logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2014
1.

Ogłoszenie o zamówieniu (obsługa kredytu)

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wojkowice.4bip.pl

Wojkowice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie części deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2014
Numer ogłoszenia: 290496 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
    Adres strony internetowej zamawiającego:
www.wojkowice.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie części deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie części deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2014 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w łącznej wysokości nie większej, niż - 2 000 000,00 zł, przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego w 2014 r. deficytu budżetowego Gminy Wojkowice. Środki finansowe pochodzące z kredytu przeznaczone są na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach, (środki z kredytu przeznaczone są na dofinansowanie wydatków majątkowych; kredyt, w części nie większej, niż 700 000,00 zł przeznaczony jest na wyprzedzające finansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego (w rozumieniu art. 89 ustawy o finansach publicznych). Finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014 r. z pożyczek i kredytów zaplanowane zostało w budżecie Gminy Wojkowice na rok 2014. Planowana wartość kredytu wynosi - 2 000 000,00 zł, w tym na wyprzedzające finansowanie - 700 000,00 zł. Spłata kredytu (spłata kapitału) rozpocznie się w 2015 r. i zakończy w 2022 r. Wartość kredytu (przychody) zaplanowana została w budżecie na 2014 r.; wartości rat kapitałowych (rozchody) zaplanowane zostały w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2014-2017 (obejmującej swym zakresem czasowym lata 2014 - 2026). Wypłata kapitału winna nastąpić w transzach miesięcznych, w wielkościach określonych w dyspozycjach przekazania środków (w terminie 7 dni od złożenia dyspozycji przekazania środków), począwszy od 25 września 2014 r. do 29 grudnia 2014 r. Przewidywane wartości i terminy składania dyspozycji przekazania kapitału: - 10 października 2014 r. - 1 000 000,00 zł, - 25 listopada 2014 r. - 500 000,00 zł, - 20 grudnia 2014 r. - 500 000,00 zł. Planowana spłata kapitału w latach - nieprzekraczalne limity, wg stanu na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania (z możliwością wcześniejszej spłaty w przypadku zmiany wieloletniej prognozy finansowej i wprowadzenia większych limitów w budżetach Zamawiającego w poszczególnych latach) - raty kapitału płatne kwartalnie w ostatnim dniu kwartału: - rok 2015 - 700 000,00 zł, - rok 2016 - 200 000,00 zł, - rok 2017 - 200 000,00 zł, - rok 2018 - 200 000,00 zł, - rok 2019 - 200 000,00 zł, - rok 2020 - 200 000,00 zł, - rok 2021 - 200 000,00 zł, - rok 2022 - 100 000,00 zł. Odsetki od kapitału, naliczane miesięcznie od kwoty przekazanej na rachunek bankowy Zamawiającego, płatne miesięcznie z dołu w ostatnim dniu miesiąca, począwszy od miesiąca przekazania pierwszej transzy kredytu. Zakładany termin spłaty ostatniej raty odsetek - 30 czerwca 2022 r. Jeżeli ostatni dzień miesiąca (kwartału) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin spłaty raty kapitału lub odsetek przypada na pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym ustawowo od pracy. 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia i sytuacji finansowej Zamawiającego: 3.1. przewidywany harmonogram spłat rat kapitału przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ, 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kwoty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i jakichkolwiek kosztów, 3.3. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3.4. Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia wartości kredytu do wartości rzeczywistego zapotrzebowania wynikającego z uzyskanej w 2014 r. wartości dofinansowania z Unii Europejskiej, 3.5. Wartości transzy kredytu wskazane w punkcie 3.2. SIWZ mają wyłącznie charakter orientacyjny - wynikają z dotychczas ponoszonych przez Zamawiającego kosztów realizacji inwestycji; wartości poszczególnych transzy mogą ulec zmianie wraz ze zmianą rzeczywiście ponoszonych przez Zamawiającego kosztów, 3.6. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego oraz spełnienia przez Zamawiającego przesłanek formalno-prawnych zawarcia umowy kredytu, zamieszcza się następujące dokumenty: 3.6.1. zaświadczenie Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Wojkowicach z dnia 10 lutego 2013 r. o wyborze Burmistrza Miasta Wojkowice - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.6.2. uchwałę Rady Miasta Wojkowice nr V/25/03 z dnia 24 stycznia 2003r. w sprawie powołania Skarbnika Miasta Wojkowice - załącznik nr 3 do SIWZ, 3.6.3. uchwałę Rady Miasta Wojkowice nr XLIX/467/2014 z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie zaciągnięcia w 2014 r. pożyczki długoterminowej z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn:Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach - załącznik nr 4 do SIWZ, 3.6.4. opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach nr 4100/IV/141/2014 z dnia 13 czerwca 2014 r. w sprawie możliwości spłaty przez Miasto Wojkowice pożyczki długoterminowej w wysokości 2 000 000 zł - załącznik nr 5 do SIWZ, 3.6.5. wyciąg, wg stanu na dzień 30 czerwca 2014 r., z uchwały Rady Miasta Wojkowice nr XLVI/428/2014 z dnia 20 stycznia 2014 r. w sprawie budżetu Miasta Wojkowice na rok 2014 (plan dochodów, plan wydatków oraz plan przychodów i rozchodów) - załącznik nr 6 do SIWZ, 3.6.6. wyciąg, wg stanu na dzień 30 czerwca 2014 r., z uchwały Rady Miasta Wojkowice nr XLVI/427/2014 z dnia 20 stycznia 2014 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Wojkowice na lata 2014-2017 (wieloletnia prognoza finansowa oraz wykaz przedsięwzięć) - załącznik nr 7 do SIWZ, 3.6.7. sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Miasta Wojkowice za 2013 r. - załącznik nr 8 do SIWZ, 3.6.8. uchwałę Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach nr 4100/IV/95/2014 z dnia 14 kwietnia 2014 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Wojkowice sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2013 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego - załącznik nr 9 do SIWZ, 3.6.9. uchwałę Rady Miasta Wojkowice nr LII.488.2014 z dnia 30 czerwca 2014 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Wojkowice za rok 2013 - załącznik nr 10 do SIWZ, 3.6.10. uchwałę Rady Miasta Wojkowice nr LII.489.2014 z dnia 30 czerwca 2014 r. w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2013 - załącznik nr 11 do SIWZ, 3.6.11. uchwałę Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach nr 4100/III/280/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Wojkowice projekcie uchwały budżetowej na rok 2014 wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi - załącznik nr 12 do SIWZ, 3.6.12. uchwałę Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach nr 4100/III/281/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014-2017 - załącznik nr 13 do SIWZ, 3.6.13. uchwałę Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach nr 4100/III/282/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu wykazanego w projekcie uchwały budżetowej na 2014 rok Miasta Wojkowice - załącznik nr 14 do SIWZ, 3.6.14. sprawozdanie budżetowe Rb-NDS za rok 2011, 2012 i 2013 oraz Rb-NDS za I i II kwartał 2014 r. - załącznik nr 15 do SIWZ, 3.6.15. sprawozdanie budżetowe o dochodach Rb-27S za rok 2011, 2012 i 2013 oraz Rb-27S za I i II kwartał 2014 r. - załącznik nr 16 do SIWZ, 3.6.16. sprawozdanie budżetowe o wydatkach Rb-28S za rok 2011, 2012 i 2013 oraz Rb-28S za I i II kwartał 2014 r. - załącznik nr 17 do SIWZ, 3.6.17. sprawozdanie budżetowe o zobowiązaniach Rb-Z za rok 2011, 2012 i 2013 oraz Rb-Z za I i II kwartał 2014 r. - załącznik nr 18 do SIWZ, 3.6.18. sprawozdanie budżetowe o zobowiązaniach Rb-N za rok 2011, 2012 i 2013 oraz Rb-N za I i II kwartał 2014 r. - załącznik nr 19 do SIWZ, 3.6.19. zestawienie przepływów pieniężnych - załącznik nr 20 do SIWZ, 3.6.20. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 31 lipca 2014 r. o braku zaległości w opłacaniu składek - załącznik nr 21 do SIWZ, 3.6.21. zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Będzinie z dnia 31 lipca 2014 r. o braku zaległości podatkowych Zamawiającego - załącznik nr 22 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada status banku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późniejszymi zmianami).
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      nie dotyczy
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        nie dotyczy
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        nie dotyczy
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Uwadze 1 do 10.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w Uwadze 1 stosuje się odpowiednio. - pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/wykonawców ubiegającego/ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
27.3. Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w sytuacji: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji przedmiotu umowy w dotychczasowym brzmieniu w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez wydłużenie okresu spłaty kredytu w sytuacji braku możliwości spłaty rat kredytu w danym roku budżetowym i zmiany harmonogramu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice Kancelaria - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów; ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu odbywać się będzie na podstawie systemu 0-1 (system zero-jedynkowy - spełnia/nie spełnia)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Maria Michta
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-09-01
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-09-01
Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-08 16:06

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top