logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2012
1.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwot określonych
w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
”Wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 29 w Wojkowicach”.
1.  Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                              Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                 zam1@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                     www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                   0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                       0 (32) 769-50-73
 
2. Tryb udzielania zamówienia
 
1.Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
 
2.W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.
 
3.W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny z póżn. zm.
 
4. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
 
   - Biuletyn Zamówień Publicznych poz.  101652 - 2012 z dnia  02.04.2012r.
 
   - strona internetowa Zamawiającego - www.wojkowice.4bip.pl,
 
  - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
4.  Opis przedmiotu zamówienia:
 
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 29 w Wojkowicach.
 
Kody CPV:        45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8  - Roboty malarskie
45421110-8  - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5  - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1  - Instalowanie drzwi
2. Opis przedmiotu zamówienia.
 
  • Roboty remontowe swoim zakresem obejmują: sztuk 26,
  • Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń szkolnych - 2 223,70 m2,
 
1) Wymiana drzwi wewnętrznych:
Wymiana 26 sztuk drzwi wewnętrznych pełnych do wskazanych pomieszczeń – materiał Inwestora.
Okucia: klamki z szyldami sztuk 26 (zakup i zabudowa przez Wykonawcę).
Ościeżnice: materiał Inwestora
2). Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń szkolnych: parter, I, II p., klatka schodowa.
Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi – powierzchnia ścian – 1 349,50 m2 , powierzchnia sufitów – 874,20 m2.
Przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie jednokrotne farbami olejnymi z jednokrotnym szpachlowaniem – powierzchnia ścian – 939,00 m2.
 
3. Warunki wykonania prac:
1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, postanowieniami umowy, posiadaną wiedzą, polskimi normami wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień.
 
2) Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
 
4. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich prac budowlanych, czynności niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych (zabezpieczenie podłóg, posadzek i okien przed zabrudzeniem) i przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu oraz odbiorcy robót. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszystkie niezbędne informacje w celu określenia ceny oferty.
 
5.   Termin wykonania zamówienia:
 
Termin wykonania zamówienia: – 20.08. 2012 r.
6.   Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone poniżej:
 
1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.2 i 3 u.p.z.p, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 
Zamawiający precyzuje powyższe warunki w sposób następujący:
a) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadania, polegających na: remoncie pomieszczeń, tj. wymianie stolarki drzwiowej, malowaniu pomieszczeń.
 
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej po jednej (1) robocie budowlanej (każda w ramach jednej umowy) polegającej na remoncie pomieszczeń, w zakresie wymiany stolarki drzwiowej o wartości minimalnej 15.000 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych) oraz malowania pomieszczeń o wartości minimalnej 15.000 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych).
 
Przez wykonanie należy rozumieć, co najmniej doprowadzenie do otrzymania przez Wykonawcę protokołu odbioru robót.
 
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Informacje o doświadczeniu w tym zakresie powinny zostać wskazane w formularzu, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
 
Warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyłroboty budowlane o wartościach wymaganych przez Zamawiającego.
 
b) Odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie odpowiednim sprzętem, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia:
 
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Niemniej jednak potencjał techniczny Wykonawcy powinien być adekwatny do zakresu robót określonego w SIWZ.
 
c) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
 
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalnościach:
 
Kierownik budowy- osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowanej i zrzeszona w Izbie Inżynierów Budownictwa.
 
Możliwe jest wykonywanie wyżej wymienionych funkcji przez obcokrajowców pod warunkiem posiadania przez nich odpowiednich analogicznych kwalifikacji i uprawnień, zdobytych poza granicami Polski.
 
d) Jeżeli osoby te nie znają biegle języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania umowy.
 
e) Zgodnie z art. 26 ust 2b) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
f) Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz oświadczeń, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, wymagane przez Zamawiającego.
 
2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 4 u.p.z.p, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący:
 
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
 
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ar. 24 ust. 1 u.p.z.p Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)      oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
b)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.
c)       aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d)      aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 
4. Wymogi co do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
           
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
 
b) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w pkt a) niniejszego ustępu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
 
d) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (nie podlega wykluczeniu).
 
5. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełnienia warunków mają zastosowanie następujące zasady:
a) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero – jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
 
b) W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote (PLN), przyjmując do przeliczenia średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
c) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 
d) Dokumenty potwierdzające fakt należytego wykonania robót budowlanych muszą być wystawione przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu zlecającego ich wykonanie.
 
e) Dokumenty potwierdzające złożenie zobowiązania do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia muszą być wystawione przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego zobowiązanie.
 
7. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, musi do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 26 ust. 3 u.p.z. p) wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie warunków określonych w pkt. VI SIWZ.
 
8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 
Uwaga: w przypadku spółek cywilnych do oferty należy załączyć dwa typy zaświadczeń z urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami: osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego osobno jako spółka w zakresie podatku VAT. Natomiast jednostką zobowiązaną do opłacania składek na ubezpieczenie społeczne jest spółka cywilna w związku z czym w tym przypadku należy przedstawić zaświadczenie z ZUS wystawione tylko na spółkę cywilną.
7.  Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 
 
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta – co do formy opracowania i treści – spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ,
b) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ,
c) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Cena brutto – 100  %
Obliczona wg wzoru:
            cena min
X = ----------------------------- x 100 %
            cena oferowana

Gdzie:
 
X – łączna ilość punktów otrzymanych w kryterium ceny,
Cena min – cena najniższa spośród nie odrzuconych ofert,
Cena oferowana – cena oferty badanej.
 
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto.
 
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
    
9.  Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 19.04.2012 r.  do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Punkt Informacyjny

10.Termin związania ofertą:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
11. Oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach.
 
 Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 
 
Opracowała:
Julita Malczewska                                                                     
                                                                                  Zatwierdził:
                                                                                  B U R M I S T R Z
                                                                                  Witold Kwiecień
 
Wojkowice, dnia 02.04.2012r..                                                                                           

Załączniki: Rozmiar:
207.000 KB
84.000 KB
31.000 KB
25.500 KB
25.000 KB
35.500 KB
35.500 KB
950.660 KB
192.500 KB
43.500 KB
23.500 KB
30.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-04-02
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-04-02
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-17 10:43

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top