logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2015 oraz spłatę zadłużenia długoterminowego
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2016-01-07
Data udostępnienia informacji w BIP: 2016-01-07
Data ostatniej aktualizacji: 2016-01-07 08:15

rejestr zmian publikacji »

2.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


  Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi związane z:   Udzieleniem i obsługą kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2015 oraz spłatę zadłużenia długoterminowego.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-12-18
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-12-18
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-18 11:43

rejestr zmian publikacji »

3.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco, polegające na
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-11-02
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-11-02
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-02 15:10

rejestr zmian publikacji »

4.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.:
„Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-10-16
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-10-16
Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-16 11:53

rejestr zmian publikacji »

5.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia


Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników rolniczych bez osprzętu na potrzeby Zakładu Komunalneg
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-10-12
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-10-12
Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-12 10:20

rejestr zmian publikacji »

6.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
 
Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników rolniczych bez osprzętu
na potrzeby Zakładu Komunalnego.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-10-02
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-10-02
Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-02 11:17

rejestr zmian publikacji »

7.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy: postępowania przetargowego  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.: „Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-09-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-09-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-30 14:50

rejestr zmian publikacji »

8.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - obsługa sieci

Wojkowice: Obsługa sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wojkowice
Numer ogłoszenia: 234630 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199150 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wojkowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wojkowice w 2015 roku, w zakresie: 1) Uzupełniania brakujących rusztów od kratek na wpustach; 2) Uzupełniania brakujących pokryw włazów studni kanalizacyjnych; 3) Udrożnienia kanalizacji - doraźne czyszczenie kanałów deszczowych o średnicach: od DN200mm do DN400mm; 4) Czyszczenia wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz wywozem osadu na składowisko odpadów komunalnych; 5) Regulacji poziomu włazów studni kanalizacji deszczowej; 6) Wymiany włazów kanalizacji deszczowej; 7) Regulacji poziomu kratek na wpustach; 8) Wymiany kratek na wpustach; 9) Przeglądu i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe: - wylot do potoku Wielonka o średnicy 800mm z układem separacji - osadnik wirowy OK.-WIR i separatorem lamelowym SDL-B zlokalizowany w ul. Fitelberga, pojemność magazynowa osadu 17,35 m3, oleju 3m3; - wylot do rzeki Brynica o średnicy 2 x 500 mm z układem separacji - 2 x osadnik wirowy OK.-WIR i separatorem lamelowym SDL zlokalizowany na przepompowni Jaworznik. Urządzenia podczyszczające wykonane w formie osadnika wirowego typu OK.-WIR oraz komory do zatrzymania zawiesin pływających i substancji ropopochodnych z układem lamelowym, pojemność magazynowa osadu 2x16,95m3, oleju 2x 2,85m3. Zakres obejmuje dwukrotny przegląd wraz z wyczyszczeniem urządzeń oraz wywóz odpadów i utylizacja. Jeden raz w terminie do 10 dni od zawarcia umowy, jeden raz zgodnie ze zleceniem zamawiającego. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do transportu powstałych w trakcie realizacji usługi odpadów na składowisko i potwierdzenie faktu kartami przekazania odpadów. Stopień zamulenia kanalizacji wynosi od 0% do 50%. Zakres robót będzie wynikał z bieżących potrzeb, prace będą wykonywane w uzgodnieniu z upoważnionymi osobami ze strony Zamawiającego. W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przystąpienia do realizacji obowiązku określonego w pkt II.3;1) do II.3;3) w czasie do 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia; b) przystąpienia do obowiązków określonych w pkt II.3;4) do II.3;9) w terminie do 2 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.40.00.00-1, 90.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
·                     Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·                     EKO-SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sowia 6B, Chrzanów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 47300,00
  • Oferta z najniższą ceną: 47300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96332,00
  • Waluta: PLN .


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Justyna Cieślińska-Potrawa
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-09-09
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-09-09
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-09 12:53

rejestr zmian publikacji »

9.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi pn. „Obsługa sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wojkowice” (numer ogłoszenia: 199150-2015; data zamieszczenia: 05.08.2015r.).
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Justyna Cieślińska-Potrawa
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-08-28
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-08-28
Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-28 10:29

rejestr zmian publikacji »

10.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wojkowice, dnia 14.07.2015r.
 
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Nasz znak – ZP/BZP.271.7.2015
 
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane związane realizacją zadania pn.:
Rozbiórka obiektów zaplecza basenu wraz z rozbiórką urządzeń
i zasypaniem niecki basenu.
 
