logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

Przetarg - modernizacja instalacji elektrycznej budynku adm-gospod. stadionu sportowego


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


 Wojkowice, dn.  10.02.2011r.

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowejwartości powyżej14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
na „Modernizację instalacji elektrycznej budynku administracyjno-gospodarczego stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego – dz. o nr geod. 1551/1, 1551/13 w Wojkowicach” 
 1.      Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                                         Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                             ul. Sobieskiego 290A , 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                              komunalny@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                                www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                               0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                                   0 (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                                       od 700   do 1500
 
2.      Tryb udzielania zamówienia:
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej14.000 euro, lecz nieprzekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z 2010r., poz. 795 z późn. zmianami ).
- Podstawą prawną udzielenia zamówienia publicznego jest Art. 10 ust.1 oraz Art. 39-46 Prawo zamówień publicznych.
3.      Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, raz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
 
4.      Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej budynku administracyjno –gospodarczego stadionu sportowego przy ul. Kusocinskiego – działki nr 1551/1: 1550/13 – w Wojkowicach, wykonana zgodnie z dokumentacją projektowo wykonawczą opracowaną w grudniu 2010r. przez Arkadiusza Strzodkę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo „ASK PROJEKT” z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Ks. J. Niedzieli 61a/53 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla modernizacji instalacji elektrycznej w budynku stanowiącą załącznik do SIWZ.
Zakres robót obejmuje wykonanie I etapu zadania t.j. :
- wykonanie – przebudowa instalacji zasilającej i pomiaru,
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych oraz oświetlenia na parterze i w piwnicach budynku,
- wykonanie instalacji teletechnicznych,
- wykonanie instalacji 3-fazowej zasilającej zewnętrzne gniazdo poboru energii,
- wykonanie instalacji zasilającej I piętro budynku,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku.
 
 Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP):
45.31.0000-3 – nazwa: roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych
I. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1.       Modernizację zasilania budynku w energię elektryczną – w istniejącym pomieszczeniu rozdzielni głównej wymiana tablicy licznikowej na nowa skrzynkę z tworzywa sztucznego, do której przenieść należy istniejący licznik, poprowadzenie ze skrzynki przewodów YDY 5X6 mm2 do rozdzielni TO- parer oraz T1 piętro wraz z dokonaniem zgłoszenia i odbioru robót przez ENION S.A. Oddział w Będzinie,
2.       Zabudowa dwóch rozdzielni podtynkowych w obudowie z tworzywa sztucznego na parterze budynku oraz na piętrze budynku
3.       Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej w pomieszczeniach piwnic i parteru budynku,
4.       wykonanie oświetlenia awaryjnego,
5.       wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego,
6.       wykonanie instalacji gniazd wtykowych jednofazowych w tym gniazd wtykowych telefonicznych i komputerowych,,
7.       wykonanie instalacji zasilającej gniazdo wtykowe trójfazowe w zabudowanej na zewnątrz skrzynce przystosowanej do zamykania,
8.       montaż przewodów ochronnych,
9.       wykonanie instalacji odgromowej wraz z otokiem uziemiającym.
II Niezależnie od postanowień powyższych zakres prac obejmuje:
- wykonanie także robót towarzyszących takie jak uruchomienie wykonanego oświetlenia, wyłączenia prądu, przywrócenie do stanu pierwotnego i uporządkowanie placu robót, nadzory, odbiory, próby, pomiary,
- wykonanie inne robót i czynności koniecznych do prawidłowego wykonania i zakończenia robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przywrócenie do stanu pierwotnego nawierzchni po wykonaniu robót na zewnątrz budynku.
 
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP):
45.31.61.0000-3 – nazwa: roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych
 
5. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie zadania – od podpisania umowy
zakończenie zadania –  w ciągu 1 miesiąca od podpisania umowy.
 
6. Wymagania dotyczące wadium
 a) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
 b) Oferent wnosi wadium w pieniądzu wpłacając w kasie Urzędu Miasta, przelewem na rachunek Zamawiającego : 82105012271000000801570227
lub w jednej w poniższych form:
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
c) Wadium wnosi się w terminie do dnia 28.02.2011r.
 d)Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego do dnia 28 lutego 2011r. (dzień przed otwarciem ofert)
 
7. Warunki udziału w postępowaniu:
        I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz  SIWZ.
 
II. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach., na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)         aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)         pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
3)         aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)    informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
2)    wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca,
3)      wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby min. 1 osoba posiadała aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne - dozorowe i eksploatacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. oraz min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności elektroenergetycznej z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa.
4)    wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca,
5) w przypadku wykonawców, którzy nie dysponują samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 
8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena – 100%
 
9. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia  01 marca 2011r. do godziny 1000 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11.
 
10. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
 
                                                                                 BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-02-11
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-02-11
Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-11 07:10

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top