logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2013
1.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.wojkowice.pl


Wojkowice:
Wymiana przyłączy wodociągowych do budynków przy ulicach: Sobieskiego i Plaka w Wojkowicach z włączeniem do nowej sieci wodociągowej

 Numer ogłoszenia: 176522 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Wymiana przyłączy wodociągowych do budynków przy ulicach: Sobieskiego i Plaka
w Wojkowicach z włączeniem do nowej sieci wodociągowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana przyłączy wodociągowych do budynków przy ulicach: Sobieskiego i Plaka w Wojkowicach z włączeniem do nowej sieci wodociągowej”.
 
W przedmiotowym terenie zrealizowano budowę nowej sieci wodociągowej z PE wraz z przepięciami starych przyłączy wodociągowych wraz z wymiana zasuw. W związku z powyższym projekt niniejszy przewiduje wymianę istniejących przyłączy na PE.
Przyłącza wodociągowe zaprojektowano o średnicy Dz40mm. Wymiana przyłączy będzie polegała na ułożeniu po trasie nowego przewodu i nawiązaniu się do wykonanej poprzednią inwestycją zasuwy kołnierzowej.
Budowa nowych przyłączy będzie się odbywać za pomocą odgałęzienia siodłowego, za którym przewidziano zabudowę zasuwy Dn50.
Przyłącza należy wykonać metodą rozkopu. Odcinki przechodzące poprzecznie pod jezdnią wykonać metodą przewiertu.
Na przyłączach wodociągowych zaprojektowano zasuwy odcinające o średnicy zależnej od średnicy przyłącza.
Zestaw wodomierzowy należy montować w piwnicy w wydzielonym pomieszczeniu, w miejscu suchym, posiadającym odwodnienie oraz zabezpieczone przed dostępem osób trzecich w odległości maksymalnie 1,0m za ścianą budynku. Należy połączyć projektowany wodomierz z wewnętrzną instalacja za pomocą rur PP PN10 według indywidualnych rozwiązań.
Przyłącza wodociągowe zostaną wykonane z rur PE100 SDR11 Dz40x3,7mm.
 
2. Zestawienie długości projektowanej sieci wodociągowej
 
       1) Projektowane długości przyłączy wodociągowych wynoszą:
 
         a) Ulica Sobieskiego      - 295,5 m 
         b) Ulica Plaka               - 419,5 m 
                   łącznie                 715,0 m
 
    2) Liczba projektowanych przyłączy:
 
         a)   Ulica Sobieskiego    - 44 szt.
         b)    Ulica Plaka             - 41 szt.
                       łącznie             85 szt.
 
3. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje:
-   Organizację terenu robót budowlanych,
-   Pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia,
-   Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
-   Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną.         
-   Uzgodnienie harmonogramu robót z Zamawiającym,
-   Uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych,
-   Uzyskanie projektu czasowej organizacji ruchu i wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy,
-   Przeprowadzenie pozytywnych prób i odbiorów obiektu,
-   Wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
 
4. Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają:
1) dokumentacja projektowa;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiary robót.
5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty.
 
Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92 poz. 881 z późn. zm.) powinny być oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym a także posiadać atest Państwowego Instytutu Higieny. Wszystkie elementy sieci wodociągowej muszą posiadać oznaczenia identyfikacyjne.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 2 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie dotyczy.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394);
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie określa się.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownik robót ogólnobudowlanych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym;
Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Nie określa się.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie : co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami o długości co najmniej 0,8 km i o wartości robót brutto równej lub przekraczającej kwotę - 150.000,00 zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową zgodnie z podstawami wyceny określonymi w katalogach norm przywołanych w przedmiarze robót z uwzględnieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz wyceną wynikową każdej pozycji i cenami jednostkowymi (np. m2, mb, szt., kpl. itp.).
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie Wykonawcy; 2) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia; 3) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a jego wykonanie w takich warunkach skutkowałoby gorszą jakością robót, zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót; 4) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 5) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót; 6) jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w realizacji zamówienia lub wad dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne lub jeżeli Zamawiający będzie zmuszony częściowo odstąpić od umowy, zmianie może ulec zakres robót (zmniejszenie lub zwiększenie), sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie Wykonawcy; 7) jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian); 8) jeżeli zaistnieje konieczność zmian w stosunku do osoby wskazanej przez Zamawiającego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, z zastrzeżeniem, że nowo powołane osoby będą posiadać uprawnienia i kwalifikacje wskazane w SIWZ lub wyższe.
2. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie, której będą m.in. upoważniony przedstawiciel Zamawiającego oraz kierownik budowy.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice - Referat Gospodarki Komunalnej - pokój nr 13.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, Kancelaria - parter.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Opracowała:
Julita Malczewska
 
                                                                          Zatwierdził :
                                                                                                    B U R M I S T R Z
                                                                                                mgr inż. Zofia Gajdzik


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-05-06
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-05-07
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-20 14:03

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top