Numer ogłoszenia: 138264 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
 
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm. ), zwanej dalej „Ustawą” Zamawiający – Urząd Miasta Wojkowice, 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a zawiadamia o wyborze oferty najkorzystniejszej złożonej ww. postępowaniu przez:
 
P.P.H.U. „HOGA” – mgr Sławomir Pirek
Gomulin-Kolonia, ul. Trybunalska 9
97-371 Wola Krzysztoporska
 
Uzasadnienie wyboru:
 
Wybrana oferta spełniała wszystkie wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejsza z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów - 97,33 w oparciu o ustalone kryteria: cena i oferowany skrócony termin wykonania zamówienia.
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
2. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie:
 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną,
 2) nie krótszym niż 10 dni  jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty,
jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.
 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zgodnie z art. 94 ust. 3 w/w ustawy wybrać ofertę najkorzystniejszą
z pośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
 
3. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
Magdalena Łukomska-Walusiak
SPECBAU Roboty Ziemne i Wyburzeniowe
51-001 Wrocław, ul. Osobowicka 159/5
 
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
ZOF-STAL -Wojciech Wójcik
43-100 Tychy, ul. Murarska 24

Oferta nr 3 - odrzucona
JANA Sp. z o.o.
58-250 Pieszyce, ul. Bielawska 20
 
Uzasadnienie odrzucenia:
 
Zamawiający wykluczył z udziału ww. postępowaniu Wykonawcę:
„JANA” Spółka z o.o. z siedzibą w Pieszycach (58-250) przy ul. Bielawskiej 20,
na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, ponieważ Wykonawca ten do upływu terminu składania ofert nie wniósł wadium na cały okres związania oferta.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zgodnie z rozdziałem XVI pkt 1 SIWZ Zamawiający wymagał od wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN. Wykonawca w wyznaczonym terminie to jest do dnia 25 czerwca 2015r. do godz. 10:00 nie wniósł wymaganego wadium.
Termin, w którym należy wnieść wadium został dokładnie określony w art. 45 ust. 3 ustawy Pzp zgodnie, z którym wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Stosownie do art. 24 ust. 4 w związku z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać za odrzuconą.
 
Oferta nr 4
ENERGOKON-PLUS Sp. z o.o.
ul. Mierosławskiego 3, 41-200 Sosnowiec
 
Oferta nr 5
NURPOL Prace Podwodne i Hydrotechniczne
Pola-Anna Śmiejkowska
Swochowo 14a, 74-202 Bielice
 
Oferta nr 6
P.P.H.U. „HOGA” – mgr Sławomir Pirek
Gomulin-Kolonia, ul. Trybunalska 9
97-371 Wola Krzysztoporska
 
Oferta nr 7
Developer i Recykling Sp. z o.o.
41-808 Zabrze, ul. Młodego Górnika 2D
 
Oferta nr 8
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MAREX” 
mgr Marek Nowak
41-503 Chorzów Stary, ul. Kolejowa 3
 
Oferta nr 9
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPUREK Sp. z o.o.
25-620 Kielce, ul. Kolberga 19
 
Oferta nr 10
JALPOL Sp. z o.o.
41-200 Sosnowiec, ul. Teatralna 9/802
 
Oferta nr 11
RUDPOL-OPA Sp. z o.o.
41-701 Ruda Śląska, ul. Szyb Walenty 50
 
Oferta nr 12
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALTON”
Marianna Kuśmierska
ul. Szymały 208 Lok. 10, 41-933 Bytom
 
Oferta nr 13 - odrzucona
R E M - C O M P L E X
Zakład Remontowo-Budowlany Robert Sularz
42-500 Będzin, ul. Gawlika 2/2
 
Uzasadnienie odrzucenia:
 
 Zamawiający informuje, iż odrzucił z udziału ww. postępowaniu ofertę Wykonawcy:
REM – COMPLEX - Zakład Remontowo-Budowlany - Robert Sularz z siedzibą w Będzinie (42-500) przy ul. Gawlika 2/2, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający w dniu 07 czerwca 2015r. wezwał na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy za dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póżn. zm.) do wyjaśnienia treści złożonej oferty - zapisu w formularzu ofertowym dotyczącym terminu wykonania zamówienia.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wyjaśnień dotyczących potwierdzenia terminu (okresu) wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ponieważ jest niezgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Oferta nr 14
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy MAX-BUD 1 - Tomasz Warchał
ul. Zgrzebnioka 4/9, 41-705 Ruda Śląska
 
