logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2012
1.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Zakup nowego samochodu dostawczo-osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice

ZP/WGKiI.GK.271.10.2012                                                             Wojkowice, dnia 09.11.2012r.

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
 
na: „Zakup nowego samochodu dostawczo-osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice”.
 
1. Zamawiającym jest:                    Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                               ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:            zam1@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:              www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                               0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                   0 (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                      od 700   do 1500
 
2.  Tryb udzielania zamówienia:
 
1.Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
  zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.)
  zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej
   podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot
   określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
 
2.W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.
 
3.W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. –  Kodeks cywilny z póżn. zm.
 
4. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu :
 
   - Biuletyn Zamówień Publicznych poz.  441574 - 2012 z dnia  09.11.2012r.
 
   - strona internetowa Zamawiającego - www.wojkowice.pl,
 
  - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego:
Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
4. Opis przedmiotu zamówienia:
 
 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w roku 2012 samochodu dostawczo-osobowego dostosowanego do przewozu 6 osób na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice.
 
Aktualnie dostępnego w sieci dealerskiej danej marki na terenie Polski, z wyposażeniem nie uboższym niż przypisanym oferowanej wersji.
 
Miejsce dostawy jest: siedziba Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290”a”.
 
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
 
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta
pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane
prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin).
2. Szczegółowy opis zamówienia (graniczne warunki i wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne) określa tabela, jak niżej:
 
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
 
Opis minimalnych wymagań techniczno-funkcjonalnych pojazdu
 
OPIS POJAZDU
1.Kolor pojazdu: dowolny
2.Przebieg: (fabrycznie nowy), rok produkcji 2012,
3.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg,
5.Kabina przystosowana do przewozu min. 6 osób,
6.Przednie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
7.Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
8.Immobiliser
9.Pojazd wyposażony w układ ABS i ESP,
SILNIK
1.Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy spalin EURO 5
2.Pojemność silnika od 1900 do 2300 cm3
3.Moc silnika od 80 do 130 KM
WYMIARY POJAZDU
1.Długość całkowita do 5500 mm
2.Szerokość całkowita do 2100 mm (bez lusterek)
3.Wysokość całkowita do 2650 mm
SKRZYNIA ŁADUNKOWA
1.Burty aluminiowe, odchylane z trzech stron
2.Zamontowana plandeka z możliwością jej ręcznego demontażu
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
1.Komplet opon zimowych
2.Oznakowanie pojazdu na drzwiach kierowcy i pasażera treść napisu „Urząd Miasta Wojkowice” wysokość liter 7cm oraz herb miasta o wym. 300mm na 250mm
3.Hak holowniczy
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w niniejszej specyfikacji. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Rodzaj zamówienia: dostawa.
 
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   34.11.00.00-1 – pojazdy osobowe
 
5.  Termin wykonania zamówienia:    2 tygodnie   od daty podpisania umowy.
6.   Warunki udziału w postępowaniu:
 
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone
w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę samochodu dostawczo-osobowego o wartości min. 80.000,00 zł (brutto).
 
4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 
5. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę.
 
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. (osoby fizyczne dołączają do oferty załącznik nr 3b).
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
 
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22
 ust. 1 ustawy pzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
 
3. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo.
 
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a)-d) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców.
 
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a), b), c), niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia wskazanych powyżej.
 
7. W przypadku polegania na podstawie art. 26 ust. 2b na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym czy osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
8. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej winno być złożone w formie pisemnej w oryginale.
 
9. Zaleca się, by pisemne zobowiązanie zawierało co najmniej:
   -  wskazanie w treści podmiotu udostępniającego i Wykonawcy korzystającego z udostępnienia,
   -  wiążące oświadczenie woli podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy konkretnego zasobu,
   -  wskazanie przedmiotu (zasobu), oddawanego do dyspozycji Wykonawcy
   - wskazanie okresu, na jaki udostępniany jest dany zasób.
 
7.   Wadium:
 
 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
 8.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 
       
     cena ryczałtowa – 100%.
 
9.  Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 19 listopada  2012r.  do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria.
 
10.Termin związania ofertą:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
11. Zamówienia uzupełniające
 
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
 
Opracowała:
Julita Malczewska
                         
 
                                                                         Zatwierdziła:            
 
 
                                                                    Z  upoważnienia  BURMISTRZA
 
                                                                 mgr Edyta  Cichoń
 
                                                                  SEKRETARZ  MIASTA
 
 
Wojkowice, dnia 09.11.2012r.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-11-09
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-11-09
Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-13 10:19

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top