logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Ochrona środowiska / Złożenie informacji o wyrobach z azbestem
1.

złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.: +48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500 piątek 700 do 1300

Nr
WGKiOŚ-11/OŚ-6

Nazwa sprawy – złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest.

I. Wymagane wnioski

·           Informację o wyrobach zawierających azbest należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do nin. karty usługi.

II. Wymagane załączniki

·           Brak.

III. Dokumenty do wglądu

·          Brak.

IV. Opłaty

·          Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy

·          Informacje podlegają corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

·          Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację burmistrzowi miasta, składając wypełniony formularz osobiście w kancelarii urzędu - Punkt Informacyjny (parter) lub przesyłając drogą pocztową.

VII. Jednostka odpowiedzialna

·        Referat Ochrony Środowiska. 

·          Pokój Nr 6 – Ewa Wyderka, Joanna Frandofert.

·         telefon bezpośredni 32-769-50-69 lub 769-50-66 w. 26

VIII. Tryb odwoławczy

·           Nie dotyczy.

IX. Opłaty za odwołanie

·          Nie dotyczy.

X. Podstawa Prawna

·          § 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w 

      sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i 

      oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. Nr 192, poz.

      1876).

·          Art. 162 ust. 4, 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr.25, 

      poz. 150 z póź. zm.).

XI. Uwagi

·          W związku z koniecznością sukcesywnej eliminacji substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska – w tym wyrobów zawierających azbest, wymagane jest dokonanie inwentaryzacji ww. wyrobów, celem uzyskania zbiorczej informacji dla całej gminy i przedłożenia jej Wojewodzie prowadzącemu rejestr rodzaju, ilości oraz miejsc występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska. Właściciele nieruchomości dokonują inwentaryzacji poprzez pomiar i spis ilości posiadanych pokryć dachowych budynków, elewacji zewnętrznych i innych miejsc występowania azbestu. Ww. informacje należy wpisać na druku pt. ,,INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST”, a następnie dostarczyć do urzędu miasta.

 

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2005-11-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2005-11-26
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-14 08:21

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie
 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacji przedsięwzięcia
 Zgłoszenie instalacji do eksploatacji
 Złożenie informacji o wyrobach z azbestem
wersja do druku drukuj
top