Urząd Miasta Wojkowice
Ul. Jana III Sobieskiego 290a
42-580 Wojkowice
BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Podinspektora ds. ewidencji opłat w Wydziale Finansowym
wymiar czasu pracy – 1 etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Prowadzenie rejestru deklaracji na opłaty.
2. Wszczynanie postępowań mających na celu ustalenie wysokości opłat.
3. Uzgadnianie wpłat z kasjerem.
4. Księgowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na kontach indywidualnych.
5. Przygotowywanie upomnień i tytułów wykonawczych.
6. Sporządzanie sprawozdań z wpływów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
7. Prowadzenie postępowań w sprawie zastosowania ulgi w spłacie zobowiązań z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz sporządzanie imiennego wykazu podmiotów wobec, których zastosowano ulgę.
8. Sporządzanie decyzji o sposobie zarachowania wpłat,
9. Obliczanie wartości pomocy publicznej i wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy.
Wymagania niezbędne
· wykształcenie średnie ekonomiczne i min3 lata stażu pracy w księgowości lub wyższe ekonomiczne, prawnicze lub zarządzanie finansami,
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· biegła obsługa komputera w zakresie edycji dokumentów ( pakiet Office lub równorzędne),
· znajomość ustaw: ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kodeks postepowania administracyjnego,
· komunikatywność, rzetelność, umiejętność obsługi interesanta.
Wymagania dodatkowe:
· znajomość ustaw: o rachunkowości, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
· znajomość oprogramowania :”Wydra” i „Foka”
· umiejętność interpretacji aktów prawnych regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,
Warunki pracy na danym stanowisku :
Praca administracyjno – biurowa, przy obsłudze komputera pow. 4 godzin. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Jest podjazd dla niepełnosprawnych, ale brak jest wind dla niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· życiorys,
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
· dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe,
· kserokopie świadectwa, dyplomów potwierdzających wykształcenie,
· kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
· oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji opłat w Wydziale Finansowym,
na adres: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290 a 42-580 Wojkowice, lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Wojkowice (na parterze).
Oferty należy złożyć w nie przekraczającym terminie do dnia 22 listopada 2015 r.
Inne informacje:
Ø Pakiet materiałów informacyjnych zawierający opis stanowiska pracy, charakterystykę wymagań na stanowisku oraz kwestionariusz personalny kandydata do pobrania ze strony internetowej WWW.wojkowice.4bip.pl (zakładka rekrutacja pracowników) bądź w Urzędzie Miasta pok. Nr 15.
Ø Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.
Ø Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.
Ø Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Ø Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Opr. Grażyna Nowostawska
Dnia: 12. 11. 2015r.
|