logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2012
1.

Ogłoszenie o przetargu na pożyczkę

 

 ZP/WGKiI.GK.271.12.2012                                                              Wojkowice, dnia 05.12.2012r.

 OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
 
na: Udzielenie pożyczki na dofinansowanie inwestycji pn:
 
„Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice – Etap I 
oraz budowa sieci wodociągowej”.
 
 
I. Zamawiającym jest:                    Urząd Miasta W o j k o w i c e
 
Adres:                                                ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:              zam1@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:               www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                    0 (32) 769-50-73
 
II.  Tryb udzielania zamówienia:
 
1.Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
2.W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.
3.W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny z póżn. zm.
4. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu :
   - Biuletyn Zamówień Publicznych poz. 490876 - 2012 z dnia 05.12.2012r.
   - strona internetowa Zamawiającego - www.wojkowice.pl,
   - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
 
III. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego:
Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a,  pokój nr 13 oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne.
 
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
 
 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa pożyczki w łącznej wysokości:
 
 6 228 695,00 PLN ( sześć milionów dwieście dwadzieścia osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć PLN ) na współfinansowanie inwestycji pn.
 
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice – Etap I oraz budowa sieci wodociągowej
 
    na następujących warunkach:
 
    a) Przeznaczenie pożyczki: na realizację zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice – Etap I oraz budowa sieci wodociągowej”, w tym:
            - na budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej       – 4 328 695 PLN,
            - na budowę sieci wodociągowej                                    – 1 900 000 PLN.
    Rodzaj pożyczki: długoterminowa w łącznej wysokości:
 
b) 6 228 695,00 PLN (sześć milionów dwieście dwadzieścia osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć PLN),
c) Termin uruchomienia (udzielenia) pożyczki: w transzach na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie do 21 grudnia 2012r.,
d) Okres spłaty pożyczki: od marca 2013r. do 20 grudnia 2020r.
e) Spłata kapitału pożyczki następować będzie w równych ratach kwartalnych, począwszy od marca 2013r., raty płatne w terminie do końca kwartału,
f)  Zakładany harmonogram spłat rat kapitału pożyczki przeznaczonej na budowę kanalizacji stanowi załącznik nr 5,
g) Zakładany harmonogram spłat rat kapitału pożyczki przeznaczonej na budowę wodociągu stanowi załącznik nr 6,
h)  Odsetki od pożyczki – płatne z dołu w okresach miesięcznych na koniec miesiąca, począwszy od stycznia 2013r.,
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kwoty pożyczki w całości lub w części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów lub opłat,
j) Odsetki naliczane w okresach miesięcznych na koniec miesiąca od rzeczywiście wykorzystanej (przekazanej na rachunek bankowy Zamawiającego) kwoty pożyczki,
      k) Jeżeli termin spłaty raty pożyczki czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności.
l)Oprocentowanie (wynagrodzenie Wykonawcy) zmienne obliczane, wg sumy wartości średniomiesięcznej stopy procentowej WIBOR (jeden miesiąc) i wartości wskazanej przez Wykonawcę,
ł) Zabezpieczenie pożyczki stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
m) Wykonawca nie jest uprawniony do żądania i uzyskania jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia, w szczególności z tytułu:
 
- prowizji przygotowawczej,
- prowizji za sporządzenie aneksów,
- prowizji za wcześniejszą spłatę pożyczki,
- prowizji od niewykorzystanej kwoty pożyczki.
 
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, jest współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; aktualna wartość dofinansowania (dotacji) wynosi – 5.663.828,91 zł. Ze względu na fakt, iż Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji przedmiotowej inwestycji ze źródeł zewnętrznych w postaci pożyczki preferencyjnej w wysokości – 3.200.000 zł (przeznaczonej na budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej) oraz z powodu możliwości uzyskania większego dofinansowania w postaci dotacji w ramach POIiŚ, Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wartości pożyczki o wartość uzyskanego dofinansowania; ponadto Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wartości pożyczki wskutek ewentualnego uzyskania pożyczki preferencyjnej przeznaczonej na budowę sieci wodociągowej, o przyznanie której Zamawiający zamierza wystąpić.
 
2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
    66.00.00.00-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
 
3. Rodzaj zamówienia: usługa
 
4.  Termin wykonania zamówienia:    20.12.2020r.
 
V.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków.
 
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku;
 
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej przedkładając aktualny odpis z właściwego rejestru.
Ocena spełnienia warunku wg formuły spełnia/nie spełnia.
 
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 
 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie i terminie wskazanym w SIWZ:
 
1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze – stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
 
2.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
                   - aktualny odpis z właściwego rejestru’
         - dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został.
2.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
         - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
         - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
         - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
 
VII.   Wadium:
 
 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
VIII.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:      
  
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Przez cenę oferty (Co) dla pożyczki należy rozumieć sumę kosztów oprocentowania
 
Co = WIBOR (1M) + M
 
gdzie:
Co                     - cena ofertowa
WIBOR (1M)    - (Warsaw Interbank Offered Rate) wysokość oprocentowania kredytów na polskim rynku międzybankowym obliczana dla jednego miesiąca, która może być zmienna w czasie obowiązywania umowy pożyczki [w %]
 M       - marża Wykonawcy, z tym, że M – marża Wykonawcy jest niezmienna
            w całym okresie obowiązywania umowy pożyczki [w %].
 
Uwaga: Ostateczna cena oferty (Co), jak również marża Wykonawcy (M) musi być przedstawiona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
Kryteria oceny ofert
 
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium – przypisując mu odpowiednią wagę procentową: Cena oferty    -    100%
 
Zasady oceny ofert wg. ustalonych kryteriów
 
1. Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący
    wzór:
   najniższa cena sposród wszystkich rozpatrywanych ofert
C =   ---------------------------------------------------------------------    x 100 pkt
   cena oferty badanej
 
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
3.Obliczenie dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
IX.  Miejsce i termin składania ofert: 
 
Oferty należy składać do dnia 14 grudnia  2012r.  do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria.
 
X. Termin związania ofertą: 
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
XI. Zamówienia uzupełniające.
 
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
 
                                                                         Zatwierdził:            
 
                                                                                                          PEŁNIĄCY FUNKCJĘ
                                                                                                BURMISTRZA MIASTA WOJKOWICE
 
                                                                                                           mgr  Sławomir  Matyja
 

Załączniki: Rozmiar:
283.500 KB
1.113 MB
317.012 KB
3.035 MB
5.559 MB
3.109 MB
2.943 MB
60.854 KB
74.220 KB
93.870 KB
570.045 KB
655.619 KB
2.709 MB
170.072 KB
823.764 KB
292.113 KB
655.939 KB
1.388 MB
109.527 KB
510.229 KB
366.606 KB
324.515 KB
4.078 MB
791.549 KB
704.997 KB
158.017 KB
18.949 KB
1.113 MB
354.851 KB
504.586 KB
1.845 MB
1.818 MB
1.852 MB
1.173 MB
973.963 KB
4.018 MB
13.296 KB
44.000 KB
41.000 KB
38.000 KB
628.814 KB
643.517 KB
247.431 KB
235.485 KB
296.611 KB
235.893 KB
47.000 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-12-05
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-12-05
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-18 12:34

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top