logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2014
1.

Ogłoszenie o przetargu remont dróg i chodników

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:  www.wojkowice.4bip.pl

Wojkowice: Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
Numer ogłoszenia: 114972 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.
-       Adres strony internetowej zamawiającego:  www.wojkowice.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice obejmujące następujące zakresy rzeczowe: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco, polegające na: a) wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy (ubytku), b) posmarowaniu emulsją bitumiczną krawędzi remontowanych nawierzchni, c) wypełnieniu ubytków nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz zawałowanie walcem ułożonej warstwy, d) w przypadku, gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej, e) uzupełnieniu ubytku w nawierzchni po wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym. Jednostką obmiaru jest 1m². Szacunkowa ilość: 1100 m² powierzchni do remontu (poz. 1, 2, 3, 4 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Ponadto, przed ułożeniem masy Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa m.in. znak A-14 oraz U-20 lub U-23 miejsc przygotowanych do uzupełnienia ubytku celem ich zabezpieczenia. 2) Remonty nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki grysowo-emulsyjnej remonterem drogowym (typu Patcher), polegające na: a) usunięciu spękań poprzecznych i podłużnych, b) likwidacji złuszczeń, c) oczyszczeniu jezdni z zanieczyszczeń płynnych, chemicznych i cząstek gruntu, d) oczyszczeniu szczelin sprężonym powietrzem, e) wypełnieniu ubytków mieszanką grysowo-emulsyjną o odpowiednich frakcjach wg potrzeb technologicznych, f) posypaniu suchym grysem. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 700 m² powierzchni do remontu (poz. 5 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Zakres robót obejmuje uzupełnienie ubytków w nawierzchniach o średniej głębokości do 5 cm, grysami i emulsją z remontera, w przewidywanej ilości - 1000 Mg. Do naprawy nawierzchni należy stosować grysy bazaltowe 2-5 i 5-8 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-B-11112:1996, kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe K-1 65%. Należy użyć specjalnych remonterów, wprowadzające pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z modyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. 3) Wymiana krawężników betonowych wystających 15cmx30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z rozbiór­ką starej ławy betonowej i wykonaniem nowej (zakup kra­wężnika przez Wykonawcę). Jednostka obmiaru 1m. Szacunkowa ilość 20 m (poz. 6 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Odkopanie zewnętrznej ściany krawężników z odrzuceniem ziemi na pobocze. b) Wyjęcie krawężników i odłożenie na pobocze. c) Oczyszczenie krawężników z resztek ziemi względnie zaprawy cementowej. d) Uzupełnienie i wyrównanie podsypki piaskowej lub cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem. e) Ustawienie krawężników. f) Wypełnienie spoin zaprawą cementową z jej przygotowaniem. g) Zasypanie ziemią zewnętrznej strony krawężników wraz z ubiciem ziemi. h) Pielęgnacja spoin krawężnika przez polewanie wodą. 4) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm (zakup kostki betonowej przez Wykonawcę). Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 200 m² (poz. 7 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozścielenie na wyprofilowanym podłożu podsypki cementowo-piaskowej lub podsypki piaskowej. b) Zagęszczenie podsypki wibratorem. c) Ułożenie kostki brukowej z przycięciem kostek do linii brzegowej układanej powierzchni. d) Ubicie kostek wibratorem. e) Kontrola jakości ułożenia kostki i sprawdzenie spadków nawierzchni. f) Wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem. 5) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betono­wych sześciokątnych o gr. 12 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (zakup płyt przez Wykonawcę). Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 200 m² (poz. 8 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozebranie uszkodzonej nawierzchni z płyt drogowych. b) Oczyszczenie i przesortowanie płyt. c) Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. d) Ułożenie płyt wraz z wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. e)Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 6) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu tłucznia, klińca kamiennego, jako wyrównanie podbudowy o grub. warstwy po zagęszczeniu do 15 cm. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 300 m² (poz. 9 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na poboczu. b) Zoskardowanie istniejącej nawierzchni. c) Rozścielenie tłucznia z wyrównaniem pod szablon. d) Zagęszczenie mechaniczne ułożonej warstwy tłucznia z polewaniem wodą. e) Ręczne zagęszczenie fragmentów ułożonej warstwy tłucznia przy urządzeniach obcych w nawierzchni. 7) Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35 cm x 35cm na nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr. 6 cm wraz z wymianą podbudowy oraz obrzeżami. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 300 m² (poz. 10 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a)Rozebranie uszkodzonej nawierzchni z płyt drogowych. b) Oczyszczenie i przesortowanie płyt. c) Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. d)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. e) Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 8) Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50 cm x 50 cm na nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr. 6 cm wraz z wymianą podbudowy oraz obrzeżami. