K A R T A I N F O R M A C Y J N A
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice
tel.: +48 (32) 769-50-66 fax: +48 (32) 769-50-73, e-mail: sekretariat@wojkowice.pl
czynny: poniedziałek 700 - 1700, wtorek – czwartek 700-1500 piątek 700 - 1300
|
Nr WSO-13
|
Wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego
|
I. Wymagane wnioski
· zawiadomienie o utracie dowodu osobistego składa się w formie pisemnej
|
II. Wymagane załączniki
· brak
|
III. Dokumenty do wglądu
· dokument potwierdzający tożsamość zawierający fotografię. W przypadku braku takiego dokumentu na podstawie rejestru publicznego lub innego dokumentu tożsamości
|
IV. Opłaty
· brak
|
V. Termin załatwienia sprawy
· od ręki przy zgłoszeniu
|
VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy
· Wydział Spraw Obywatelskich, pokój 8, Telefon: (32) 769-64-89 wew. 28,38
|
VII. Jednostka odpowiedzialna
· Wydział Spraw Obywatelskich,
|
VIII. Tryb odwoławczy
· brak
|
IX. Opłaty za odwołanie
· brak
|
X. Podstawa Prawna
· Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Tekst jednolity Dz. U. z 2006 Nr 139, poz. 993 z późniejszymi zmianami);
· Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity Dz. U. z 2000 Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami);
· Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 246 poz. 1804).
|
XI. Uwagi
· Pobranie zaświadczenia o utracie dowodu wymaga osobistego stawiennictwa
|