Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 230130-2015 z dnia 2015-09-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wojkowice
Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowych termomodernizacji (tj. kompletnych projektów budowlano-wykonawczych wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i...
Termin składania ofert: 2015-09-15
W o j k o w i c e: Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.:
„Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”.
Numer ogłoszenia: 275534 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230130 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.: Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowych termomodernizacji (tj. kompletnych projektów budowlano-wykonawczych wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót), audytów energetycznych termomodernizacji, studiów wykonalności termomodernizacji dla nw. obiektów:
1) Budynku Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a,
2) Budynku mieszkalnego, ul. Sucharskiego 17 i 17a
oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować dla każdego z ww. budynków:
1) audyty energetyczne (ex ante i ex post) - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346);
2) inwentaryzacje stanu istniejącego - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD.
3) projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż - w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 443 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zmianami);
4) kosztorysy inwestorskie - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych, (dla każdego budynku oddzielnie) - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389);
5) przedmiary robót - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych, (dla każdego budynku oddzielnie) w formacie pdf - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072);
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
7) studia wykonalności projektu - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonana zgodnie z Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie projektów w ramach EFRR.
* Wskazane w punktach 1)-7) ilości egzemplarzy winny być przekazane Zamawiającemu. Dodatkowe egzemplarze i komplety służące do uzyskania decyzji, uzgodnień, opinii itp. Wykonawca jest zobowiązany wykonać w ilości niezbędnej, wymaganej do ich uzyskania.
Sugerowany przez Zamawiającego zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych obejmuje między innymi:
1) Budynek Urzędu Miasta Wojkowice,ul. Jana III Sobieskiego 290a
Planowany zakres: Izolacja termiczna (ocieplenie) stropodachu niewentylowanego i ścian elewacji, wymiana pokrycia dachowego, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian fundamentu, zastosowanie kolektorów słonecznych do przygotowania c.w.u., wymiana instalacji grzewczej c.o., wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi wejściowych, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej - wymiana na kolektory słoneczne oraz wymiana instalacji c.w.u., wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (zarządzanie energią w budynku), przebudowa systemu wentylacyjnego i klimatyzacyjnego (stworzenie wentylacji nawiewno-wywiewnej).
2) Budynek mieszkalny, ul. Sucharskiego 17 i 17a
Planowany zakres: Izolacja termiczna (ocieplenie) stropodachu i ścian elewacji, wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudowa kominów ponad stropem, remont 8 sztuk balkonów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (zarządzanie energią w budynku). Ostateczny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla każdego z budynków musi być zgodny z wnioskami wynikającymi z opracowanych audytów energetycznych na poszczególne budynki. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy. Zamawiający zleci nadzór autorski nad realizacją prac wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia i wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.31.43.00-5, 71.24.80.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Inżynieryjne KELVIN Sp. z o.o., ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37146,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 35670,00
- Oferta z najniższą ceną: 35670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106670,00
- Waluta: PLN .
Zatwierdził:
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|