Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.22.2015 Wojkowice, dnia 25.02.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
Tryb udzielenia zamówienia:
zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej na realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”, określonego projektem budowlanym, przedmiarem robot, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót .
Zamówienie ze względu na rożną specyfikę prac podzielono na trzy części (zadania):
ZADANIE 1
Budowa siłowni zewnętrznej składającej się z 7 urządzeń (obustronnych):
1) koła Tai Chi,
2) biegacz + orbitrek + pylon,
3) drabinka + podciąg nóg + pylon,
4) ławka + prostownik pleców + pylon,
5) twister + wahadło,
6) prasa nożna + wioślarz + pylon
7) wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon,
Dodatkowe elementy wyposażenia siłowni :
1) pylon,
2) tablica informacyjna
Zakres zadania obejmuje:
· dostawę i montaż ww. urządzeń,
· dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
· wykonanie podbudowy poliuretanowej i nawierzchni poliuretanowej, sportowej o powierzchni – 140,00 m2.
Uwaga 1:
Zdjęcia urządzeń zamieszczone w dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować w/w urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji, w szczególności zachowania stref bezpieczeństwa.
Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej winny być nowe i pochodzić od jednego producenta.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne,
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego,
45233200-1 - Roboty w zakresie rożnych nawierzchni,
ZADANIE 2
Renowacja figury Dyskobola polegająca na rekonstrukcji (figury) i renowacji (cokołu i postumentu).
Zakres zadania obejmuje:
– rekonstrukcje brakujących fragmentów rzeźby wykonanej w formie odlewu gipsowego,
– naprawę cokołu (uzupełnienie ubytków) i obłożenie płytkami granitowymi 60xc60 cm na zaprawie cementowej
– naprawę postumentu(uzupełnienie ubytków) i oblicowanie płytami z granitowymi o grub. 2 cm mocowanych okrągłymi prętami ze stali nierdzewnej
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe,
45453100-8 - Roboty renowacyjne,
ZADANIE 3
Budowa monitoringu, obejmującego teren Parku ( budynek Urzędu Miasta, fontannę, plac zabaw i amfiteatr) obsługiwany przez 13 kamer.
Zakres zadania obejmuje:
– ułożenie okablowania,
– montaż słupów i elementów monitoringu,
– instalowanie stanowisk odtwarzająco-nagrywających,
– programowanie i uruchamianie oprogramowania zarządzającego i nadzorującego
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych,
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
Teren budowy zadania 1,2,3 położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1550/3, 1550/21 będących własnością Gminy Wojkowice.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia.
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej wynikającymi z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. w Dz. U. z r. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) i umów z Wykonawcami robót budowlanych, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektami, wydanymi decyzjami, umowami, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
2) co najmniej 1 osobą posiadającą Licencję Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum pierwszego stopnia do koordynowania i nadzoru nad dostawą i montażem monitoringu wizyjnego zewnętrznego.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wypełniony formularz - załącznik nr 3.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp -załącznik nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 09 marca 2015r. godz. 17:00.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|