logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2015
1.

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa żłobka

wojkowice.pl/bip/zal_9.rar

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Wojkowice: Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2015 (Moduł 1).

Numer ogłoszenia: 112398 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa żłobka miejskiego w Wojkowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2015 (Moduł 1).
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu, budowie i przekazaniu do użytkowania obiektu oświatowo - wychowawczego higieny dzieci i młodzieży przeznaczonego na potrzeby żłobka miejskiego przy ul. PCK w Wojkowicach.
W ramach inwestycji wykonane zostanie ponadto zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie działki. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się na działce numer 628/49 o łącznej powierzchni 1996 m2, stanowiącej własność gminy Wojkowice.
Dla przedmiotowego terenu jest uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zatwierdzony uchwałą nr XXXVI/313/2013 Rady Miasta w Wojkowicach z dnia 26 lutego 2013r. oraz Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Uchwała nr L.482.2014 Rady Miasta w Wojkowicach z dnia 26 maja 2014r.
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego stanowi – załącznik
nr 10 do SIWZ.
 Zakres prac obejmuje projekt i realizację w systemie pod klucz budynku żłobka - wolnostojącego parterowego, niepodpiwniczonego - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
W zakresie prac projektowych przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie obiektu przewidziano w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Opracowanie projektowe będące częścią programu zaprojektuj i wybuduj musi zawierać
- koncepcję rozwiązań projektowych uzgodnionych z Zamawiającym jako podstawę do wykonania Projektu Budowlanego,
- wykonanie badań technicznych gruntu lub opinii geotechnicznej,
- projekt budowlany w zakresie określonym Prawem Budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami Rzeczoznawcy, - uzyskanie Pozwolenia na Budowę - Decyzji Ostatecznej,
- zaprojektowanie wszystkich przyłączy mediów tj. wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - dokonania zgłoszeń z uzyskaniem zgody (bez uwag) na wykonanie przyłączy łącznie z uzgodnieniami z gestorami sieci,
- uzyskanie Decyzji o lokalizacji zjazdów z ul. Proletariatu,
- zaprojektowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu na okres budowy,
- zgłoszenie robót likwidacji istniejącego szamba,
- kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót wykonanie - realizacja budowy żłobka,
- przejęcie placu budowy na podstawie prawomocnego Pozwolenia na budowę w oparciu o wykonany Projekt budowlany z udziałem Zamawiającego, który może wyznaczyć inspektora nadzoru Inwestorskiego, ustalenie kierownika budowy, zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych,
- wykonanie prac budowlanych obiektu wg Programu funkcjonalno - użytkowego w koordynacji z przyłączami, zjazdami z drogi publicznej i drogami wewnętrznymi,
- wykonanie instalacji wewnętrznych podanych w dalszej części opracowania w zakresie projektu wykonawczego,
- wykonanie wykończenia pomieszczeń oraz montażu stolarki wewnętrznej, osprzętu sanitarnego i wszelkich instalacji zaprojektowanych w projekcie budowlanym i wykonawczym wraz ze zjazdami z drogi publicznej,
- wykonanie elementów zewnętrznych tj. drogi
- wykończenie, place zabaw, wycinka i posadzenie zamienne 20 szt. drzew i krzewów,
- wyposażenie podstawowe meblowe i inne niezbędne dla żłobka i wymagane przepisami – (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 roku w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek, klubik dziecięcy - dla dzieci 1- 3 lat bez posiłków wydawanych).
- wszystkie wymagane protokoły robót zanikowych, gwarancja i atesty przedstawione przez Kierownika budowy, Inspektor Nadzoru (jeżeli zostanie ustanowiony) wymagane do odbioru do użytkowania (pod klucz) przedkłada Wykonawca.
Zakładane rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe budowy obiektu:
- konstrukcja obiektu mieszana - murowana, tradycyjna lub zaproponowana przez Projektanta,
- ławy fundamentowe pod ścianami nośnymi o konstrukcji żelbetowej monolitycznej,
- ściany zewnętrzne murowane z pustaków lub inne spełniające warunki cieplne i nośności,
- ściany nośne wewnętrzne murowane lub inne zaprojektowane przez Projektanta,
- stropy - żelbetowe płytowe, monolityczne lub inne,
- stropodach - jednospadowy, ocieplony wełną mineralną o gr. min 20 cm do zmiennej grubości ułożenia, pokryty warstwą papy termozgrzewalnej lub innej,
- posadzki parteru - podłoże betonowe gr. min. 15 cm, na zagęszczonym podłożu z pospółki z izolacją z folii z PCV, ocieplone warstwą styropianu min 20 cm lub inne,
- ścianki działowe - murowane z obustronnym tynkiem i lekkie ścianki z płyt gipsowo - kartonowych na typowych elementach nośnych z profili zimnogiętych,
- elewacje - na ścianach murowanych tynk cienkowarstwowy malowany, lub wykończenie panelami elewacyjnymi, - ocieplenie elewacji zgodnie z audytem,
- cokół z płytek typu gres lub równoważne,
- tynki - gipsowe, cienkowarstwowe oraz z zaprawy cementowo - wapiennej,
- malowanie ścian - farbami emulsyjnymi, w sanitariatach i pomieszczeniach technicznych glazura,
- ściany i posadzki w magazynach malowane farbami silikonowymi,
 - posadzki w holu głównym z gresu, w salach i na korytarzach wykładzina w rulonie z tworzyw sztucznych, w pomieszczeniach sanitarnych terakota lub gress,
- w salach wykładziny dywanowe, zróżnicowane kolorystycznie o parametrach dla pomieszczeń żłobka,
- okładzina stopni schodów zewnętrznych i tarasów z gresu mrozoodpornego,
zróżnicowanego kolorystycznie lub inne wg projektu,
- sufity podwieszane - w salach i na korytarzach typu mineralnego na własnym ruszcie stalowym, w sanitariatach z płyt gipsowo - kartonowych, w pomieszczeniach innych wyprawy tynkarskie cementowo - wapienne lub inne według Projektu,
- ślusarka okienna - aluminiowa, szklona szkłem zespolonym lub PVC równoważna o współczynniku. K - 1.1,
- drzwi zewnętrzne - aluminiowe, oszklone szkłem bezpiecznym lub zamiennie stolarka drewniana szkło bezpieczne o współczynniku K - 1,1,
- drzwi wewnętrzne - płytowe pełne i oszklone (z przeszkleniami bocznymi i naświetlami górnymi), z okleiną z tworzyw sztucznych np. MDF płyta meblowa,
- wpusty dachowe i rury spustowe z PCV o średnicy min. 150 mm.
Są to podstawowe założenia konstrukcyjno - materiałowe, które mogą ulegać odpowiednim zmianom, w trakcie późniejszej realizacji inwestycji, przygotowania dokumentacji i wykonawstwa. Wszystkie rozwiązania projektowe umieszczone w projekcie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
 Rozwiązania instalacyjne
Ogólne parametry określające zakres robót budowlanych.
Nowo projektowany budynek musi posiadać instalacje:
- wod. - kan.
- C.O. i C.W.
- węzeł solarny - jeżeli wykaże audyt,
 - wentylacyjną grawitacyjną i mechaniczną.
 Branża elektryczna:
 - awaryjne oświetlenie wraz z piktogramami drogi ewakuacyjnej,
 - wewnętrzne instalacje elektryczne podstawowe,
 - system sygnalizacji pożaru,
 - system przywoławczy,
 - instalacja domofonowa,
 - okablowanie strukturalne – biura,
 - instalacja rozgłaszania przewodowego,
 - instalacja C.C.TV - system monitoringu telewizyjnego i instalacja radiowo - telewizyjna. Budynek posiadać musi zewnętrzne sieci – przyłącza
 - wodną,
- kanalizacji sanitarnej,
- kanalizacji deszczowej,
- teletechniczną, ewentualnie internetową,
- drogi dojazdowe i chodniki, plac zabaw, zieleń.
Planowane jest wykonanie następujących prac inwestycyjnych:
- roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe;
 - konstrukcja, pokrycie, obróbka dachu, stropodach;
- tynki wewnętrzne, podłogi, stolarka;
- instalacje wewnętrzne;
- roboty wykończeniowe;
- zakup wyposażenia w zakresie niezbędnym do oddania obiektu pod klucz;
- zagospodarowanie terenu (m.in. parkingi, ogrodzenie).
Zjazd z drogi ul. Proletariatu z zachowaniem parametrów drogi pożarowej.
W efekcie realizacji niniejszej inwestycji powstanie obiekt o powierzchni użytkowej - 
ok. 350 m2. Powierzchnia może ulec zmianie na etapie projektu po akceptacji Zamawiającego. Należy uwzględnić analizę nasłonecznienia budynku, zachowania parametrów akustycznych dla żłobka, wycinkę drzew i ewentualne podłączenie do drogi od strony ośrodka zdrowia.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.21.41.00-1, 71.22.00.00-0, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1, 45.20.00.00-9, 45.11.12.91-4, 45.11.30.00-2, 45.23.32.62-3, 45.11.21.00-6, 45.26.23.00-4, 45.22.35.00-1, 45.26.25.00-6, 45.26.24.00-5, 45.26.24.00-4, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegającą na wykonaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej-10%),
 
