logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

Ogłoszenie o przetargu prace remontowo budowlane (świetlice)

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.wojkowice.pl


Wojkowice: Prace remontowo- budowlane w świetlicach środowiskowych na terenie miasta Wojkowice.

Numer ogłoszenia: 276594 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice,
        woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
            Prace remontowo-budowlane w świetlicach środowiskowych na terenie miasta Wojkowice.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia są:
 
Prace remontowo-budowlane w świetlicach środowiskowych na terenie miasta Wojkowice.
 
1.     Świetlica środowiskowa położona przy ul. Sucharskiego 17A w Wojkowicach.
 
Zakres prac do wykonania:
 
- rozebranie istniejącej posadzki - 50,088 m2,
- położenie płyt pilśniowych    - 50,088 m2,
- położenie wykładziny termozgrzewalnej PCW - 50,088 m2,
- wywóz i utylizacja odpadów – 3,00 m3
 
2.     Świetlica środowiskowa położona przy ul. Sobieskiego 125 (TLEN) w Wojkowicach.
       
           Zakres prac do wykonania:
 
- rozebranie istniejącej posadzki i konstrukcji betonowych niezbrojnych - 1,499 m3,
- wykonanie podkładu samopoziomujący pod posadzki    - 42,835 m2,
- wykonanie posadzki z płytek szkliwionych na zaprawie klejowej - 42,835 m2,
- wykonanie cokolików z płytek szkliwionych na zaprawie klejowej - 24,30 mb,
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności   - 57,591m2,
- rozebranie boazerii panelowe - 31,59 m2,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III zaprawy cementowo-wapiennej na podłożu z cegły i pustaków - 8,639 m2,
-  wykonanie tynków wewnętrznych (gładzi) ręcznie na stropach na podłożu z tynku – 57,591 m2,
- wykonanie tynków wewnętrznych (gładzi) ręcznie na ścianach na podłożu z tynku – 57,591 m2,
- ręczne wykonanie oczyszczenia sufitu podwieszonego, powierzchnie porowate, silnie zabrudzone - 42,835m2,
- gruntowanie podłoża – powierzchnie pionowe -   57,591 m2,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów podwieszanych - 42,835m2,
 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian– kolor jasny - 57,591 m2,
 - wywóz i utylizacja odpadów   - 3,00 m3.  
 
II.1.5) nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
45000000-7   Roboty budowlane
45431000-7   Kładzenie płytek
45442100-8   Roboty malarskie
 
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3)  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie dotyczy.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na pracach remontowych prowadzonych w obiektach użyteczności publicznej lub budownictwie mieszkaniowym o wartości co najmniej - 15 000,00 zł brutto.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie określa się.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownik robót ogólnobudowlanych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym; Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie określa się.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
·         wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
 
·         określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Co najmniej jedna robota budowlana polegającą na pracach remontowych prowadzonych w obiektach użyteczności publicznej lub budownictwie mieszkaniowym o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto;
 
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
 
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 
·         lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową zgodnie z podstawami wyceny określonymi w katalogach norm przywołanych w przedmiarze robót z uwzględnieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz wyceną wynikową każdej pozycji i cenami jednostkowymi (np. m2, mb, szt., kpl. itp.),
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika budowy pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ. Zmiana nie wymaga zmiany treści umowy.
2) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
b) siły wyższej, klęski żywiołowej,
3) W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo do odpowiedniego zmienienia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, odpowiednio do wielkości zmiany stawki podatku, przy czym nowa stawka podatku VAT zostanie zastosowana do robót wykonanych od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.
2. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej
i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie, której będą m.in. upoważniony przedstawiciel Zamawiającego oraz kierownik budowy.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice - Referat Gospodarki Komunalnej - pokój nr 13.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria - parter.
 
IV.4.5)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                          Zatwierdził :
 
                                                                                                         B U R M I S T R Z
                                                                                                     mgr inż. Zofia Gajdzik
 

Załączniki: Rozmiar:
154.000 KB
228.500 KB
729.698 KB
30.979 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-07-16
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-07-16
Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-16 07:43

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top