logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Karty usług / Zezwolenia i licencje / Zezwolenie na wykonanie zjazdu z drogi gminnej
1.

Zjazd z drogi gminnej

K A R T A   I N F O R M A C Y J N A

 

Urząd Miasta Wojkowice
 ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
 tel.: +48 (32) 769-50-66  fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.um.gov.pl

czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500 piątek 700 do 1300

Nr 3/Dr-3

Nazwa sprawy - wydanie zezwolenia na wykonanie zjazdu z drogi gminnej.

I. Wymagane wnioski

·          Pisemny wniosek składany na druku stanowiącym załącznik do niniejszej karty usługi wraz
      z załącznikami.

·          Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu lub przesłać drogą pocztową.

II. Wymagane załączniki

·          Informacje o zgodności zagospodarowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania 
      przestrzennego.

·          Mapa z naniesioną lokalizacją zjazdu.

·          Informacja o zagospodarowaniu działek sąsiednich.

III. Dokumenty do wglądu

·          Brak

IV. Opłaty

·          Wniosek     – 5,00 zł

·          Załącznik    – 0,50 zł

·          Decyzja      – 76,00 zł

·          Opłatę skarbową należy wnieść w formie znaczków skarbowych, które można zakupić w kasie Urzędu.

·       Podania i załączniki do podań, czynności urzędowe, zaświadczenia oraz zezwolenia w sprawach
      budownictwa mieszkaniowego – nie podlegają opłatom skarbowym
.

V. Termin załatwienia sprawy

·          Do 30 dni.

VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

·           Wniesienie wniosku wraz z załącznikami – sekretariat urzędu.

·           Weryfikacja i rozpatrzenie wniosku przez właściwą komórkę.

·           Wydanie decyzji Burmistrza Miasta Wojkowice dotyczącej lokalizacji zjazdu z drogi.

·           Decyzja zostanie przesłana listem poleconym. Odbiór osobisty decyzji możliwy jest po wcześniejszym
      uzgodnieniu telefonicznym terminu odbioru.

VII. Jednostka odpowiedzialna

·           Inspektor ds. inwestycji, remontów i dróg

·           Pokój Nr 13 - Piotr Lipiński.

·           Telefon bezpośredni – 769 50 67 wew. 13.

VIII. Tryb odwoławczy

·           Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wojkowice w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie. Odwołanie przesyła się za pośrednictwem poczty bądź składa się  w sekretariacie tut. urzędu.

IX. Opłaty za odwołanie

·          Opłata skarbowa od odwołania wynosi 5,00 zł, od załącznika – 0,50 zł i należy ją wnieść w formie znaczków skarbowych, które można zakupić w kasie urzędu.

X. Podstawa Prawna

·          Art. 20 pkt 8 i art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.).

XI. Uwagi

·           W przypadku braku kompletu  wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.

·          Niezależnie od uzyskania zezwolenia na wykonanie zjazdu z drogi gminnej, należy uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w związku z wykonywaniem w nim robót.

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Za treść odpowiada: Piotr Lipiński
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2005-11-24
Data udostępnienia informacji w BIP: 2005-11-24
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-14 08:30

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
 Zezwolenie na czasowe zajęcie pasa drogowego
 Zezwolenie na wykonanie zjazdu z drogi gminnej
 Zezwolenie na umieszczenie reklamy na działce gminy
 Zezwolenie na usunięcie drzewa i krzewów
 Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania bezodpływowych zbiorników
 Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy agresywnej
 Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
 Organizacja imprez masowych
 Organizacja imprez niemasowych, artystycznych i rozrywkowych
wersja do druku drukuj
top