K A R T A I N F O R M A C Y J N A
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
tel.: +48 (32) 769-50-66 fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: umw@wojkowice.um.gov.pl
czynny: poniedziałek 700 do 1700, wtorek – czwartek 700 do 1500 piątek 700 do 1300
|
Nr 3/Dr-3
|
Nazwa sprawy - wydanie zezwolenia na wykonanie zjazdu z drogi gminnej.
|
I. Wymagane wnioski
· Pisemny wniosek składany na druku stanowiącym załącznik do niniejszej karty usługi wraz
z załącznikami.
· Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu lub przesłać drogą pocztową.
|
II. Wymagane załączniki
· Informacje o zgodności zagospodarowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego.
· Mapa z naniesioną lokalizacją zjazdu.
· Informacja o zagospodarowaniu działek sąsiednich.
|
III. Dokumenty do wglądu
· Brak
|
IV. Opłaty
· Wniosek – 5,00 zł
· Załącznik – 0,50 zł
· Decyzja – 76,00 zł
· Opłatę skarbową należy wnieść w formie znaczków skarbowych, które można zakupić w kasie Urzędu.
· Podania i załączniki do podań, czynności urzędowe, zaświadczenia oraz zezwolenia w sprawach
budownictwa mieszkaniowego – nie podlegają opłatom skarbowym.
|
V. Termin załatwienia sprawy
· Do 30 dni.
|
VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy
· Wniesienie wniosku wraz z załącznikami – sekretariat urzędu.
· Weryfikacja i rozpatrzenie wniosku przez właściwą komórkę.
· Wydanie decyzji Burmistrza Miasta Wojkowice dotyczącej lokalizacji zjazdu z drogi.
· Decyzja zostanie przesłana listem poleconym. Odbiór osobisty decyzji możliwy jest po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym terminu odbioru.
|
VII. Jednostka odpowiedzialna
· Inspektor ds. inwestycji, remontów i dróg
· Pokój Nr 13 - Piotr Lipiński.
· Telefon bezpośredni – 769 50 67 wew. 13.
|
VIII. Tryb odwoławczy
· Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Wojkowice w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie. Odwołanie przesyła się za pośrednictwem poczty bądź składa się w sekretariacie tut. urzędu.
|
IX. Opłaty za odwołanie
· Opłata skarbowa od odwołania wynosi 5,00 zł, od załącznika – 0,50 zł i należy ją wnieść w formie znaczków skarbowych, które można zakupić w kasie urzędu.
|
X. Podstawa Prawna
· Art. 20 pkt 8 i art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.).
|
XI. Uwagi
· W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miasta.
· Niezależnie od uzyskania zezwolenia na wykonanie zjazdu z drogi gminnej, należy uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w związku z wykonywaniem w nim robót.
|