Oferta nr 15
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych EKOBUD 
Ganczarski, Wianecki, Marzec   Spółka jawna
ul. Konarskiego 1, 41-947 Piekary Śląskie
 
Oferta nr 16
P.P.U.H.T. STALBET 2 - Andrzej Szybka
ul. Gen. Hallera 18a, 41-709 Ruda Śląska
 
Oferta nr 17
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFES-BUD - Andrzej Plizga
ul. Zabrzańska 3, 41-907 Bytom
 
Oferta nr 18
Przedsiębiorstwo Handlowe CARBO – STAL 
G.Przybyłek, M.Polak    Spółka Jawna
ul. Sobieskiego 247f/7, 42-580 Wojkowice
 
Oferta nr 19
Spółka Cywilna  ZIGPOL
Zastawnik Józef i Zastawnik Grzegorz
32-332 Bukowno, ul. Wodąca 34
 
Oferta nr 20
Firma Handlowa  TRANSBUD – WULKAN   Zdzisław Wszoła
42-512 Preczów, ul. Sosnowa 7
 
Oferta nr 21
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  REWINSTAL  S.C.
Okoń Justyna, Okoń Szymon
41-103 Siemianowice Śląskie, ul. Hadamika 24
 
Oferta nr 22
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe  COMPLEX - Lech Wietrzyk
44-240 Żory, ul. Owocowa 1 
 
4. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
 
Nr oferty
Cena – brutto w zł
Liczba pkt.
w kryterium cena
Oferowany skrócony termin
w dniach
Liczba pkt.
w kryterium oferowany skrócony termin
Łączna liczba pkt.
1.
118 080,00
51,00
15
4,00
55,00
2.
98 154,00
61,35
15
4,00
65,35
3.
158 670,00
OFERTA  ODRZUCONA
4.
88 929,00
67,72
15
4,00
71,72
5.
241 396,01
24,95
0
0,00
24,95
6.
62 730,00
96,00
5
1,33
97,33
7.
101 721,00
59,20
15
4,00
63,20
8.
228 780,00
26,32
5
1,33
27,65
9.
232 470,00
25,90
5
1,33
27,23
10.
156 087,00
38,58
15
4,00
42,58
11.
116 850,00
51,54
0
0,00
51,54
12.
72 570,00
82,98
15
4,00
86,98
13.
129 186,27
OFERTA ODRZUCONA
14.
141 215,75
42,64
15
4,00
46,64
15.
154 131,47
39,07
15
4,00
43,07
16.
77 777,00
77,43
15
4,00
81,43
17.
103 320,00
58,29
4
1,07
59,36
18.
104 550,00
57,60
10
2,67
60,27
19.
89 790,00
67,07
15
4,00
71,07
20.
113 775,00
52,93
15
4,00
56,93
21.
122 987,70
48,96
15
4,00
52,96
22.
88 000,00
68,43
15
4,00
72,43
 
 5. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
6. Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907
z późn. zm.)
 
Opracowała :
Julita Malczewska                                                               
 
 
                                                                               Zatwierdził :
 
                                                                                                     B U R M I S T R Z
                                                                                                    mgr Tomasz Szczerba


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-07-14
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-07-14
Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-14 12:29

rejestr zmian publikacji »

11.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-07-02
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-07-02
Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-02 10:55

rejestr zmian publikacji »

12.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2015 ( Moduł 1 ).  
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-06-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-30 09:21

rejestr zmian publikacji »

13.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane związane z: Wykonaniem cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-06-19
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-19
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-19 12:35

rejestr zmian publikacji »

14.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy : postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 – Maluch konkurs „MALUCH – edycja 2015” ( Moduł 1 ).
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-06-17
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-17
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-17 11:04

rejestr zmian publikacji »

15.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia


Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-21014.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-04-23
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-04-23
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-23 14:26

rejestr zmian publikacji »

16.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Nasz znak – ZP/WGKiM/B/1/201 Dotyczy : postępowania przetargowego  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „ Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego  Parku Miejskiego w Wojkowicach.
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-04-15
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-04-15
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-15 08:28

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Ogłoszenia rok 2016
 Ogłoszenia rok 2015
 Wyniki przetargów
 Ogłoszenia rok 2014
 Wyniki przetargów
 Ogłoszenia rok 2013
 Wyniki przetargów
 Ogłoszenia rok 2012
 Wyniki przetargów
 Ogłoszenia rok 2011
 Wyniki przetargów
wersja do druku drukuj
top