K A R T A I N F O R M A C Y J N A
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
tel.: +48 (32) 769-50-66 fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500 piątek 700 do 1300
|
Nr
WGKiOŚ-10/OŚ-5
|
Nazwa sprawy - zgłoszenie instalacji do eksploatacji.
|
I. Wymagane wnioski
· Zgłoszenia należy dokonać na formularzu wniosku stanowiącym załącznik do nin. karty usługi, wraz z załącznikami wskazanymi w formularzu.
· Wniosek należy złożyć w kancelarii - Punkt Informacyjny (parter) osobiście lub drogą pocztową.
|
II. Wymagane załączniki
· Projekt budowy przydomowej oczyszczalni lub informacje wymagane do zgłoszenia zgodnie z załącznikiem do formularza wniosku.
|
III. Dokumenty do wglądu
· Brak.
|
IV. Opłaty
· Nie pobiera się.
|
V. Termin załatwienia sprawy
· 30 dni.
|
VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy
· Przyjęcie i weryfikacja zgłoszenia przez właściwą komórkę – OŚ.
· Do eksploatacji oczyszczalni można przystąpić, jeżeli Burmistrz Miasta w terminie 30 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
|
VII. Jednostka odpowiedzialna
· Referat Ochrony Środowiska.
· Pokój Nr 6 – Ewa Wyderka, Joanna Frandofert.
• telefon bezpośredni 32-769-50-69 lub 769-50-66 w. 26
|
VIII. Tryb odwoławczy
· Nie dotyczy.
|
IX. Opłaty za odwołanie
· Nie dotyczy.
|
X. Podstawa Prawna
· Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz.
150 z późniejszymi zmianami).
· Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2004r. w sprawie rodzajów instalacji, których
eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.04.283.2839).
|
XI. Uwagi
· Zgłoszeń dokonuje się na 30 dni przed rozpoczęciem eksploatacji i podlegają im m.in. przydomowe
oczyszczalnie ścieków o przepustowości do 5 m3 na dobę, wykorzystywane na potrzeby gospodarstw
domowych lub rolnych, w ramach zwykłego korzystania z wód.
· W przypadku braku kompletu wymaganych informacji wnioskodawca zostanie wezwany do ich
uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.
|