logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Ochrona środowiska / Zgłoszenie instalacji do eksploatacji
1.

Zgłoszenie instalacji do eksploatacji

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.: +48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500 piątek 700 do 1300

Nr
WGKiOŚ-10/OŚ-5

Nazwa sprawy - zgłoszenie instalacji do eksploatacji.

I. Wymagane wnioski

·           Zgłoszenia należy dokonać na formularzu wniosku stanowiącym załącznik do nin. karty usługi, wraz z załącznikami wskazanymi w formularzu.

·           Wniosek należy złożyć w kancelarii - Punkt Informacyjny (parter) osobiście lub drogą pocztową.

II. Wymagane załączniki

·           Projekt budowy przydomowej oczyszczalni lub informacje wymagane do zgłoszenia zgodnie z załącznikiem do formularza wniosku.

III. Dokumenty do wglądu

·          Brak.

IV. Opłaty

·          Nie pobiera się.

V. Termin załatwienia sprawy

·          30 dni.

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

·          Przyjęcie i weryfikacja zgłoszenia przez właściwą komórkę – OŚ.

·          Do eksploatacji oczyszczalni można przystąpić, jeżeli Burmistrz Miasta w terminie 30 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.

VII. Jednostka odpowiedzialna

·       Referat Ochrony Środowiska. 

·       Pokój Nr 6 – Ewa Wyderka, Joanna Frandofert.

•   telefon bezpośredni 32-769-50-69 lub 769-50-66 w. 26

VIII. Tryb odwoławczy

·       Nie dotyczy.

IX. Opłaty za odwołanie

·          Nie dotyczy.

X. Podstawa Prawna

·          Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz.

      150 z późniejszymi zmianami).

·          Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2004r. w sprawie rodzajów instalacji, których

      eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.04.283.2839).

XI. Uwagi

·           Zgłoszeń dokonuje się na 30 dni przed rozpoczęciem eksploatacji i podlegają im m.in. przydomowe

       oczyszczalnie ścieków o przepustowości do 5 m3 na dobę, wykorzystywane na potrzeby gospodarstw

       domowych lub rolnych, w ramach zwykłego korzystania z wód.

·          W przypadku braku kompletu wymaganych informacji wnioskodawca zostanie wezwany do ich

      uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.

 

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2005-11-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2005-11-26
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-14 08:11

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie
 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacji przedsięwzięcia
 Zgłoszenie instalacji do eksploatacji
 Złożenie informacji o wyrobach z azbestem
wersja do druku drukuj
top