Załącznik nr 5do Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Oznaczenie sprawy: WIO.271.16.2015 Wojkowice, dnia 20.11.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32 769 50 73
Adres poczty elektronicznej: j.malczewska@wojkowice.pl
Nazwa zamówienia:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej – wykonawczej na:
budowę kompleksu boisk wielofunkcyjnych, remont sali gimnastycznej, budowę parkingu, remont murów oporowych wraz z ogrodzeniem boisk i terenu: Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wojkowicach,
ul. Źrałków 1 i pełnieniem nadzoru autorskiego – działka nr 682/1.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje opracowanie następującej dokumentacji projektowej:
- wykonanie ekspertyzy stanu technicznego murów oporowych,
- wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie objętym zamówieniem,
- wykonanie inwentaryzacji istniejącej zieleni w zakresie wymaganym do wykonania projektu budowlanego,
- uproszczonej koncepcji programowo – przestrzennej obejmującej plan zagospodarowania terenu oraz układ funkcjonalny kompleksu sportowego – po akceptacji Zamawiającego na podstawie przedmiotowej koncepcji, opracowana zostanie docelowa dokumentacja budowlano-wykonawcza, na którą składa się :
- opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/zgłoszenie w następujących branżach:
architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i drogowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, audytu energetycznego, Przedmiaru robót oraz Kosztorysu inwestorskiego na budowę:
1) kompleksu boisk wielofunkcyjnych w skład, którego wchodzi:
a) budowa boiska głównego – z nawierzchni syntetycznej – krótka trawa syntetyczna,
o wymiarach 40 m x 20 m, z wyznaczonymi polami do gry w piłkę nożną halową, piłkę ręczną, bieżnia z dwoma torami – długości 44 m, szerokości ok. 4 m z nawierzchni poliuretanowej i piaskownicy do skoku w dal, dwoma rzędami ławeczek (trybuny) oraz wykonaniem odwodnienia, oświetlenia i monitoringu,
b) budowa boiska bocznego – z nawierzchni poliuretanowej, o wymiarach 24 m x 12 m, szerokości – 1,50 m, z wyznaczonymi polami do gry w piłkę siatkową, koszykówkę, tenis ziemny, badminton oraz wykonaniem odwodnienia, oświetlenia i monitoringu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poz. 1) a), b) wraz z rzutem budynku z zaznaczonym kompleksem boisk wielofunkcyjnych - stanowi załącznik nr 1,
2) remont sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniem magazynu sportowego i zapleczem sanitarnym – wymiana podłogi w sali gimnastycznej wraz z wykonaniem wzmocnienia legarów i wykonaniem podłogi z nawierzchni syntetycznej, wymiana oświetlenia wraz z zasilaniem na energoszczędne, wymiana instalacji wentylacyjnej, wymiana okratowania okien, wymiana obudów/osłon na grzejniki, wymiana osprzętu sportowego oraz malowanie klejowe i emulsyjne.
Wymiary sali gimnastycznej:
- długość - 24,00 m,
- szerokość - 9,80 m,
- wysokość - 6,55 m.
a) remont magazynu sprzętu sportowego – wymiana stolarki drzwiowej, wymiana podłogi, pojemniki na piłki oraz malowanie klejowe i emulsyjne,
b) remont zaplecza sanitarnego – montaż kabin natryskowych dla dziewcząt i chłopców, a w drugiej części pomieszczenia wykonać szatnie dla dziewcząt i wyposażyć w wieszaki na ubrania i ławeczki. W przedsionku szatni należy zamontować 2 suszarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( poz. 2) a), b) - stanowi załącznik nr 2,
3) budowa miejsc parkingowych,
Rzut budynku wraz z zaznaczonym parkingiem i główną bramą wjazdowa na parking - stanowi załącznik nr 3,
4) remont muru oporowego i ogrodzenia,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poz. 4) - w załącznik nr 1,
5) Do obowiązków wykonawcy należeć będzie także:
a) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,
b) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art.29-31 Prawa Zamówień publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca ( projektant) zobowiązany jest do podania, co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności.
Przed przystąpienia do wyceny oferty należy dokonać oględzin sali gimnastycznej
i pomieszczeń towarzyszących oraz wizji terenu objętego zamówienia.
Dokumentacja powinna być wykonana w taki sposób, aby inwestycję można było realizować w czterech niezależnych, następujących po sobie w nieokreślonych odstępach czasowych etapach wykonawczych, zgodnie z ustaleniami Zamawiającego
i po akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający będzie się ubiegał o dofinansowanie budowy kompleksu boisk wielofunkcyjnych i remontu sali gimnastycznej z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej – z programu inwestycji terenowych i w tym zakresie przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie powinny być wyodrębnione.
Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71.22.10.00-0 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 08 stycznia 2016r.
Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dołączone do
oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas zrealizowane zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni, o wartości usługi min. 20.000,00- zł. brutto,
oraz
co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości usługi min. 30 000,00 zł brutto.
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
– Wykonawca składa prawidłowo wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 4 do Ogłoszenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
– oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do Ogłoszenia,
- wykaz usług z dowodami, czy zostały wykonane należycie - - załącznik nr 6 do Ogłoszenia,
Dowodami, o których wyżej mowa są:
- poświadczenia;
- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Sposób przygotowania oferty:
1.Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, ma być wyrażona w PLN jako cena (brutto) oferty w rozbiciu na cenę (netto) + należny podatek VAT) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Ogłoszenia
2.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą Zamawiającego oraz napisem:
O F E R T A
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej – wykonawczej na:
budowę kompleksu boisk wielofunkcyjnych, remont sali gimnastycznej, budowę
parkingu, remont murów oporowych wraz z ogrodzeniem boisk i terenu: Zespołu
Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 i pełnieniem nadzoru autorskiego – działka nr 682/1.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - ul. Jana III Sobieskiego 290a,
42-580 Wojkowice, Kancelaria – parter.
Termin składania ofert upływa: 27 listopada 2015r.
Informacje dodatkowe:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego: www.wojkowice.pl
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy aktualna mapę do celów projektowych.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – w zakresie budowy boisk wielofunkcyjnych, remontu muru oporowego,
Załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia – w zakresie remontu sali gimnastycznej,
Załącznik nr 3 – mapka z zaznaczoną lokalizacją budowy miejsc parkingowych,
Załącznik nr 4 – formularz ofertowy, mapka z zaznaczoną lokalizacją budowy miejsc parkingowych,
Załącznik nr 5 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 6 – wykaz usług.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził:
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|