logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Urząd Miasta / Rekrutacja pracowników / Ogłoszenie o naborze
1.

Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE

 

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji w wymiarze czasu pracy -1 etat

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Wojkowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia
o naborze wyniósł mniej niż 6%.

 

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:

 

  1. Zakres zadań związanych z obsługą inwestora:

  1. Obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych,

  2. udzielanie informacji dotyczących przebiegu procesu inwestycyjnego w mieście i realizacja polityki przestrzennej,

  3. opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,

  4. współpraca z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,

  5. monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),

  6. organizacja spotkań inwestycyjnych,

  7. udzielanie wyjaśnień inwestorom , w tym korespondencja z inwestorami,

  8. opracowanie i aktualizacja oferty inwestycyjnej Miasta,

  9. propagowanie oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i zagranicą,

  10. prowadzenie współpracy z inwestorami poprzez:

  1. współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne)

  2. współpraca z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości

  3. współpraca z instytucjami tzw. rynku pracy,

  1. Inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta.

 

  1. Zakres działań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem

informacji:

  1. Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez:

  1. sprawdzanie zgodności przetwarzanych danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,

  2. opracowanie i aktualizacja dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych,

  3. zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,

  4. prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych,

 

Wymagania niezbędne :

 

  1. wykształcenie wyższe,

  1.  
  2. staż pracy minimum 3 lata w sektorze prywatnym lub publicznym,

  3. obywatelstwo polskie,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  1. umiejętność pracy w zespole,

  2. odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy,

  3. wysoka kultura osobista, odporność na stres.

  4. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  5. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

 

 

Wymagania dodatkowe :

 

- znajomość ustaw:

  1. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym(t.j. Dz. U. z 2013r. poz.594 ze zm.),

  2. z dnia 20 października 1994r. o specjalnych strefach ekonomicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. Nr 42, poz. 282),

  3. z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (t.j. Dz. U. z 2025r. poz.113),

  4. z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 267 ze zm.

  5. z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 885 ze zm.),

  6. z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2013r. poz.907 ze zm.),

  7. z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r, poz.1182 ze zm.)

 

 

Warunki pracy na danym stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu, ul. Jana III Sobieskiego 290A. Budynek wyposażony w podjazd dla niepełnosprawnych, drzwi do budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

1) list motywacyjny;

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

4) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

5) oświadczenie o:

  • niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

  • posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

 

Termin i miejsce składania dokumentów :

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15 kwietnia 2015r. do godz. 15.00

pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice

ul. Jana III Sobieskiego 290 A

42 - 580 Wojkowice

 

lub przesłać pod wyżej wymieniony adres , w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

 

„Nabór na stanowisko Inspektor ds. obsługi inwestora oraz koordynacji zadań związanych z administrowaniem bezpieczeństwem informacji

 

  • Wymagane dokumenty winne być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t. oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych1) (Dz.U.2014.1202 j.t.)”.

  • Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

  • Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację
    z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.

  • Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
    o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia dalszego postępowania rekrutacyjnego

 

 

     Regulamin naboru + Kwestionariusz

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Nowostawska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-03-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-03-30
Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-30 15:14

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top