logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

Ogłoszenie o przetargu na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

 

Dla rozwoju infrastruktury i środowiska

                

 

Wojkowice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I
Numer ogłoszenia: 296974 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt) , ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 769 50 66, faks 32 769 50 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą a) budowa dwóch urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z terenu Miasta Wojkowice wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót), b) odtworzenie nawierzchni dróg i chodników po wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt wykonawczy, przedmiar robót). 2. Udział w przeglądach gwarancyjnych: a) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1. litera a); b) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 litera b). 3.Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 1 861,25 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 644 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 982,4 mb wodociągu w ulicach: Maszyńsko, Akacjowej, Kosynierów i Kossaka w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą), 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 328,27 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 2 039,87 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 792,9 mb wodociągu w ulicach: Pułaskiego, Plaka i Jana III Sobieskiego w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ) 5. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych w trakcie odbioru przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 236 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 066 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 033,3 mb wodociągu w ulicy Fabrycznej, zgodnie z rysunkami powykonawczymi i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 13 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, szkice polowe powykonawcze wykonanych robót). 6. Nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach gwarancji, o ile wystąpią w przypadku stwierdzenia wad lub usterek robót budowlanych, o których mowa w punktach od 1 do 5 SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - nadzorowanie robót budowlanych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, a także z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, - prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, w tym pod kątem zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowym, stanowiącymi załączniki do tych umów, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii wykonawcy sprawującego nadzór autorski nad projektem, - kontrola robót pod względem zgodności z przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną oraz kontrola ich jakości, - kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów powykonawczych oraz stanu realizacji Inwestycji, - potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót stanowiącego podstawę do fakturowania częściowego, zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, - składanie pisemnych raportów o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umów na roboty budowlane, - uczestniczenie w przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, - udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji Inwestycji, - potwierdzanie odbioru robót zanikowych, - przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, - przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, - uczestnictwo w komisji odbioru końcowego oraz komisjach odbiorów częściowych, - udział w inspekcjach gwarancyjnych. Wymagana gwarancja na wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru wynosi 36 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł, 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 05.08.2013r. godzina 10:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca może załączyć do oferty przelew, o którym mowa w pkt 8.5. SIWZ. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (stwierdzenie wpływu pieniędzy na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert), nastąpi na podstawie dokumentu banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 8.5. SIWZ. 7.Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)) wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w pok. nr 2, w budynku siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp wraz z informacją o terminie złożenia tych dokumentów. 9.Wadium może wnieść osoba trzecia. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.4a 11.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 11.4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 11.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o czym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę, która polegała na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości robót budowlanych minimum 1 200 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: - Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: Inspektor nadzoru branży sanitarnej- koordynator inspektorów Kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor nadzoru branży elektrycznej Kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor nadzoru branży drogowej Kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie usług głównych należy podać co najmniej jedną usługę, związaną z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości robót budowlanych minimum 1 200 000,00 zł brutto;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającej co najmniej zobowiązanie do wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania, wspólnego wykonania tego zamówienia oraz określenie zakresu działania poszczególnych wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki określone w art. 24 ust. 1 i 5 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: a)pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, b)kopię polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: - 1.000.000,00 zł c) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi osób wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, wraz z poświadczoną przez wykonawcę kopią zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności; Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394); d)umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany warunków umowy muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto ulegają zmianie. 3. Dopuszcza się zamianę osoby posiadającej uprawnienia budowlane opisane w punkcie 5.5 SIWZ na osobę posiadającą tożsame lub wyższe uprawnienia. 4. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja, z którą związana jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego realizowana jest w ramach porjektu współfinansowanego ze środków Unii Euroepjskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA:

SIWZ

Załączniki do SIWZ

Zmiana SIWZ

Wyjaśnienie SIWZ

Zmiana ogłoszenia



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Damian Borzęcki
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-07-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-07-26
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-05 15:31

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top