

 

Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz

z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań: 

  

a.    Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.

 

b.   Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.

 

 Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu pozwolenia na budowę i zaświadczenia dla robót niewymagających pozwolenia na budowę w podziale na zadania wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia.

 

a.     Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru obejmuje:

1) Inwentaryzację budynku istniejącego.

2) Budowę: 

     - klatki schodowej dla I piętra,

     -  zbiornika na ścieki wraz z zewnętrzną siecią kanalizacyjną,

     -  przyłącza gazu,

     -  adaptacji istniejących pomieszczeń wg potrzeb użytkownika wraz

        z  robotami wewnętrznymi wykończeniowymi I pietra,

     -  instalacji elektrycznej i komputerowej I piętra,

     -  instalacji wodno –  kanalizacyjnej  I pietra,

     -  instalacji centralnego ogrzewania I piętra ,

     -  instalacji wentylacyjnej.

  3)  Modernizację:

      -  instalacji wodno – kanalizacyjnej parteru,

      -  instalacji centralnego ogrzewania parteru,

      -  instalacji wentylacyjnej parteru,

      -  docieplenia elewacji – ściany zachodniej budynku,

     -  docieplenie stropu nad I piętrem budynku.

   4) Zagospodarowanie terenu przy budynku – budowa miejsc

        parkingowych.

               

Planowany zakres adaptacji i przebudowy pomieszczeń I piętra wraz z    modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy

ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego to:

 

            - budowa sali konferencyjnej,

 

            - budowa 7 pomieszczeń biurowych,

 

            - budowa magazynu,

 

            - toalet

 

            dla 14 osób (w tym: 5 kobiet).

 

Charakterystyka obiektu:

 

Rok budowy – 1972r.

Budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z cegły, stropy ceramiczne,

Część niższa – pokrycie dachu papa termozgrzewalną,

Część wyższa – pokrycie dachu blacha trapezową,

Cześć nadbudowy klatki schodowej – wieżyczka – pokrycie dachówka ceramiczną.

W części piwnicznej kocioł c.o. – paliwo stałe, typ SKI, producent kotła Olsztyn, rok produkcji 2006r., moc 23 kW, ciśnienie max. 1,5 bar, max. temperatura 95*C.

Instalacja gazowa zewnętrzna doprowadzona do budynku – nieaktywne przyłącze (na ścianie budynku).

 

Szacunkowe zestawienie powierzchni:

 

Powierzchnia zabudowy:  348,40 m2,

 

Powierzchnia użytkowa:  452,40 m2,

 

Kubatura: 3 328,28 m3

 

b.       Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach  (zgodnie z warunkami przyłączenia)Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.

 

Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:

 

1)   pozyskanie map do celów projektowych,

 

2)   wykonanie wielobranżowych projektów: budowlanego (ze świadectwem charakterystyki     energetycznej i informacją BIOZ) i wykonawczego, dotyczących w/w zakresów - po 5 egz. w wersji  papierowej dla każdej z branż + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),

 

3)  opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych

     dokumentacją projektową - po 4 egz. w wersji  papierowej + wersja elektroniczna

     na CD (doc i pdf),

 

4) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych

      zamierzeń (z podziałem na branże) -  po 4 egz. w wersji  papierowej + wersja

      elektroniczna na CD (doc i pdf),                                                             

 

Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny.”

Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych,

w szczególności: wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci gestorów mediów, uzgodnienie „ZUD”.

Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje również:

 

Pełnienie nadzoru autorskiego - Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w fazie przygotowywania procedury przetargowej na roboty budowlane oraz realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, nie dłużej jednak niż 3 lata od dnia przyjęcia dokumentacji projektowej na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.

 

 

Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

 

71.22.10.00-0  - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

 

71.32.00.00-7  - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 grudnia 2015r.

 

Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

-   złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,

 

-    posiadają odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności:

     instalacji  sieci i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych

     i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, konstrukcyjno – budowlanej

     i drogowej.

 

Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

-    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o Działalności   

     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

     wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert  w formie

    oryginału lub kserokopii potwierdzonej za  zgodność z oryginałem.

 

 -  oświadczenie o spełnieniu warunków posiadania uprawnień – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.

 

Kryteria oceny ofert: najniższa cena

 

Sposób przygotowania oferty:

 

1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena   (brutto) oferty  w rozbiciu na cenę (netto) +  należny podatek VAT) – załącznik nr 1 do Ogłoszenia.

 2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:

 

 

 O F E R T A

 

Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz

z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań: 

  

a.         Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.

 

b.        Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.

 

Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego  - ul. Jana III Sobieskiego 290a,

42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.

 

Termin składania ofert upływa: 09 listopada 2015r. 

 

Informacje dodatkowe:

 

1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie

 internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl

2.      Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

3.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,

Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków posiadania uprawnień,

Załącznik nr 3 – warunki przyłączenia z TAURON.

 

Opracowała:

Julita Malczewska

 

 

                                                    

                                                                          Zatwierdził :

                                                                                                     B U R M I S T R Z

                                                                                                                mgr Tomasz Szczerba

                                                                     

 

 

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-11-02
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-11-02
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-06 12:56

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top