logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 439762-2013 z dnia 2013-10-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wojkowice
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie zimowym 2013/2014
polegające na: odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku...
Termin składania ofert: 2013-11-07

 
W o j k o w i c e: „Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2013/2014”.

Numer ogłoszenia: 470526 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439762 - 2013r.
 
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2013/2014.
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
 
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie zimowym 2013/2014 polegające na: odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału uszorstniającego. 3. Przez zwalczanie śliskości zimowej należy rozumieć usuwanie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypanie drogi środkami chemicznymi lub materiałami szorstkimi. 4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje ponadto załadunek i wywóz śniegu z dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice.
5. Wykonawca w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia: a)odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego,
 b)całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu oraz dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania, c)zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej, d)prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów. 6. Z chwilą rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg, wykonawca jest zobowiązany do podawania szczegółowych meldunków o stanie dróg oraz ilości pracującego sprzętu w godzinach ustalonych przez Urząd Miasta w Wojkowicach tj. od 7:00 do 8:00 oraz od 14:00 do 15:00 pod numerem tel. (032) 769-50-66 wew. 13.
7. Zakres usługi obejmuje: - odśnieżanie jezdni na całej szerokości, - posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome, - w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości, - materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca).
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej ZUD - załącznik nr 12 SIWZ.
Do rozliczenia usługi Wykonawca zastosuje : 
a) wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu i środków chemicznych,
 b) wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymanie pogotowia zimowego - gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w razie potrzeby działania.
 
Wynagrodzenie ryczałtowe powinny uwzględniać następujący zakres usług i wymagania konieczne przy ich realizacji : 
1. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów.
3.W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych.
4. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich przy uwzględnieniu warunku: dostępności telefonicznej, Wykonawca winien mieć zapewnioną łączność bezprzewodową z każdą jednostką sprzętową,
5. Uruchomienie pogotowia zimowego z dniem 15 listopada 2013r.
6. Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego - zapobieganie i likwidacja gołoledzi, szronu, lodowicy, usuwanie śniegu i błota pośniegowego zgodnie z określonymi w załączniku nr 13 SIWZ - standardami.
7. Stosowanie środków chemicznych po uprzednim usunięciu śniegu sprzętem mechanicznym.
 
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
 
  • Zakład Usług Komunalnych- Halina Kotuła,
    ul. Wolności 28, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
     
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205694,47 PLN.
 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
 
·         Cena wybranej oferty: 164689,20
 
·         Oferta z najniższą ceną: 164689,20 / Oferta z najwyższą ceną: 210610,80
 
·         Waluta: PLN.
 
 Opracowała:
 Julita Malczewska
 
                                                                            Zatwierdził :
                                                                                     B U R M I S T R Z
                                                                                     mgr inż. Zofia Gajdzik
 
 
 

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-11-19
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-11-19
Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-19 14:20

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top