BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji w wymiarze czasu pracy -1 etat
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wojkowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia
o naborze wyniósł mniej niż 6%.
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
-
Zakres zadań związanych z obsługą inwestora:
-
Obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych,
-
udzielanie informacji dotyczących przebiegu procesu inwestycyjnego w mieście i realizacja polityki przestrzennej,
-
opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,
-
współpraca z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,
-
monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),
-
organizacja spotkań inwestycyjnych,
-
udzielanie wyjaśnień inwestorom , w tym korespondencja z inwestorami,
-
opracowanie i aktualizacja oferty inwestycyjnej Miasta,
-
propagowanie oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i zagranicą,
-
prowadzenie współpracy z inwestorami poprzez:
-
współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne)
-
współpraca z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości
-
współpraca z instytucjami tzw. rynku pracy,
-
Inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta.
-
Zakres działań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem
informacji:
-
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez:
-
sprawdzanie zgodności przetwarzanych danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
-
opracowanie i aktualizacja dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych,
-
zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,
-
prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych,
Wymagania niezbędne :
-
wykształcenie wyższe,
-
-
staż pracy minimum 3 lata w sektorze prywatnym lub publicznym,
-
obywatelstwo polskie,
-
nieposzlakowana opinia,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy,
-
wysoka kultura osobista, odporność na stres.
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe :
- znajomość ustaw:
-
z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym(t.j. Dz. U. z 2013r. poz.594 ze zm.),
-
z dnia 20 października 1994r. o specjalnych strefach ekonomicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. Nr 42, poz. 282),
-
z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (t.j. Dz. U. z 2025r. poz.113),
-
z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 267 ze zm.
-
z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 885 ze zm.),
-
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2013r. poz.907 ze zm.),
-
z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r, poz.1182 ze zm.)
Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, ul. Jana III Sobieskiego 290A. Budynek wyposażony w podjazd dla niepełnosprawnych, drzwi do budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
4) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) oświadczenie o:
przestępstwo skarbowe,
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów :
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15 kwietnia 2015r. do godz. 15.00
pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290 A
42 - 580 Wojkowice
lub przesłać pod wyżej wymieniony adres , w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji
-
Wymagane dokumenty winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t. oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych1) (Dz.U.2014.1202 j.t.)”.
-
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
-
Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację
z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.
-
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia dalszego postępowania rekrutacyjnego
Regulamin naboru + Kwestionariusz
|