logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

Ogłoszenie o zamówieniu w postępowaniu nr BD/ZP/OZO/W/01/2013

 

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:109150-2013:TEXT:PL:HTML

PL-Wojkowice: Usługi wywozu odpadów
2013/S 065-109150
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Miasto Wojkowice – w imieniu którego działa Bogusław Dziadkiewicz Kancelaria Radcy PrawnegoJana III Sobieskiego 290aPunkt kontaktowy: Bogusław Dziadkiewicz, Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Grunwaldzka 10 pok. 116, 45-054Opole42-580 WojkowicePOLSKATel.: +48 774021796E-mail: dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.euFaks: +48 774021796
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wojkowice.4bip.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkująmieszkańcy na terenie Miasta Wojkowice w okresie od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca 2014r.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: MiastoWojkowice

Kod NUTS
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych (opróżnianie pojemników z odpadów komunalnych itransport tych odpadów do miejsc ich zagospodarowania) oraz ich zagospodarowanie (poddanie odzyskowioraz unieszkodliwianiu);
2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów bezpośrednio zterenów nieruchomości zamieszkałych oraz punktów selektywnego zbierania odpadów w tym następującychrodzajów odpadów:
a) selektywnie zbierane odpady komunalne ulegające biodegradacji, w postaci odpadów zielonych. Opakowaniaulegające biodegradacji – w papierze.;
b) selektywnie zbierane odpady komunalne ze szkła;
c) selektywnie zbierane odpady komunalne z papieru;
d) selektywnie zbierane odpady komunalne w postaci opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych;
e) selektywnie zbieranych odpadów z metali;
f) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;
g) selektywnie zbieranych odpadów niebezpiecznych powstałych w gospodarstwach domowych;
h) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów;
i) przeterminowanych leków, zużytych opon;
j) odpadów z remontów;
3) Prowadzenie wyznaczonych przez Zamawiającego punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnychw sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy:
a) pięciu stałych centralnych punktów zbierania odpadów komunalnych wskazanych przez Zamawiającego, wktórym mogą być prowadzone zbiórki baterii i akumulatorów małogabarytowych,
b) trzech miejsc selektywnego zbierania odpadów komunalnych wskazanych przez Zamawiającego, w którychmogą być prowadzone zbiórki leków przeterminowanych.
4) Wyposażenie właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (oraz stałe wyposażaniepoprzez udostępnienie pojemników do korzystania przez cały okres trwania umowy w przypadku istnienia takiejpotrzeby po stronie właściciela nieruchomości) w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej (bez dodatkowejopłaty), w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz:
a) w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej, odpowiednio oznaczone (szkło,papier, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne i metale oraz worki w odpowiedniej ilości i pojemnościna odpady ulegające biodegradacji),
b) a także systematyczne dostarczanie worków na odpady selektywnie zbierane (szkło, papier (makulatura),opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne i metale oraz odpady ulegające biodegradacji) w zabudowiejednorodzinnej oraz dbanie o stan sanitarny, techniczny i porządkowy tychże pojemników.
c) wyposażenie nieruchomości w worki wykonane z folii o wytrzymałości odpowiedniej dla zbiórki odpadówkomunalnych niebezpiecznych
5) Prowadzenie wspierających to zadanie działań informacyjnych i edukacyjnych
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbieraniaodpadów komunalnych.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511000, 90512000, 90513100
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
o wartości szacunkowej powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawyPrawo zamówień publicznych
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.7.2013. Zakończenie 30.6.2014
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2013.05.08 do godz. 10.00
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2013.07.08
Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert – Zamawiający uzna, iż oferta niezostała zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna).
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na koncie działającego w imieniu zamawiającego muszą znaleźćsię pieniądze przelane tytułem wadium.
Dane działającego w imieniu zamawiającego: Bogusław Dziadkiewicz Kancelaria Radcy Prawnego 45-054Opole ul. Grunwaldzka 10 p.116.
Nr rachunku bankowego: Kancelaria Radcy Prawnego Bogusław Dziadkiewicz
Mbank
nr konta 53 1140 2004 0000 3002 5126 8306
z adnotacją: „wadium - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zterenu Miasta Wojkowice”
2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium.
3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzieleniezamówienia publicznego.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówieńpublicznych.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:

