logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Pozostałe / Uzgodnienie wykonania przyłączy mediów przebiegających w pasie drogowym drogi gminnej
1.

Uzgodnienie wykonania przyłącza przebiegających w pasie drogi gminnej

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

 

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.: +48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 - 1700, wtorek – czwartek 700-1500 piątek 700 - 1300

Nr Dr-2

Nazwa sprawy - uzgodnienie wykonania przyłączy mediów przebiegających w pasie drogowym drogi gminnej (wstępna zgoda).

I. Wymagane wnioski

·          Pisemny wniosek składany na druku stanowiącym załącznik do niniejszej karty usługi wraz z załącznikami wskazanymi w druku.

·          Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu lub przesłać drogą pocztową.

II. Wymagane załączniki

·          Informacja o zgodności zagospodarowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,

·           Mapa ze wskazaniem lokalizacji przyłącza.

III. Dokumenty do wglądu

·          Brak.

IV. Opłaty

brak  

V. Termin załatwienia sprawy

·          Do 30 dni.

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

·          Wniesienie wniosku wraz z załącznikami.

·          Weryfikacja i rozpatrzenie wniosku przez właściwą komórkę

·          Wstępne uzgodnienie lokalizacji w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (np. linii energetycznej lub telekomunikacyjnej, rurociągu, taśmociągiu, przyłączy mediów – woda, gaz, energia elektryczna, ścieki).

·          Uzgodnienie odbierane jest osobiście w pok. nr 13, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jego odbioru.

VII. Jednostka odpowiedzialna

·          Inspektor13ds inwestycji, remontów i dróg

·          Pokój Nr 6 - Piotr Lipiński

·          Telefon bezpośredni – 769 50 67 wew. 13.

VIII. Tryb odwoławczy

·           Nie dotyczy.

IX. Opłaty za odwołanie

·          Nie dotyczy.

X. Podstawa Prawna

·         Art. 38 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.).

XI. Uwagi

·          W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.

·         Niezależnie od uzyskania wstępnej zgody na wykonanie przyłączy mediów przebiegających w pasie drogowym drogi gminnej, należy uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w związku z wykonywaniem w nim robót i umieszczaniem urządzeń obcych.


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Piotr Lipiński
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2005-11-25
Data udostępnienia informacji w BIP: 2005-11-25
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-14 13:30

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Umowa o dostawę wody i odprowadzanie ścieków
 Zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego
 Opiniowanie czasowej zmiany organizacji ruchu
 Opieka nad bezdomnymi zwierzętami
 Potwierdzenie własnoręczności podpisu
 Wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłat od zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
 Uzgodnienie wykonania przyłączy mediów przebiegających w pasie drogowym drogi gminnej
 Wpis do Rejestru działalności regulowanej
wersja do druku drukuj
top