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 300 m² (poz. 11 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a)Rozebranie uszkodzonej nawierzchni z płyt drogowych. b) Oczyszczenie i przesortowanie płyt. c) Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. d)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. e) Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 9) Remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 50 m² (poz. 12 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozebranie nawierzchni chodnika. b) Oczyszczenie i przesortowanie rozebranego materiału. c) Spulchnienie, uzupełnienie i wyrównanie podsypki piaskowej z jej ubiciem. d) Wymiana podsypki cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem. e) Ułożenie nawierzchni z klinkieru na płask lub kostki kamiennej z ręcznym ubiciem. f) Wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. g) Pielęgnacja nawierzchni o spoinach wypełnionych zaprawą cementową, przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą. 10) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu frezu asfaltowego, jako wyrównanie podbudowy o gr. warstwy po zagęszczeniu do 5 cm. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 2 000 m² (poz. 13 PRZEDMIARU ROBÓT - załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na poboczu. b) Zoskardowanie istniejącej nawierzchni. c) Rozścielenie frezu asfaltowego z wyrównaniem pod szablon. d) Zagęszczenie mechaniczne ułożonej warstwy frezu asfaltowego z polewaniem wodą. e) Ręczne zagęszczenie fragmentów ułożonej warstwy frezu asfaltowego przy urządzeniach obcych w nawierzchni. Roboty wymienione w ppkt. od 1) do 10) mają w swoim zakresie : - Wywóz i utylizacja rumuszu. - Dowóz materiału do miejsca zabudowy. Wskazane wielkości poszczególnych pozycji zamówienia są wielkościami szacunkowymi i będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego, zmiany ich wielkości nie spowodują zmiany cen jednostkowych jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia wobec Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-       Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-       Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uznane zostanie za skuteczne, jeśli do godziny 10:00 w dniu 22 kwietnia 2014 r., rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. Numer konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 4. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w terminie do godziny 10:00 dnia 22 kwietnia 2014 r. 5. Kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty (w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej) lub dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. 6. Wykonawca który nie wniósł we wskazanym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-       Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-       Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. po 2 roboty budowlane polegające na : a) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 500m², b) remoncie cząstkowym nawierzchni mieszanką grysowo-emulsyjną remonterem typu Patcher o powierzchni nie mniejszej niż 300m², c) remoncie nawierzchni chodników z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m²,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-       Za spełnienie warunku zamawiający uzna, gdy Wykonawca: Wykaże dysponowanie niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia: a) remonterem ( typu Patcher)- minimum 1 szt., b) walcem wibracyjnym- minimum 1 szt., c) zagęszczarką płytową- minimum 1 szt., d) piłą do asfaltu - minimum 1 szt., e) frezarką drogową -maszyną do frezowania nawierzchni na zimno - minimum 1 szt., oraz wskaże podstawę do dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-       Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże dysponowanie minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (tekst jednolity: Dz. U. z 2013., poz. 932) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1409) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-       Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-       wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-       wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
-       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-       aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-       lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). - Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne - należy dołączyć w oryginale bądz kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. - Kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem (w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej) lub dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. - Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, potencjale kadrowym innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić , że będzie dysponował takim zasobem do realizacji zamówienia, w szczególności załączając dokument, z którego wynikać będzie pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, do udostępnienia takich zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a w miejscu jego zamieszkania lub, w kraju, w którym ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12 ppkt.2.1)SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie dotyczące terminów zawartych w pkt. 12 ppkt. 2.1) SIWZ stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby Kierownika Budowy pod warunkiem, że nowa osoba posiada co najmniej takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ. Zmiana nie wymaga zmiany treści umowy. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. c) Zamawiający dopuszcza zmianę/rezygnację z podwykonawcy na warunkach określonych w pkt. 9 lit. A ppkt. 3 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojkowice.4bip.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290 a 42-580 Wojkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290 a 42-580 Wojkowice parter - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj., spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

                                                                                                               Zatwierdził
                                                                                                             BURMISTRZ
                                                                                                       mgr. inż. Zofia Gajdzik

 


Załączniki: Rozmiar:
263.500 KB
89.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Maria Michta
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2014-04-04
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-04-04
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-04 12:08

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top