logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Zagospodarowanie przestrzenne i nieruchomości / Ustanowienie służebności
1.

Ustanowienie służebności prawa przechodu i przejazdu Nr GNiZP-11

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.:+48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500, piątek 700-1300

 

 

Nr GNiZP-11

Ustanowienie służebności prawa przechodu i przejazdu

 

I. Wymagane wnioski

Wniosek o ustanowienie prawa przechodu i przejazdu. (zał. nr 1)

II. Wymagane załączniki
- fragment mapy zasadniczej z nr działki ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem służebności drogowej, (do zakupienia w Starostwie Powiatowym w Będzinie ul. Krasickiego 17),
- akt pełnomocnictwa w przypadku, gdy strona działa przez pełnomocnika.

III. Dokumenty do wglądu

dowód osobisty

IV. Opłaty

- czynność urzędowa nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2 ust.1 lit h ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1628, ze zm.)

- za pełnomocnictwo – 17,00 zł (w przypadku osób działających przez pełnomocnika), na podstawie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1628, ze zm.)

Opłaty skarbowej dokonuje się przelewem na konto urzędu: ING Bank Śląski w Katowicach o/Będzin nr: 07 1050 1227 1000 0008 0157 0219 lub gotówką w kasie Urzędu Miasta Wojkowice, w godzinach pracy urzędu. (j.t. Dz. U. z 2012r. poz. 1282, ze zm.)
Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej należy dołączyć do składanego wniosku.

- opłaty notarialne

- opłata za ustanowienie służebności w wysokości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego

V. Termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy. 

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

Miejsce udostępnienia i pobrania wniosków:
- punkt informacyjny Urzędu Miasta Wojkowice- strona internetowa Urzędu Miasta Wojkowice http://www.wojkowice.4bip.pl

- pokój nr 7, tel. (032)760-20-87 w.27

Miejsce złożenia wniosku:

- punkt informacyjny Urzędu Miasta Wojkowice, parter lub sekretariat Urzędu Miasta Wojkowice, I piętro, pokój nr 11

Miejsce prowadzenia sprawy:

- pokój nr 7, tel. (032)760-20-87 w.27

Zawarcie aktu notarialnego

- Kancelaria Notarialna

VII. Jednostka odpowiedzialna

samodzielne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i zagospodarowania przestrzennego

VIII. Tryb odwoławczy

brak

IX. Opłaty za odwołanie

brak

X. Podstawa Prawna

- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014r., poz. 121 ze zm.),

- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.),

- właściwa uchwała Rady Miasta Wojkowice.

XI. Uwagi

brak

Opracowała: Agnieszka Jałowiecka

Zatwierdzono:

  /-/ Agnieszka Jałowiecka                                                                /-/ Tomasz Szczerba

 

 


Załączniki: Rozmiar:
36.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Agnieszka Jałowiecka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2010-12-14
Data udostępnienia informacji w BIP: 2010-12-14
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-03 07:40

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego
 Wykup komunalnego lokalu mieszkalnego
 Podział nieruchomości
 Numeracja porządkowa nieruchomości
 Rozgraniczenia nieruchomości
 Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
 Dzierżawa, najem nieruchomości
 Poświadczenie prowadzenia gospodarstwa rolnego
 Udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej użytkowania wieczystego
 Sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej
 Ustanowienie służebności
 Zaświadczenie o zgodności użytkowania obiektu z planem zagospodarowania
 Czasowe zajęcie terenu
wersja do druku drukuj
top