logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2014
1.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl

Wojkowice: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice
Numer ogłoszenia: 373738 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
    Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojkowice.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : a) obsługa sieci wodociągowej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej; - konserwacji elementów sieci wodociągowej; - regulacji sieci wodociągowej; - okresowym płukaniu sieci wodociągowej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; - diagnostyce sieci wodociągowej; b) obsługa sieci kanalizacyjnej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci kanalizacyjnej; - konserwacji elementów sieci kanalizacyjnej; - regulacji sieci kanalizacyjnej; - likwidacji niedrożności na sieci kanalizacyjnej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; c) wymiana i montaż wodomierzy; d) naprawa nawierzchni dróg i chodników po awariach. 2. Zamawiający przewiduje następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac: 1) ilość roboczogodzin - 6500 r-g 2) praca sprzętu - samochód dostawczy (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem) - 2000 m-g - samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g - samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g - koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 -140 m-g - koparka o pojemności łyżki 0,4 -0,6m3 - 220 m-g - samochód wielofunkcyjny SC/SW - 110 m-g - samochód SW - 50 m-g - samochód SC - 180 m-g - beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g 3) odtworzenia (korytowanie, podbudowa, nawierzchnia): - na nawierzchniach bitumicznych - 300 m2 - na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2 - na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2 - na zieleńcach -100 m2 4) diagnostyka sieci - 180 r-g 5) materiały - rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz: 90 - 60 mb 110 - 60 mb 160 - 60 mb 200 -100 mb - złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz: 110/100 - 15 szt. 160/150 - 15 szt. 200/200 - 10 szt. - półkompensator DN.: 80 - 5 szt. 100 - 10szt. 150 - 10 szt. 200 - 5 szt. 250 - 2 szt. - kompensator DN.: 80 - 3 szt. 100 - 5 szt. 150 - 5 szt. 200 - 2 szt. 250 - 2 szt. - opaska DN : 80 - 10 szt. 100 - 20 szt. 150 - 20 szt. 200 - 20 szt. 250 - 6 szt. 400 - 6 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.00-3, 71.31.50.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. : Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 21 listopada 2014 r. godzina 10:00, wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy [poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)] wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w pok. nr 2, w budynku siedziby zamawiającego. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy zawierającego informację o terminie złożenia tych dokumentów. 8. Wadium może wnieść osoba trzecia. 9. Zamawiający zwraca wadium wedle zasad przewidzianych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji aktualizacji przesłanek przewidzianych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli: posiada zezwolenie na transport odpadów potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. odpadów o kodach: 13 05 01* - odpady stałe z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach 13 05 03* - szlamy z kolektorów 13 05 06* - olej z odwadniania olejów w separatorach 13 05 08* - mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach 19 08 02 - zawartość piaskowników 20 03 06 - odpady ze studzienek kanalizacyjnych 20 02 02 - gleba i ziemia, w tym kamienie
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością każdą z niżej wymienionych usługi w podanym co najmniej zakresie: a) usuwanie awarii miejskiej sieci wodociągowej - min. 40 szt., b) eksploatacja sieci kanalizacyjnej wraz z przepompowniami i osadnikami na terenie objętym wpływami eksploatacji górniczej o długości min. 25 km, b) mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych o łącznej długości min. 25 km, c) eksploatacja sieci wodociągowej o łącznej długości min. 50 km, d) naprawa sieci kanalizacyjnych, której długość wynosi min. 25 km, metodą wykopową; e) konserwacja studni kanalizacyjnych min. 30 szt. f) odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników i terenów po awariach i pracach na sieci uzbrojenia podziemnego o powierzchni min. 500 m2, g) pełnienie całodobowego pogotowia gwarantującego dyspozycyjność w zakresie usuwania awarii na sieciach wod. - kan. - minimum 1 umowa z podmiotem zarządzającym siecią.
  III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli: Dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - koparką o pojemności łyżki 0,14 - 0,16m3 - 1 szt.; - koparką o pojemności łyżki 0,4 - 0,6m3 - 1 szt.; - samochodem samowyładowczym do 5t - 1 szt.; - samochodem samowyładowczym powyżej 5t - 1 szt.; - samochodami dostawczymi (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem)- 3 szt.; - beczkowozem do dostawy wody pitnej o pojemności min. 3,0m3 - 1 szt.; - samochodem do czyszczenia kanalizacji wielofunkcyjnym SC/SW - 1 szt.; - kamerą do inspekcji kanalizacyjnej wraz z oprogramowaniem- samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, opracowania dokumentacji na CD- możliwość inspekcji kanałów w zakresie średnic Ø100- Ø600mm - 1 kpl.; - samochodem SC - 1 szt.; - samochodem SW - 1 szt.; - rozporami zabezpieczającymi wykop - 2 kpl.; - zgrzewarką doczołową do zgrzewania rur PE - 1 szt.; - zgrzewarką elektrooporową - 1 szt.; - pompami szlamowymi - 2 szt.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Dysponuje osobami, które będą kierowały pracami w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; -inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, które to są osobami zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 932 ze zm.). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia do kierowania pracami tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Dopuszcza się zamianę osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowej bez ograniczeń na osobę posiadającą tożsame lub wyższe uprawnienia.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    1 - Cena - 95
    2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki: Rozmiar:
72.147 KB
35.417 KB
31.195 KB
29.816 KB
28.871 KB
29.747 KB
29.401 KB
32.489 KB
52.993 KB
29.630 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Maria Michta
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-11-13
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-11-13
Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-13 14:04

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top