logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

Ogłoszenie o przetargu

Wojkowice: „Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice”.


Numer ogłoszenia: 52048 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) usuwanie awarii i bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
2) konserwacja elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
3) regulacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
4) okresowe płukaniu sieci wodociągowej i likwidacja niedrożności na sieci kanalizacyjnej,
5) naprawa i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej sieci,
6) wymiana i montaż wodomierzy ( dostarczonych przez Zamawiającego),
7) naprawa nawierzchni i chodników po awariach,
8) diagnostyka sieci wodociągowej,
na terenie miasta Wojkowice.
2. Zamawiający przewiduje, na podstawie dotychczasowej działalności Referatu Gospodarki Wodnej, następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac:
1)ilość roboczogodzin - 6500 r-g,
2) praca sprzętu
a) samochód dostawczy - 2000 m-g,
b) samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g,
c) samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g,
d) koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 - 140 m-g , samochód SW - 50 m-g h) samochód SC - 180 m-g i) beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g
 
3) odtworzenia( korytowanie, podbudowa, nawierzchnia):
a) na nawierzchniach bitumicznych – 300
b) na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2,
c) na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2,
d) na zieleńcach -100 m2 4) diagnostyka sieci - 180 r-g
5) materiały
a) rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz:
90 - 60 mb, 110 - 60 mb, 160 - 60 mb, 200 -100 mb,
 b) złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz:
110/100 - 15 szt,. 160/150 - 15 szt., 200/200 - 10 szt.
c) półkompensator DN.:
80 - 5 szt., 100 - 10szt., 150 - 10 szt., 200 - 5 szt. ,250 - 2 szt.
d) kompensator DN.: 80 - 3 szt., 100 - 5 szt., 150 - 5 szt., 200 - 2 szt., 250 - 2 szt.,
e) opaska DN :
80 - 10 szt., 100 - 20 szt., 150 - 20 szt., 200 - 20 szt., 250 - 6 szt.,400 - 6 szt.
 
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 
  • Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.00-3, 71.31.50.00-9.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 14.000 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
5.Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. : usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 21 luty 2014 godzina 10:00, wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w pok. nr 2, w budynku siedziby zamawiającego. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp zawierającego informację o terminie złożenia tych dokumentów. 8.Wadium może wnieść osoba trzecia. 9.Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8.9 ppkt.5a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.9 ppkt. 1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o czym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością każdą z niżej wymienionych usługi w podanym co najmniej zakresie: a)usuwanie awarii miejskiej sieci wodociągowej - min. 40 szt., b) eksploatacja sieci kanalizacyjnej wraz z przepompowniami i osadnikami na terenie objętym wpływami eksploatacji górniczej o długości min. 25 km, c)mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych o łącznej długości min. 25 km, d)naprawa sieci wodociągowej o łącznej długości min. 50 km., e)naprawa sieci kanalizacyjnych metodą wykopową o łącznej długości min. 25 km., f)konserwacja studni kanalizacyjnych min. 30 szt., g) odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników i terenów po awariach i pracach na sieci uzbrojenia podziemnego o powierzchni min. 500 m2, h) pełnienie całodobowego pogotowia gwarantującego dyspozycyjność w zakresie usuwania awarii na sieciach wod - kan - minimum 1 umowa z podmiotem zarządzającym siecią.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a)koparką o pojemności łyżki 0,14 - 0,16m3 - 1 szt., b)koparką o pojemności łyżki 0,4- 0,6m3 - 1 szt.,- c)samochodem samowyładowczym do 5t - 1 szt., d)samochodem samowyładowczym powyżej 5t - 1 szt., e)samochodami dostawczymi (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem) - 3 szt., f)beczkowozem do dostawy wody pitnej o pojemności min. 3,0m3,- 1 szt., g)samochodem do czyszczenia kanalizacji wielofunkcyjnym SC/SW - 1 szt., h)kamerą do inspekcji kanalizacyjnej wraz z oprogramowaniem- samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, opracowania dokumentacji na CD- możliwość inspekcji kanałów w zakresie średnic Ø100- Ø600mm - 1 kpl., i)samochodem SC - 1 szt., j)samochodem SW - 1 szt., k)rozporami zabezpieczającymi wykop - 2 kpl., l)zgrzewarką doczołową do zgrzewania rur P E - 1 szt., m)zgrzewarką elektrooporową - 1 szt., n) pompami szlamowymi - 2 szt.,
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą kierowały pracami w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych b) drogowej Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia instalacyjne do kierowania usługami instalacyjnymi tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zamianę osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowej bez ograniczeń na osobę posiadającą tożsame lub wyższe uprawnienia.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a - Referat Gospodarki Wodnej - pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a,Kancelaria - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
                                                                                Zatwierdził:
 