Wynagrodzenie umowne ma charakter kosztorysowy w tym znaczeniu, iż przedmiot zamówienia będzierozliczany za faktycznie wykonane usługi. Szczegółowy tryb płatności zostanie uregulowany w warunkachumowy- Wzór umowy, który będzie stanowić załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionegopełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonejkopii ustanawiające Pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 2. W celu wykazania przezWykonawcę braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składanastępujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3b do SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniaw oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówieńpublicznych (załącznik nr 3a do SIWZ );
8) Zamawiający informuje, że w związku ze zmianą przepisów Ustawy Pzp. wprowadzona została nowaprzesłanka do wykluczenia. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, z postępowania o udzieleniezamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębneoferty w tym samym postępowaniu, chyba ze wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą dozachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodniez treścią art. 26 ust. 2 d, Ustawy Pzp. wymaga się aby Wykonawca/y do oferty dołączył listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informacje o tym,że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z oświadczeniem - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętych przedmiotem zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania określonejdziałalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji,zezwolenia lub licencji .
Zamawiający żąda:
a) posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów – zgodnie z ustawąz dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21) lub zezwolenie na zbieranie odpadów orazzezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów – zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. oodpadach, co najmniej w zakresie odpadów komunalnych następujących rodzajów:
- 20 01 01 papier i tektura;
- 20 01 02 szkło;
- 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji;
- 20 01 10 odzież;
- 20 01 11 tekstylia;
- 20 01 25 oleje i tłuszcze jadalne;
- 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27;
- 20 01 37* drewno zawierające substancje niebezpieczne;
- 20 01 38 drewno inne niż wymienione w 20 01 37;
- 20 01 39 tworzywa sztuczne;
- 20 01 40 metale;
- 20 01 99 inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny;
- 20 02 odpady zbierane z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy);
- 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji;
- 20 02 02 gleba i ziemia, w tym kamienie;
- 20 02 03 inne odpady nieulegające biodegradacji;
- 20 03 inne odpady komunalne;
- 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
- 20 03 99 odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach;
- 15 01 01 opakowania z papieru i tektury;
- 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych;
- 15 01 03 opakowania z drewna;
- 15 01 04 opakowania z metali;
- 15 01 05 opakowania wielomateriałowe;
- 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe;
- 15 01 07 opakowania ze szkła;
- 15 01 09 opakowania z tekstyliów;
- 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów;
- 17 01 02 gruz ceglany;
- 17 01 03 odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia;
- 17 01 06* zmieszane lub wysegregowane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałówceramicznych i elementów wyposażenia zawierające substancje niebezpieczne;             - 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementówwyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06;
- 17 01 80 usunięte tynki, tapety, okleiny itp.;
- 17 01 82 inne niewymienione odpady;
- 20 03 07 odpady wielkogabarytowe;
- 20 01 35* zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23zawierające niebezpieczne składniki (1);
- 20 01 36 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 0135;
b) posiadania zezwolenia na transport odpadów lub odpowiedni wpis do rejestru – zgodnie z art. 233 ustawy zdnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r, poz. 21);
Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie ww. ustawyo odpadach lub na podstawie innych przepisów powszechnie obowiązujących będzie posiadał zezwoleniazastępujące wyżej wymienione zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów –zgodnie z art. 42 i nast. ww. ustawy o odpadach.
c) dokumentu wydanego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska potwierdzający – że Wykonawcaposiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
d) oświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Wojkowice;
5. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2, ppkt 3, ppkt 4 ppkt.6 składa dokument lubdokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert,
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert;
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert,
2) zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 5 składa zaświadczenie właściwego organusądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8,10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającymoświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wniniejszym pkt 5;
4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w niniejszym pkt 5, zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wniniejszym pkt 5;
5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonegodokumentu;
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 4. W celu potwierdzeniaspełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającejwykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych),
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanychśrodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających że Wykonawcaposiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł (jeden milion złotych).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej ifinansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnejz przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotę 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych),a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
b) przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert (spełnieniem niniejszego warunku będzie wykazanie się przezWykonawcę środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł (jeden milionzłotych));
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczeniaoraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyćnastępujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, potwierdzającym, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi odbieraniaodpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych o łącznej masie co najmniej 2000 Mg w przeciągu roku,(doświadczenie zawodowe, załącznik nr 4 do SIWZ –wzór) potwierdzający, że wykonawca spełnia warunekokreślony w Rozdziale V pkt 1. ppkt 2) SIWZ; 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celuwykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzających,że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. narzędziami iurządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia tj.: co najmniej:
a) dwoma pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
potwierdzający, że wykonawca spełnia warunek określony w Rozdziale V pkt 1. ppkt 3 lit.a) SIWZ;
3) opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcęusług w celu zapewnienia jakości oraz opis zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lubktóre będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy potwierdzający, że wykonawca spełnia warunek określony wRozdziale V pkt 1. ppkt 3 lit.b) SIWZ;
4) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług oraz liczebnościpersonelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadkugdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzające, że wykonawca spełniawarunek określony w Rozdziale V pkt 1. ppkt 3 lit.c) SIWZ; ;
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający, że wykonawca spełnia warunekokreślony w Rozdziale V pkt 1. ppkt 3 lit.d) SIWZ;
6) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganeuprawnienia (załącznik nr 2b do SIWZ) potwierdzające, że wykonawca spełnia warunek określony w RozdzialeV pkt 1. ppkt 3 lit.e) SIWZ ;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali/wykonują usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych o łącznej masie co najmniej2000 Mg w przeciągu roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych usługi zostały wykonane (doświadczenie zawodowe, załącznik nr 4 do SIWZ –wzór) oraz załączeniemdowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się oudzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostaniespełniony, jeśli wykonawca przedstawi:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celuwykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Wykonawca musiwykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. narzędziami iurządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia tj.: co najmniej:
a) dwoma pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
b) opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcęusług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcęlub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy; c) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług oraz liczebnościpersonelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadkugdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganeuprawnienia (załącznik nr 2b do SIWZ);
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BD/ZP/OZO/W/01/2013
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 100,00 PLN
Warunki i sposób płatności: przelewem na konto bankowe wskazane w rozdziale VIII SIWZ lub za zaliczeniempocztowym z doliczeniem kosztów opłaty pocztowej
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.5.2013 - 10:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 8.5.2013 - 10:30
Miejscowość:
Opole
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Szczegóły dotyczące zamówienia znajdują się w SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającegowww.wojkowice.4bip.pl
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800/+48 224587803
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie zgodnie z Działem VI ustawy Prawozamówień publicznych wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej :
1. w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jegowniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostałyprzesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone wprzepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargunieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się wterminie: 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczeniaspecyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lubprzekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się:
- w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanychna podstawie art. 11 ust. 8 PZP - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytejstaranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4.Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówieńpublicznych „Środki ochrony prawnej".
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAAdres internetowy: http://www.uzp.gov.pl /> VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29.3.2013


Załączniki: Rozmiar:
254.157 KB
511.623 KB
422.846 KB
209.068 KB
137.123 KB
248.188 KB
1.938 MB
161.728 KB
147.212 KB
255.472 KB
147.014 KB
143.821 KB
124.603 KB
127.711 KB
128.192 KB
145.025 KB
393.333 KB
295.897 KB
280.635 KB
80.176 KB
61.160 KB
100.778 KB
203.425 KB
114.641 KB
1.323 MB
525.712 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Frandofert
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2013-04-03
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-04-03
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-26 12:20

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top