logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2015
1.

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.wojkowice.4bip.pl

W o j k o w i c e: Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.:
Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Numer ogłoszenia: 230130 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
 
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowych, audytów energetycznych i studiów wykonalności dla zadania pn.: Wspieranie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków będących własnością Gminy Wojkowice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowych termomodernizacji (tj. kompletnych projektów budowlano-wykonawczych wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót), audytów energetycznych termomodernizacji, studiów wykonalności termomodernizacji dla nw. obiektów:
1) Budynku Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a,
2) Budynku mieszkalnego, ul. Sucharskiego 17 i 17a
oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
 
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować dla każdego z ww. budynków: 1) audyty energetyczne (ex ante i ex post) - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346); 2) inwentaryzacje stanu istniejącego - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD. 3) projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż - w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 443 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zmianami); 4) kosztorysy inwestorskie - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych, (dla każdego budynku oddzielnie) - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389); 5) przedmiary robót - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych, (dla każdego budynku oddzielnie) w formacie pdf - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072); 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 7) studia wykonalności projektu - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału i wersji elektronicznej w formacie pdf, na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych - wykonana zgodnie z Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie projektów w ramach EFRR. * Wskazane w punktach 1)-7) ilości egzemplarzy winny być przekazane Zamawiającemu. Dodatkowe egzemplarze i komplety służące do uzyskania decyzji, uzgodnień, opinii itp. Wykonawca jest zobowiązany wykonać w ilości niezbędnej, wymaganej do ich uzyskania.
4. Sugerowany przez Zamawiającego zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych obejmuje między innymi:
1) Budynek Urzędu Miasta Wojkowice,ul. Jana III Sobieskiego 290a
 
Planowany zakres:
Izolacja termiczna (ocieplenie) stropodachu niewentylowanego i ścian elewacji, wymiana pokrycia dachowego, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian fundamentu, zastosowanie kolektorów słonecznych do przygotowania c.w.u., wymiana instalacji grzewczej c.o., wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi wejściowych, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej - wymiana na kolektory słoneczne oraz wymiana instalacji c.w.u., wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (zarządzanie energią w budynku), przebudowa systemu wentylacyjnego i klimatyzacyjnego (stworzenie wentylacji nawiewno-wywiewnej).
 
2) Budynek mieszkalny, ul. Sucharskiego 17 i 17a
Planowany zakres:
Izolacja termiczna (ocieplenie) stropodachu i ścian elewacji, wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudowa kominów ponad stropem, remont 8 sztuk balkonów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (zarządzanie energią w budynku). Ostateczny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla każdego z budynków musi być zgodny z wnioskami wynikającymi z opracowanych audytów energetycznych na poszczególne budynki. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy. Zamawiający zleci nadzór autorski nad realizacją prac wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia i wyłonieniem Wykonawcy robót budowlanych..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.31.43.00-5, 71.24.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.
 
·          III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa projekty termomodernizacji budynków zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej lub mieszkalnictwa wielorodzinnego oraz załączy dokumenty potwierdzające, ze usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
·          III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.
 
·          III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania we wszystkich branżach obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania jako załącznik nr 4. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinna być zgodna z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U z 2015r., poz. 443 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278). Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.);
 
·          III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia- nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
·          wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
·          oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
·          oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
·          aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - skrócenie terminu realizacji zamówienia - 0.10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w niżej określonych przypadkach wymienionych SIWZ. 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1.1 wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne. 1.2 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 1.3 wystąpienia Siły Wyższej 1.4 wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Dla potrzeb umowy Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, ewolucje, zamieszki i strajki. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku : 2.1 zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców (o ile dotyczy zgodnie z § 9 umowy) w przypadku : 3.1 wprowadzenia nowego podwykonawcy, 3.2 rezygnacji podwykonawcy, 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 4.1 śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 4.2 zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. 5) W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązanych jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 6) Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wykazane przez wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 2. Zamawiający w terminie do 10 dni od daty złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę zdecyduje czy dokona zmiany w umowie. Wniosek może dotyczyć tylko wyżej wymienionych przypadków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: target=_new>http://www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290 a, 42-580 Wojkowice - pok. nr 1 - Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290 a, 42-580 Wojkowice parter - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę wykonawców, w której wskażą pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
                                                            Zatwierdził:    
                                                                                                   B U R M I S T R Z
 
                                                                                                     mgr Tomasz Szczerba

 


Załączniki: Rozmiar:
446.500 KB
61.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-09-04
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-09-04
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-10 11:01

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top