logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego - utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 194888-2014 z dnia 2014-06-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wojkowice
1. Nazwa zadania: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice . 2. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Wojkowicach wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami...
Termin składania ofert: 2014-06-17

Wojkowice: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice.
Numer ogłoszenia: 223310 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194888 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice . 2. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Wojkowicach wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi przy ul. Karłowicza -powierzchnia cmentarza ogółem -11249 m2~1,12 ha; liczba pochówków średnio na rok wynosi 44. 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem i zarządzaniem cmentarza w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 1 lipca 2014 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. Konserwacja i bieżące utrzymanie 1) bieżące utrzymanie czystości cmentarza (usuwanie śmieci z terenu cmentarza), oraz obiektów znajdujących się na cmentarzu; 2) zamiatanie alejek cmentarnych na bieżąco (minimum raz w miesiącu); 3) w sytuacji opadów śniegu odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek cmentarnych i chodników przyległych do cmentarza (na bieżąco w razie potrzeby), likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, 4) koszenie i wygrabianie trawników na cmentarzu, przed cmentarzem oraz terenów przeznaczonych pod miejsca grzebalne; 5) wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji; 6) wygrabianie liści z trawników na cmentarzu i przed cmentarzem oraz terenów przeznaczonych pod miejsca grzebalne (na bieżąco według potrzeb), 7) pielęgnacja drzew i krzewostanu, tj. cięcia sanitarne i formujące w koronach drzew, wycinka drzew w oparciu o uzyskane pozwolenie, usuwanie drzew powalonych, odrostów, odchwaszczanie wokół krzewów, cięcia formujące krzewów. 8) wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń instalacji, ogrodzenia cmentarza i nawierzchni alejek; 9) usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenie przejętym w zarządzanie (w tym graffiti itp.); 10) zawarcie umowy na wywóz odpadów komunalnych z terenu cmentarza z podmiotem posiadającym wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Wojkowice - częstotliwość odbioru odpadów z terenu cmentarza ma być dostosowana do potrzeb (min. raz na tydzień) 11) zawarcie umowy na najem 1 przenośnej kabiny sanitarnej wraz serwisem podstawowym (opróżniania i odkażania zbiornika na fekalia, mycia i odkażania kabiny), oraz wymurowanie 1 boksu śmietnikowego o pow. 16m2 z płyt betonowych - w miejscach wskazanym przez Zamawiającego, 11) wyposażenie kaplicy w świeczki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty, świece i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych; 12) umieszczenie obowiązującego regulaminu cmentarza w miejscu ogólnie dostępnym na terenie cmentarza oraz sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem tegoż regulaminu 13) oznaczenie poszczególnych kwater w obrębie cmentarza; 14) przeprowadzanie okresowych kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu (instalacja odwadniająca, wodna, kanalizacyjna, oświetleniowa) i utrzymanie ich w sprawności technicznej; 15) obsługa urządzeń technicznych funkcjonujących na cmentarzu; Zarządzanie cmentarzem 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami (bud. gospodarczym i bud. z płyt falistych wykorzystywanym jako kaplica)zlokalizowanymi na terenie cmentarza komunalnego; 2) nadzór nad wykonaniem grobu, który musi być zgodny z wytyczonym planem pół grzebalnych, 3) ustalanie wysokości opłat zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Burmistrza Miasta Wojkowice w tejże kwestii, które należy wpłacać w kasie Urzędu Miasta Wojkowice - kontrola wpłat tych opłat ; 4) nadzór pochówków - ustalanie miejsc, terminów i warunków pogrzebów; 5) otwieranie i zamykanie bram cmentarza, udostępnianie kaplicy na uzasadnione zgłoszenie zakładów pogrzebowych; 6) prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej i elektronicznej: - księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzone według numeracji narastającej w układzie rocznikowym, - księgi grobów, - alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, Powyższa dokumentacja winna być prowadzona i przechowana zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 ., Nr 90 poz. 1013 z późn. zm.); oraz - dokumentacji dotyczącej rezerwacji miejsc grzebalnych; - rejestru kart zgonu; 7) prowadzenie ewidencji cmentarza z zastosowaniem odpowiednich systemów informatycznych, 8) przedkładanie Zamawiającemu informacji (raportów kwartalnych) dotyczących ilości pochówków, postawionych pomników, przeprowadzonych pogrzebów, ilości wolnych miejsc grzebalnych oraz miejsc, które ewentualnie można przekopać - w terminie do 5-do dnia miesiąca następującego po upływie kwartału; 9) egzekwowanie od dysponentów grobów należnych opłat po upływie terminu ustawowego (20 lat od pochowania) tj. wywieszaniu na terenie cmentarza upomnień o obowiązku dokonania opłat za dalszą rezerwację miejsca grobowego 10) nadzór nad przestrzeganiem ustalonego regulaminu cmentarza; 11) egzekwowanie od właścicieli grobów utrzymania grobów oraz terenu wokół grobów w czystości, w przypadku miejsc lub grobów opuszczonych koszenie tych miejsc na bieżąco w przypadku zarastania trawą i chwastami, 12) nadzorowanie prac podmiotów usługowych (zakłady pogrzebowe, kamieniarskie, itp.) w zakresie przestrzegania przez nie parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami oraz w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz, ziemia usuwane będą z terenu cmentarza przez podmioty usługowe jw.). 13) przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków od mieszkańców, udzielanie im niezwłocznie odpowiedzi o sposobie załatwienia sprawy oraz składanie Zamawiającemu wyjaśnień na skargi, interwencje i wnioski złożone u Zamawiającego; 14) ponoszenie odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków, a także wskutek działania innych osób lub siły wyższej, 15) utrzymanie czystości i należytego wystroju w kaplicy, 16) organizacja ekshumacji zwłok i szczątków na zarządzenie prokuratury lub sądu; 17) właściwe prowadzenie i zabezpieczenie sporządzanych dokumentów związanych z zarządzaniem cmentarzem w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim; 18) udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym cmentarzem na żądanie Zamawiającego. 19) prowadzenie biura zarządcy cmentarza, przyjmowanie interesantów, pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5, 70.33.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • PRZEDSIĘBIORSTWO Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Sp. z o.o., ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153418,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 130626,00
  • Oferta z najniższą ceną: 70848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154980,00
  • Waluta: PLN.
 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Maria Michta
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-07-03
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-07-03
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-03 13:54

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top