b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej: - jedno zamówienie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 300,00 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10 %),
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest : 
 
a) Zespołem Projektowym, składającym się co najmniej z :
 
1) Kierownika Zespołu Projektowego, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
 
2) Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
 
3) Projektanta w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 
4) Projektanta w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 
5) Projektanta w specjalności drogowej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
 
6) Projektanta w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
 
b) Zespołem Wykonawczym, składającym się co najmniej z:
 
1) Kierownika Zespołu Budowlanego, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
 
2) Kierownika robót w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji
 i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 
3) Kierownika robót w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 
4) Kierownika robót w specjalności drogowej, posiadającego: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg bez ograniczeń,
 
5) Kierownika robót w specjalności instalacyjnej, posiadającego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
·  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
 
·     wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
·   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 
·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 
·   lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
  16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
I. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w pkt. 1.3 SIWZ stosuje się odpowiednio.
II. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
III. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
 
1 - Cena - 0.80
 
2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 0.20
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek okoliczności niemożliwej wcześniej do przeprowadzenia: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokości kosztów, prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń),
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
e) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów;
f) wystąpienie siły wyższej;
g) nie przekazanie przez Zamawiającego placu budowy w terminie określonym w umowie;
h) niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót;
i) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności lezących po stronie Wykonawcy.
(Nie dotyczy okoliczności wstrzymywania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę);
j) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dokumentacji.
3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ustępie 2 litera do a) do j), termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 PZP.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenia terminu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji Podwykonawcy, c) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców - Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 7 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany kierownika budowy, kierownika robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku:
a) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru,
b) zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót.
9. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
10. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób reprezentujących Strony, c) zmiana obciążeń publiczno-prawnych np. podatków itp.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice - parter - Kancelaria, ul. Jana III Sobieskiego 290 a, 42-580 Wojkowice.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Załącznik Nr 9



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Jaworecka
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-05-14
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-05-14
Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-28 13:11

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top