logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Ogłoszenia 2016 r
1.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Załącznik nr 5 

do Regulaminu udzielania zamówień,

 których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro

 

 

Wojkowice, dnia 1 lutego 2016r.

Oznaczenie sprawy: WIO.271.8.2016

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamawiający: Gmina Wojkowice

                        z siedzibą organu zarządzającego

                        ul. Jana III Sobieskiego 290 a

                        42-580 Wojkowice

Dodatkowe dane kontaktowe:

                        Fax: 32/769-50-73

                        Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl

 

Nazwa zamówienia: Aktualizacja ewidencji dróg gminnych.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

W gminie Wojkowice zlokalizowane są 44 drogi gminne, o łącznej długości 22,523 km, obiekty mostowe: 4 mosty i 1 kładka dla pieszych oraz 1 przepust. Drogi i obiekty nie posiadają nadanych numerów.

 

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie gminy Wojkowice.

 

I.              W zakresie ewidencji:

1)    Książka drogi - aktualizacja ewidencji dróg gminnych, obejmująca weryfikację oraz aktualizację danych zawartych w posiadanych przez Zamawiającego  książkach dróg, włącznie z numerami dróg,

2)    Mapa techniczno-eksploatacyjna dróg, sporządzona z zastosowaniem znaków umownych – wykonanie mapy;

3)    Książka obiektu mostowego - wykonanie książek dla obiektów;

4)    Karta obiektu mostowego – wykonanie kart obiektów mostowych;

5)    Wykaz obiektów mostowych oraz przepustów – wykonanie wykazu.

 

II.            W zakresie przeglądów:

1)    Wykonanie rocznej kontroli okresowej dróg gminnych (44 drogi, dł. 22,523 km), obejmującej w szczególności stan nawierzchni, ubytki w jezdni, stan oznakowania, drożność przepustów, stan odwodnienia itp. wraz z wykonaniem protokołów z przeprowadzonej kontroli osobno dla każdej drogi;

2)    wykonanie rocznej kontroli okresowej obiektów mostowych 4 mosty, 1 kładka dla pieszych oraz 1 przepust wraz z wykonaniem protokołów z przeprowadzonej kontroli osobno dla każdego obiektu mostowego i przepust.

 

Dokumentacja winna zostać złożona w formie papierowej i elektronicznej i zawierać dokumentację fotograficzną.

 

Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wiedzą techniczną, odpowiednimi normami i metodami, w szczególności w oparciu o:

 

1)    ustawę z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 460 ze zm.);

2)    ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013r., poz. 1409 ze zm.);

3)    rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli przepustów i promów oraz rejestru numerów nadawanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005r., Nr 67, poz. 582).

 

Termin wykonania zamówienia: od zawarcia umowy do 30 maja 2016r.

 

Wymogi stawiane wykonawcom w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych wymogów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek:

a) posiadania wiedzy i doświadczenia.

W celu spełnienia warunku wykonawca winien wykazać należyte zrealizowanie i prawidłowe ukończenie co najmniej 2 usług w zakresie wykonania ewidencji dróg publicznych oraz obiektów mostowych i przepustów – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda.

 

b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

W celu spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej oraz drogowej
 lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są osobami zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.).

 

Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz zrealizowanych usług według załącznika nr 2, wykaz osób, biorących udział w realizacji zamówienia według załącznika nr 3 do ogłoszenia i oświadczenie o spełnieniu warunków, stanowiący załącznik nr 4 do ogłoszenia.

 

Kryteria oceny ofert: Najniższa cena – 100%

 

Sposób przygotowania oferty:

1.     Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem formularza oferty, stanowiącym, załącznik nr 1 do ogłoszenia, w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały.

2.     Ofertę należy złożyć zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie muszą zawierać oznaczenie:

„Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Aktualizacja ewidencji dróg gminnych.”

3.Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.

 

Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria Urzędu Miasta.

 

Termin składania ofert upływa: 8 lutego 2016r., godzina 15.00.

 

Informacje dodatkowe: Do ogłoszenia załączono:

- załącznik nr 1 – formularz ofertowy;

- załącznik nr 2 – wykaz usług;

- załącznik nr 3 – wykaz osób;

- załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnieniu warunków;

 

 

 

                                                                                   Burmistrz Miasta Wojkowice

 

                                                                                          (-) Tomasz Szczerba


Załączniki: Rozmiar:
15.486 KB
12.893 KB
13.038 KB
16.154 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Cieślińska-Potrawa
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2016-02-01
Data udostępnienia informacji w BIP: 2016-02-01
Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-01 16:23

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top