logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2012
1.

Ogłoszenie o przetargu - pożyczka

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

 Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwot określonych
w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
 usługi
Udzielenie pożyczki na sfinansowanie inwestycji pn:
 
„ Budowa kompleksu sportowego na terenie Gimnazjum w Wojkowicach,ul. Sobieskiego 211b
działka nr 628/25 ”.
1.  Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                              Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                 zam1@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                     www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                   0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                       0 (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                           od 700   do 1500
 
2. Tryb udzielania zamówienia
 
1/ Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
 
2/ W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.
 
3/ W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny z póżn. zm.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 6, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
 
4.  Opis przedmiotu zamówienia:
 
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa pożyczki w wysokości
 816 000,00 PLN ( osiemset szesnaście tysięcy PLN ) na sfinansowanie inwestycji pn.
„ Budowa kompleksu boisk sportowych na terenie Gimnazjum w Wojkowicach,
ul. Sobieskiego 211b ”
 na następujących warunkach:
a) Przeznaczenie pożyczki: na realizację zadania inwestycyjnego pn.:
„ Budowa kompleksu boisk sportowych na terenie Gimnazjum w Wojkowicach,
 ul. Sobieskiego 211b ”
 
Rodzaj pożyczki: długoterminowa w wysokości:
 
b)  816 000,00 PLN (osiemset szesnaście tysięcy PLN),
 
c) Termin uruchomienia (udzielenia) pożyczki: w trzech transzach na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie od 15 lipca 2012r. 31 października 2012r.,
 
d) Okres spłaty pożyczki: od stycznia 2013r. do 20 grudnia 2014r.
 
e) Spłata kapitału pożyczki następować będzie w równych ratach miesięcznych, począwszy od stycznia 2013r., raty płatne w terminie do końca miesiąca,
 
f)  Odsetki od pożyczki – płatne w okresach miesięcznych na koniec miesiąca,
 
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kwoty pożyczki w całości lub w części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów lub opłat,
 
h) Odsetki naliczane w okresach miesięcznych na koniec miesiąca od rzeczywiście wykorzystanej (przekazanej) kwoty pożyczki,
 
i) Jeżeli termin spłaty raty pożyczki czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności.
 
j) Oprocentowanie (wynagrodzenie Wykonawcy) zmienne obliczane wg iloczynu wartości stopy redyskontowej weksli ustalanej przez Radę Polityki Pieniężnej i wartości wskazanej przez Wykonawcę,
 
k) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
 
l) Wykonawca nie jest uprawniony do żądania i uzyskania jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia, w szczególności z tytułu:
- prowizji przygotowawczej
- prowizji za sporządzenie aneksów,
- prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,
- prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.
Ze względu na fakt, iż Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji przedmiotowej inwestycji ze źródeł zewnętrznych, Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wartości pożyczki o wartość uzyskanego dofinansowania; ponadto Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wartości pożyczki wskutek rozstrzygnięcia postępowania przetargowego i wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych.
2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
 66.00.00.00-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
5.   Termin wykonania zamówienia:
 
 Termin wykonania zamówienia: – 20 grudnia 2014r.
6.   Warunki udziału w postępowaniu:
 
1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków.
1.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej przedkładając aktualny odpis z właściwego rejestru.
Ocena spełnienia warunku wg formuły spełnia/nie spełnia.
7. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę:
 
     Wykonawca  zobowiązany  jest złożyć  w  formie  i  terminie  wskazanym  w  SIWZ:
1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze – stanowiącym
załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
 
2.1)   W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
          - aktualny odpis z właściwego rejestru’
- dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został
2.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
   - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
          2.3.1)      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
          2.3.2)      zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
 
8. Wadium
 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
9.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 
 
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Przez cenę oferty (Co) dla pożyczki należy rozumieć sumę kosztów oprocentowania
 
Co = SRW + M
 
gdzie:
Co      - cena ofertowa
SRW   -  stopa redyskontowa weksli, która może być zmienna w czasie
            obowiązywania umowy pożyczki [w %]
 M       -  marża Wykonawcy, z tym, że M – marża Wykonawcy jest niezmienna
            w całym okresie obowiązywania umowy pożyczki [w %].
 
Uwaga : Ostateczna cena oferty (Co), jak również marża Wykonawcy (M) musi być przedstawiona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
Kryteria oceny ofert
 
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium – przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
 
Cena oferty    -    100%
 
Zasady oceny ofert wg. ustalonych kryteriów
 
1. Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
najniższa cena sposród wszystkich rozpatrywanych ofert
C = ---------------------------------------------------------------   x 100 pkt
   cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
3.Obliczenie dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
10.  Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 16.01.2012 r.  do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11 (sekretariat).

11.Termin związania ofertą:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
12. Oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
 
 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 05.01.2012r.
      numer ogłoszenia -  6248-2012
 
 Opracowała:
Julita Malczewska                                                                                                                
                                                                            Zatwierdził:
 
                                                                          B U R M I S T R Z                                                                                                                                                       
                                                                         Witold Kwiecień
Wojkowice, dnia 09.01.2012r.                                                                                  


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-10
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-01-10
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-13 09:52

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top