logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Pozostałe / Opiniowanie czasowej zmiany organizacji ruchu
1.

opiniowanie projektów czasowej zmiany organizacji ruchu

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

 

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.: +48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.um.gov.pl
czynny: poniedziałek 700 - 1700, wtorek – czwartek 700-1500 piątek 700 - 1300

Nr  Dr - 4

Nazwa sprawy - opiniowanie projektów czasowej zmiany organizacji ruchu.

I. Wymagane wnioski

·          Wniosek strony (inwestora, projektanta) o zaopiniowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, (dotyczy dróg, dla których Gmina jest Zarządcą).

·          Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu lub przesłać drogą pocztową.

II. Wymagane załączniki

·           Projekt czasowej zmiany organizacji ruchu.

III. Dokumenty do wglądu

·          Brak.

IV. Opłaty

·          Brak.

V. Termin załatwienia sprawy

·          14 dni.

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

·          Wniesienie wniosku wraz z załącznikami Punkt Informacyjny Urzędu

·          Weryfikacja i rozpatrzenie wniosku przez właściwą komórkę

·          Wydanie opinii dla  projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, w związku z planowanymi robotami
      w pasie drogowym.

·          Opinia zostanie przesłana listem poleconym.

VII. Jednostka odpowiedzialna

·          Inspektor ds inwestycji i remontów

·          Pokój Nr 13 – Julita Malczewska

·          Telefon bezpośredni – 769 50 67 wew. 13

VIII. Tryb odwoławczy

·           Nie dotyczy.

IX. Opłaty za odwołanie

·          Nie dotyczy.

X. Podstawa Prawna

·          § 7 ust. 2 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.z 2003r. Nr 177 poz. 1729)

XI. Uwagi

·          W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.

·          Wydana przez tut. urząd opinia dla projektu czasowej zmiany organizacji ruchu (oraz opinia z Komendy Powiatowej Policji – Sekcja Ruchu Drogowego w Będzinie) jest dokumentem wymaganym do zatwierdzenia projektu w Starostwie Powiatowym w Będzinie (obowiązki w tym zakresie realizuje z ramienia Starosty Powiatowy Zarząd Dróg w Rogożniku.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2005-11-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2005-11-26
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-14 12:33

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Umowa o dostawę wody i odprowadzanie ścieków
 Zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego
 Opiniowanie czasowej zmiany organizacji ruchu
 Opieka nad bezdomnymi zwierzętami
 Potwierdzenie własnoręczności podpisu
 Wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłat od zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
 Uzgodnienie wykonania przyłączy mediów przebiegających w pasie drogowym drogi gminnej
 Wpis do Rejestru działalności regulowanej
wersja do druku drukuj
top