logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

Ogłoszenie o zamówieniu - Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.wojkowice.pl


Wojkowice: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.
 
Numer ogłoszenia: 314376 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów (osad ściekowy, piasek z piaskownika, skratki), powstających na Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach, w ciągu 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Zakres rzeczowy obejmuje wywóz i zagospodarowanie odpadów: - osad ściekowy o kodzie 1908 05 w ilości 2110,00 Mg przez cały okres umowy, - piasek z piaskownika o kodzie 1908 02 w ilości 113,00 Mg przez cały okres umowy, - skratki o kodzie 1908 01 w ilości 45 Mg przez cały okres umowy. Podane wyżej ilości odpadów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia odpadów w mniejszej ilości odpadów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się działania zgodne z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. Szacunkowa częstotliwość wywozu poszczególnych odpadów przy zastosowaniu kontenerów o pojemności 18m3 zależnie od potrzeb technologicznych oczyszczalni: - osad 5-6 razy w miesiącu - piasek z piaskownika 1 raz na miesiąc, - skratki 2-3 razy w roku, Odbiór odpadów odbywać się będzie po telefonicznym/ fax zgłoszeniu - czas reakcji max 2 dni. Zamawiający otrzyma od wykonawcy kartę przekazania odpadu oraz kartę aplikacji odpadu.
4. Całość prac związanych z odbiorem odpadów powinna obejmować: - podstawienie pustych kontenerów na osad, skratki, piasek - po zgłoszeniu telefonicznym/fax wywóz pełnego kontenera z osadem, skratkami, piaskiem i podstawienie pustego, - transport do miejsca zagospodarowania, - zagospodarowanie osadów zgodnie z rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych, - wykonanie badań gruntu, na którym będzie aplikowany osad, - wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego instrukcji stosowania osadów.
5. Sposób realizacji odbioru odpadów: - odbiór odpadów będzie realizowany sukcesywnie
(partiami) w sposób zapewniający ciągłość pracy oczyszczalni, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy, - pojazdy transportujące odpady poza teren oczyszczalni powinny być szczelne, sprawne (zgodnie z wymogami Kodeksu Drogowego), czyste (bez pozostałości odpadów na ogumieniu i kontenerze), - po odbiorze odpadów Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z nimi zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. W okresie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić na własny koszt wydruki kursów pojazdów transportujących osady ściekowe na miejsce aplikacji.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4, 90.51.20.00-9, 90.00.00.00-7.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych złotych).
2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uznane zostanie za skuteczne, jeśli do godziny 10:00 w dniu 14.08.2013 r., kwota wadium znajdzie się na rachunku Gminy Wojkowice. Numer konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227
4. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w terminie do godziny 10:00 dnia 14.08.2013 r.
5. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty przetargowej poprzez dołączenie stosownych dokumentów.
6. Oferta niezabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczona z postępowania.
7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności jeżeli posiada decyzję na transport odpadów, decyzję na zbieranie/ odzysk odpadów lub decyzję na transport odpadów oraz umowę z firmą posiadającą decyzję na odzysk odpadów, w przypadku zagospodarowania osadu na gruntach wykazać posiadanie gruntu zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Wykonawca ma przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: a)Wykonane, zakończone usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi od dwóch różnych zamawiających, każda o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia o wartości co najmniej - 140 000,00 zł (brutto) każda polegającej: - na łącznym odbiorze zawartości piaskowników, skratek oraz komunalnych osadów ściekowych.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje samochodami hakowymi 3- osiowymi, służącymi do przewozu osadów. Samochody muszą być wyposażone w system monitoringu i lokalizacji pojazdu w oparciu o technologię GPS. W przypadku zagospodarowanie osadów na gruntach należy wykazać dysponowanie ciągnikiem rolniczym oraz rozrzutnikiem talerzykowym umożliwiającym bieżące zagospodarowanie osadów oraz ich równomierne rozprowadzenie na powierzchni gruntu i niezwłoczne ich mieszanie.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach:
1) W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo do odpowiedniego zmienienia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, odpowiednio do wielkości zmiany stawki podatku, przy czym nowa stawka podatku VAT zostanie zastosowana do usług wykonanych od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.
2. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemne.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, pokój nr 13 - Referat Gospodarki Komunalnej.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, Kancelaria - parter.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Opracowała:
Julita Malczewska
                                                                                              Zatwierdził:
                                                                                             B U R M I S T R Z
                                                                                           mgr inż. Zofia Gajdzik
 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-08-05
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-08-05
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-14 08:05

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top