logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Urząd Miasta / Rekrutacja pracowników / Ogłoszenie o naborze
1.

Ogłoszenie o naborze


  BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora  w Wydziale Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami wymiar czasu pracy – 1 etat
czytaj publikację »

Załączniki: Rozmiar:
31.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-12-10
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-12-10
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-10 09:32

rejestr zmian publikacji »

2.

Nabór na wolne stanowisko

Urząd Miasta Wojkowice

Ul. Jana III Sobieskiego 290a

42-580 Wojkowice

BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Podinspektora ds. ewidencji opłat w Wydziale Finansowym

wymiar czasu pracy – 1 etat 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

1.     Prowadzenie rejestru deklaracji na opłaty.

2.     Wszczynanie postępowań mających na celu ustalenie wysokości opłat.

3.     Uzgadnianie wpłat z kasjerem.

4.     Księgowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na kontach indywidualnych.

5.     Przygotowywanie upomnień i tytułów wykonawczych.

6.     Sporządzanie sprawozdań z wpływów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

7.    Prowadzenie postępowań w sprawie zastosowania ulgi w spłacie zobowiązań z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz sporządzanie imiennego wykazu podmiotów wobec, których zastosowano ulgę.

8.     Sporządzanie decyzji o sposobie zarachowania wpłat,

9.     Obliczanie wartości pomocy publicznej i wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy.

 

Wymagania niezbędne

·  wykształcenie średnie ekonomiczne i min3 lata stażu pracy w księgowości lub wyższe ekonomiczne, prawnicze lub zarządzanie finansami,

·  obywatelstwo  polskie,

·  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· nieposzlakowana opinia,

· biegła obsługa komputera w zakresie edycji dokumentów ( pakiet Office lub równorzędne),

· znajomość ustaw: ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postepowania administracyjnego,

·   komunikatywność, rzetelność, umiejętność obsługi interesanta.

Wymagania dodatkowe:

·   znajomość ustaw: o rachunkowości, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,

·   znajomość oprogramowania :”Wydra” i „Foka”

·  umiejętność interpretacji aktów prawnych regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

 

Warunki pracy na danym stanowisku :

Praca administracyjno – biurowa, przy obsłudze komputera pow. 4 godzin.  Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Jest podjazd dla niepełnosprawnych, ale brak jest wind dla niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·          życiorys,

·          list motywacyjny,

·          kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

·          dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe,

·          kserokopie świadectwa, dyplomów potwierdzających wykształcenie,

·          kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

·          oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne,

·          oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych

·          kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji opłat w Wydziale Finansowym,

na adres: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290 a 42-580 Wojkowice, lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Wojkowice (na parterze).

Oferty należy złożyć w nie przekraczającym terminie do dnia 22 listopada 2015 r. 

Inne informacje:

Ø  Pakiet materiałów informacyjnych zawierający opis stanowiska pracy, charakterystykę wymagań na stanowisku oraz kwestionariusz personalny kandydata do pobrania ze strony internetowej WWW.wojkowice.4bip.pl (zakładka rekrutacja pracowników) bądź w Urzędzie Miasta pok. Nr 15.

Ø  Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Ø  Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.

Ø  Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Ø  Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia dalszego postępowania rekrutacyjnego.

 

Opr. Grażyna Nowostawska

Dnia: 12. 11. 2015r.

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-11-12
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-11-12
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-13 07:47

rejestr zmian publikacji »

3.

BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze


Podinspektor (na stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych)
w Biurze Promocji Miasta i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych – wymiar ½ etatu
czytaj publikację »

Załączniki: Rozmiar:
9.615 KB
9.554 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-06-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-30 13:44

rejestr zmian publikacji »

4.

BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze


Podinspektor ( na stanowisku ds. promocji miasta i obsługi inwestora)  w Biurze Promocji Miasta i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych – wymiar 1 etat.
czytaj publikację »

Załączniki: Rozmiar:
9.369 KB
9.394 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-06-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-06-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-30 13:38

rejestr zmian publikacji »

5.

Unieważnienie naboru

UNIEWAŻNIENIE NABORU
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290 A
42 - 580 Wojkowice

Stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji

Burmistrz Miasta Wojkowice unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji, ogłoszony w dniu 30.03.2015r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wojkowice i na tablicy informacyjnej Urzędu, z przyczyn organizacyjnych.
Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a w pokoju nr 15 w godzinach pracy Urzędu. Po upływie 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-04-08
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-04-08
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-08 13:23

rejestr zmian publikacji »

6.

Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze


Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji w wymiarze czasu pracy -1 etat
czytaj publikację »

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-03-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-03-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-30 15:14

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Konkursy
 Ogłoszenie o naborze
 Informacje dotyczące ogłoszonych naborów
 Zasady naboru
 Wyniki naboru
wersja do druku drukuj
top