Załącznik nr 5
do Regulaminu udzielania zamówień,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro
Wojkowice, dnia 1 lutego 2016r.
Oznaczenie sprawy: WIO.271.8.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający: Gmina Wojkowice
z siedzibą organu zarządzającego
ul. Jana III Sobieskiego 290 a
42-580 Wojkowice
Dodatkowe dane kontaktowe:
Fax: 32/769-50-73
Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
Nazwa zamówienia: Aktualizacja ewidencji dróg gminnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
W gminie Wojkowice zlokalizowane są 44 drogi gminne, o łącznej długości 22,523 km, obiekty mostowe: 4 mosty i 1 kładka dla pieszych oraz 1 przepust. Drogi i obiekty nie posiadają nadanych numerów.
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie gminy Wojkowice.
I. W zakresie ewidencji:
1) Książka drogi - aktualizacja ewidencji dróg gminnych, obejmująca weryfikację oraz aktualizację danych zawartych w posiadanych przez Zamawiającego książkach dróg, włącznie z numerami dróg,
2) Mapa techniczno-eksploatacyjna dróg, sporządzona z zastosowaniem znaków umownych – wykonanie mapy;
3) Książka obiektu mostowego - wykonanie książek dla obiektów;
4) Karta obiektu mostowego – wykonanie kart obiektów mostowych;
5) Wykaz obiektów mostowych oraz przepustów – wykonanie wykazu.
II. W zakresie przeglądów:
1) Wykonanie rocznej kontroli okresowej dróg gminnych (44 drogi, dł. 22,523 km), obejmującej w szczególności stan nawierzchni, ubytki w jezdni, stan oznakowania, drożność przepustów, stan odwodnienia itp. wraz z wykonaniem protokołów z przeprowadzonej kontroli osobno dla każdej drogi;
2) wykonanie rocznej kontroli okresowej obiektów mostowych 4 mosty, 1 kładka dla pieszych oraz 1 przepust wraz z wykonaniem protokołów z przeprowadzonej kontroli osobno dla każdego obiektu mostowego i przepust.
Dokumentacja winna zostać złożona w formie papierowej i elektronicznej i zawierać dokumentację fotograficzną.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wiedzą techniczną, odpowiednimi normami i metodami, w szczególności w oparciu o:
1) ustawę z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 460 ze zm.);
2) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013r., poz. 1409 ze zm.);
3) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli przepustów i promów oraz rejestru numerów nadawanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005r., Nr 67, poz. 582).
Termin wykonania zamówienia: od zawarcia umowy do 30 maja 2016r.
Wymogi stawiane wykonawcom w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny tych wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia.
W celu spełnienia warunku wykonawca winien wykazać należyte zrealizowanie i prawidłowe ukończenie co najmniej 2 usług w zakresie wykonania ewidencji dróg publicznych oraz obiektów mostowych i przepustów – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda.
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
W celu spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej oraz drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są osobami zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.).
Informacje o oświadczeniach, dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz zrealizowanych usług według załącznika nr 2, wykaz osób, biorących udział w realizacji zamówienia według załącznika nr 3 do ogłoszenia i oświadczenie o spełnieniu warunków, stanowiący załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Kryteria oceny ofert: Najniższa cena – 100%
Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z wzorem formularza oferty, stanowiącym, załącznik nr 1 do ogłoszenia, w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały.
2. Ofertę należy złożyć zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie muszą zawierać oznaczenie:
„Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Aktualizacja ewidencji dróg gminnych.”
3.Stwierdzone przez wykonawcę w ofercie błędy - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria Urzędu Miasta.
Termin składania ofert upływa: 8 lutego 2016r., godzina 15.00.
Informacje dodatkowe: Do ogłoszenia załączono:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
- załącznik nr 2 – wykaz usług;
- załącznik nr 3 – wykaz osób;
- załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnieniu warunków;
Burmistrz Miasta Wojkowice
(-) Tomasz Szczerba
|