logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

Ogłoszenie o przetargu

rozstrzygnięty
--------------------------------------

Wojkowice, dn. 01.06.2011r.

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowejwartości powyżej 14.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
   na „USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZARZĄDZANIU CMENTARZEM KOMUNALNYM GMINY WOJKOWICE”.
1.      Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                                         Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                             ul. Sobieskiego 290A , 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                              komunalny@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                                www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                               (32) 769-50-66
Numer faksu:                                                   (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                                       od 700   do 1500
 
2.      Tryb udzielania zamówienia:
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej14.000 euro, lecz nie przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z 2010r., poz. 795 z późn. zmianami).
- Podstawą prawną udzielenia zamówienia publicznego jest Art. 10 ust.1 oraz Art. 39-46 Prawo zamówień publicznych.
3.      Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
4.      Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Wojkowicach o powierzchni użytkowej 11249m2 ~1,12ha ( średnioroczna liczba pochówków rocznie wynosi -44).
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przestrzegania przepisów:
1)      Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. Nr 23 poz.295 z 2000r. z późn. zm.)
2)      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r. Nr 48 poz. 284).
3)      Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001r. ze zmianami)
4)      Uchwały Nr XVII/73/2007 Rady Miasta Wojkowice z dnia 26.11.2007r. w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych na cmentarzu komunalnym w Wojkowicach.
5)      Uchwały Nr XXVIII/158/2001 z dnia 12.06.2001r. w sprawie ustalenia „Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Wojkowicach”.
2. Wykonanie inwentaryzacji grobów oraz projektu zagospodarowania terenu cmentarza z wyznaczeniem wolnych miejsc grzebalnych (wytyczenie planu pól grzebalnych) w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy o zarządzanie na podstawie dostępnych dokumentów oraz spisu z natury.
3. Stworzenie elektronicznej bazy danych w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy o zarządzanie na podstawie dostępnych dokumentów oraz spisu z natury (Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt komputerowy, natomiast Zamawiający zapewni odpowiedni program)
4. W zakresie utrzymania cmentarza:
-          bieżące utrzymanie czystości cmentarza, oraz obiektów znajdujących się na cmentarzu;
-          zamiatanie alejek (minimum raz w miesiącu w sezonie wiosna-lato-jesień), odśnieżanie w sezonie zimowym, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, wykaszanie traw na terenie cmentarza oraz na trawnikach przed cmentarzem;
-          wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji;
-          wykonanie cięć sanitarno -pielęgnacyjnych drzew i krzewów ;
-          wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń instalacji , ogrodzenia i nawierzchni alejek;
-          usuwanie skutków aktów wandalizmu w tym napisów itp.;
-          usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach, dojściach i dojazdach do cmentarza oraz na głównych alejkach cmentarza;
-          zawarcie umowy na wywóz odpadów komunalnych z terenu cmentarza z firmą posiadającą zezwolenie na odbiór odpadów na terenie gminy Wojkowice i dbałość o dostosowanie częstości opróżniania pojemników do aktualnych potrzeb w sposób nie powodujący zalegania odpadów na terenie cmentarza;
-          wyposażenie kaplicy w świeczki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty, świece i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych;
-          sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Rady Miasta Wojkowice nr XXXVIII/158/2001r. (umieszczenie go w miejscu ogólnie dostępnym);
-          organizacja ekshumacji zwłok i szczątków na zadanie prokuratury lub sądu;
-          uczestnictwo, na życzenie rodziny zmarłego (jako jedna ze stron ) w ekshumacji zwłok lub szczątków wykonywanych przez podmioty dokonującej ekshumacji;
-          wykonanie tabliczek z oznaczeniem poszczególnych kwater w obrębie cmentarza;
-          przeprowadzanie okresowych kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu (instalacja odwadniająca, wodna, kanalizacyjna, oświetleniowa) i utrzymanie ich w sprawności technicznej;
-          obsługa urządzeń technicznych funkcjonujących na cmentarzu;
-          pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego.
5. W zakresie administrowania cmentarzem:
-         prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi (wyznaczenie miejsc grzebalnych)oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza komunalnego;
-         nadzór nad wykonaniem grobu, który musi być zgodny z wytyczonym planem pół grzebalnych,
-          - ustalanie opłat należności z tytułu opłat cmentarnych zgodnie z Uchwałą Nr XVII/73/2007 Rady Miasta Wojkowice z dnia 26.11.2007r., które należy wpłacać w kasie Urzędu Miasta Wojkowice - kontrola wpłat tych opłat ;
-          nadzór pochówków – ustalanie miejsc, terminów i warunków pogrzebów;
-          otwieranie i zamykanie bram cmentarza, udostępnianie kaplicy na uzasadnione zgłoszenie zakładów pogrzebowych;
-          prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej, a w terminie 12 miesięcy (1rok) od podpisania umowy na zarządzanie cmentarzem komunalnym także w formie elektronicznej, a w szczególności:
ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu,
księgi grobów na cmentarzu,
alfabetycznego spisu pochowanych na cmentarzu,
rejestru kart zgonów,
rejestru miejsc rezerwowych,
ksiąg obiektów budowlanych;
-         właściwe prowadzenie i zabezpieczenie sporządzanych dokumentów związanych z zarządzaniem cmentarzem w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim;
-         przedkładanie zamawiającemu informacji (raportów kwartalnych) dotyczących ilości wymurowanych grobów, postawionych pomników, przeprowadzonych pogrzebów w terminie do dnia 5-go po upływie kwartału;
-         udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym cmentarzem na żądanie zamawiającego.
6. Prowadzenie biura zarządcy cmentarza – załatwianie interesantów
7. Odpowiedzialność wobec uprawnionych organów i instytucji.
 
Sporzadzenie oferty powinno być poprzedzone wizją lokalną.
Cena oferty uwzględniać ma wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem, najlepszą wiedzą techniczną i najwyższą starannością.
(Liczba pochówków średnio na rok wynosi 44)
 
5. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 1 lipca 2011 roku do 30 czerwca 2014r.
 
6.      Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.       Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, - tj. udokumentują wykonywanie nadal lub wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał zarządzanie cmentarzem komunalnym nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy.;
3.       Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie zarządzania nieruchomościami, tj. posiadającą licencję zawodową nadaną w trybie przepisów z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U. z 2010r., Nr 102, poz. 651) oraz posiadającą ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami w wysokości minimalnej kwoty sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC określonej w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 12 października 2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
4.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1 do 4 powyżej, winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
6.      W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w postępowaniu w postaci braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp
7.      Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie 9, na zasadzie spełnia/nie spełnia
8.       Spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy oraz warunków w postaci braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy, muszą zostać wykazane przez Wykonawcę nie później niż na dzień składania ofert.
                                        
7.      Wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
2. Oferent wnosi wadium w pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek Zamawiającego: 82105012271000000801570227
lub w jednej w poniższych form:
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
 
8.      Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:   cena – 100%
 
9.      Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 15.06.2011r. do godziny 1000 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11.
 
10. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
11. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
 
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-06-01
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-06-01
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-23 08:32

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top