                                                                               B U R M I S T R Z
                                                                           mgr inż. Zofia Gajdzik
 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 52048-2014 z dnia 2014-02-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wojkowice
Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) usuwanie awarii i bieżąca eksploatacja sieci...
Termin składania ofert: 2014-02-21

Numer ogłoszenia: 52076 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 52048 - 2014 data 13.02.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, fax. 32 7695073.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) usuwanie awarii i bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 2) konserwacja elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 3) regulacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 4) okresowe płukaniu sieci wodociągowej i likwidacja niedrożności na sieci kanalizacyjnej, 5) naprawa i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej sieci, 6) wymiana i montaż wodomierzy ( dostarczonych przez Zamawiającego), 7) naprawa nawierzchni i chodników po awariach, 8) diagnostyka sieci wodociągowej, na terenie miasta Wojkowice. 2. Zamawiający przewiduje, na podstawie dotychczasowej działalności Referatu Gospodarki Wodnej, następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac: 1)ilość roboczogodzin - 6500 r-g, 2) praca sprzętu a) samochód dostawczy - 2000 m-g, b) samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g, c) samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g, d) koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 - 140 m-g , samochód SW - 50 m-g h) samochód SC - 180 m-g i) beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g 3) odtworzenia( korytowanie, podbudowa, nawierzchnia): a) na nawierzchniach bitumicznych - 300 b) na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2, c) na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2, d) na zieleńcach -100 m2 4) diagnostyka sieci - 180 r-g 5) materiały a) rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz: 90 - 60 mb, 110 - 60 mb, 160 - 60 mb, 200 -100 mb,
b) złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz: 110/100 - 15 szt,. 160/150 - 15 szt., 200/200 - 10 szt. c) półkompensator DN.: 80 - 5 szt., 100 - 10szt., 150 - 10 szt., 200 - 5 szt. ,250 - 2 szt. d) kompensator DN.: 80 - 3 szt., 100 - 5 szt., 150 - 5 szt., 200 - 2 szt., 250 - 2 szt., e) opaska DN : 80 - 10 szt., 100 - 20 szt., 150 - 20 szt., 200 - 20 szt., 250 - 6 szt.,400 - 6 szt..
  • W ogłoszeniu powinno być: Nazwa przedmiotu zamówienia: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) usuwanie awarii i bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 2) konserwacja elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 3) regulacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 4) okresowe płukaniu sieci wodociągowej i likwidacja niedrożności na sieci kanalizacyjnej, 5) naprawa i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej sieci, 6) wymiana i montaż wodomierzy ( dostarczonych przez Zamawiającego), 7) naprawa nawierzchni i chodników po awariach, 8) diagnostyka sieci wodociągowej, na terenie miasta Wojkowice. 2. Zamawiający przewiduje, na podstawie dotychczasowej działalności Referatu Gospodarki Wodnej, następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac: 1)ilość roboczogodzin - 6500 r-g, 2) praca sprzętu a) samochód dostawczy - 2000 m-g, b) samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g, c) samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g, d) koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 - 140 m-g , e) koparka o pojemności łyżki 0,4-0,6m3 - 220 m-g, f) samochód wielofunkcyjny SC/SW - 110 m-g, g)samochód SW - 50 m-g , h) samochód SC - 180 m-g i) beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g 3) odtworzenia( korytowanie, podbudowa, nawierzchnia): a) na nawierzchniach bitumicznych - 300 m2, b) na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2, c) na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2, d) na zieleńcach -100 m2 4) diagnostyka sieci - 180 r-g 5) materiały a) rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz: 90 - 60 mb, 110 - 60 mb, 160 - 60 mb, 200 -100 mb, b) złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz: 110/100 - 15 szt,. 160/150 - 15 szt., 200/200 - 10 szt. c) półkompensator DN.: 80 - 5 szt., 100 - 10szt., 150 - 10 szt., 200 - 5 szt. ,250 - 2 szt. d) kompensator DN.: 80 - 3 szt., 100 - 5 szt., 150 - 5 szt., 200 - 2 szt., 250 - 2 szt., e) opaska DN : 80 - 10 szt., 100 - 20 szt., 150 - 20 szt., 200 - 20 szt., 250 - 6 szt.,400 - 6 szt..
 
                                                                                Zatwierdził:
 
                                                                               B U R M I S T R Z
                                                                           mgr inż. Zofia Gajdzik

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-02-13
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-02-13
Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-19 14:16

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top