logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Załącznik nr 5

do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro

 
 
 
Oznaczenie sprawy: WK.RGK.271.41.2014                                      Wojkowice, dnia 17.06.2014r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                        
Nazwa zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych.
 
Tryb udzielenia zamówienia: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, wolnych od wad urządzeń zabawowych drewnianych i metalowych, wraz z ich transportem i montażem w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego.
 
Wykaz urządzeń zabawowych:
 
1) Huśtawka drewniana podwójna ( typu mix ) drewno lite o przekroju 10x10 cm impregnowane oraz malowane drewnochronem typu cedr - 2 sztuki.
Drewno frezowane wzdłużnie w celu eliminacji naturalnych pęknięć. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej Ø 6 mm. Ułożyskowania ocynkowane ogniowo. Powierzchnie czołowe belek zabezpieczone kapturkami z tworzywa sztucznego. Belka poprzeczna wykonana z palisady Ø 120 mm impregnowanej oraz malowanej drewnochronem. Siedziska gumowe atestowane: 1) siedzisko płaskie gumowe dla starszych dzieci, 2) siedzisko z oparciem gumowe rozpinane.
 
Wymiary urządzenia 320x200x220 cm
Wysokość swobodnego upadku 150 cm
Strefa bezpieczeństwa 740x340 cm
Pole strefy bezpieczeństwa 25,16 m2
 
2) Huśtawka równoważnia ( typu ważka ) belka poprzeczna wykonana z kantówki klejonej o przekroju 130x90 mm impregnowanej oraz malowanej drewnochronem typu cedr. Ustój metalowy wykonany z profilu 90x90 mm malowany proszkowo. Ułożyskowanie nie wymagające konserwacji. Siedziska wykonane z tworzywa HDPE o gr.10 mm. Uchwyty wykonane ze stali ocynkowanej Ø 1/2” oraz malowanej proszkowo -
1 sztuka.
 
Wymiary urządzenia 300x40x90 cm
Wysokość swobodnego upadku 150 cm
Strefa bezpieczeństwa 500x250 cm
Pole strefy bezpieczeństwa 12,50 m2
 
3) Piaskownica drewniana kwadratowa 250x250cm - konstrukcja wykonana z drewna litego o przekroju 10x5 cm impregnowanego oraz malowanego drewnochronem typu cedr. Siedziska narożne wykonane z tworzywa sztucznego HDPE o gr. 10 mm. Śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa - 1 sztuka.
 
 
Wymiary urządzenia 250x250x30 cm
Strefa bezpieczeństwa 550x550 cm
Pole strefy bezpieczeństwa 30,25 m2
 
4) Regulamin korzystania z placu zabaw – konstrukcja wykonana z kantówki litej o przekroju 80x80 mm impregnowanej oraz malowanej drewnochronem.
Tablica oraz daszek wykonany ze sklejki wodoodpornej pokrytej kolorowym filmem.
Treść regulaminu zawiera piktogramy, zasady obowiązujące na danym placu, dane teleadresowe do producenta, właściciela placu (pole puste) oraz numery alarmowe –
4 sztuki.
 
 Wymiary urządzenia 60x15x220 cm.
 
Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami norm budowlanych PN – EN 1176 i PN – EN 1177 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa) oraz posiadać certyfikaty lub atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia zabawowe do użytkowania na ogólno dostępnych, zewnętrznych placach zabaw i terenach rekreacyjnych wydane przez instytucje lub zakłady certyfikujące uprawnione do wydawania takich certyfikatów lub atestów bezpieczeństwa.
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
 36.50.00.00-6    Wyposażenie parków zabaw.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
Termin wykonania dostawy –  21 lipca 2014r.
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
    nie dotyczy    
 
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
Wykonawca winien złożyć:
- prawidłowo wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
 
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
Cena oferty, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia( koszty wytworzenia, transportu i rozładowania) ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty  w rozbiciu na cenę (netto) +  należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego  - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 24 czerwca 2014r.
 
Informacje dodatkowe: ………………………………………………………………….
 
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                                             Zatwierdził:
 
                                                                                        B U R M I S T R Z
                                                                                       mgr inż. Zofia Gajdzik
 
 
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki: Rozmiar:
29.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Artur Jagiełło
Data wytworzenia informacji: 2014-06-17
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-06-17
Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-17 12:55

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top