logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Załącznik nr 5
do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
 
 
Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.22.2015                                    Wojkowice, dnia 25.02.2015r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamawiający: Gmina Wojkowice
                        z siedzibą organu zarządzającego
                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a
                        42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
                        Fax: 32 769 50 73
                        
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
 
Tryb udzielenia zamówienia:
zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej na realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”, określonego projektem budowlanym, przedmiarem robot, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót .
 
Zamówienie ze względu na rożną specyfikę prac podzielono na trzy części (zadania):
 
ZADANIE 1
 
Budowa siłowni zewnętrznej składającej się z 7 urządzeń (obustronnych):
 
1)            koła Tai Chi,
2)            biegacz + orbitrek + pylon,
3)            drabinka + podciąg nóg + pylon,
4)            ławka + prostownik pleców + pylon,
5)            twister + wahadło,
6)            prasa nożna + wioślarz + pylon
7)            wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon,
 
Dodatkowe elementy wyposażenia siłowni :
1)            pylon,
2)            tablica informacyjna
 
Zakres zadania obejmuje:
 
· dostawę i montaż ww. urządzeń,
· dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
· wykonanie podbudowy poliuretanowej i nawierzchni poliuretanowej, sportowej o powierzchni – 140,00 m2.
 
Uwaga 1:
Zdjęcia urządzeń zamieszczone w dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować w/w urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji, w szczególności zachowania stref bezpieczeństwa.
Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej winny być nowe i pochodzić od jednego producenta.
 
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
 
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne, 
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego,
45233200-1 - Roboty w zakresie rożnych nawierzchni,
 
ZADANIE 2
Renowacja figury Dyskobola polegająca na rekonstrukcji (figury) i renowacji (cokołu i postumentu).
Zakres zadania obejmuje:
– rekonstrukcje brakujących fragmentów rzeźby wykonanej w formie odlewu gipsowego,
– naprawę cokołu (uzupełnienie ubytków) i obłożenie płytkami granitowymi 60xc60 cm na zaprawie cementowej
– naprawę postumentu(uzupełnienie ubytków) i oblicowanie płytami z granitowymi o grub. 2 cm mocowanych okrągłymi prętami ze stali nierdzewnej
 
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe,
45453100-8 - Roboty renowacyjne,
 
ZADANIE 3
 
Budowa monitoringu, obejmującego teren Parku ( budynek Urzędu Miasta, fontannę, plac zabaw i amfiteatr) obsługiwany przez 13 kamer.   
Zakres zadania obejmuje:
   ułożenie okablowania,
   montaż słupów i elementów monitoringu,
   instalowanie stanowisk odtwarzająco-nagrywających,
   programowanie i uruchamianie oprogramowania zarządzającego i nadzorującego
 
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych,
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
Teren budowy zadania 1,2,3 położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1550/3, 1550/21 będących własnością Gminy Wojkowice.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia.
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej wynikającymi z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. w Dz. U. z r. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) i umów z Wykonawcami robót budowlanych, a w szczególności:
 
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektami, wydanymi decyzjami, umowami, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
 
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
 
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych.
 
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
a) posiadają osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia.
 
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
 
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest:
 
1)      co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
 
oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
 
2) co najmniej 1 osobą posiadającą Licencję Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum pierwszego stopnia do koordynowania i nadzoru nad dostawą i montażem monitoringu wizyjnego zewnętrznego.
 
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca złoży:
 
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wypełniony formularz - załącznik nr 3.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp -załącznik nr 2,
2)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
 
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
 
Sposób przygotowania oferty:
 
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – załącznik nr 1.
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
 
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
 
Termin składania ofert upływa: 09 marca 2015r. godz. 17:00.
 
Informacje dodatkowe:
 
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
 internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2.    Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Opracowała:
Julita Malczewska
                                                                   Zatwierdził :
 
                                                                                            B U R M I S T R Z
                                                                                           mgr Tomasz Szczerba

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-02-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-02-26
Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-26 13:26

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top